Klopt, maar ze maken hier buiten zo'n pokke herrie. Zag ik deze en dacht misschien helpt datquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is niet in Nederland. Hoe is het?
Nee. Wel passed out on the pavement. Voor de kroeg. En van tevoren een grote bek hebben dat ik niets van die slammers merkte. Totdat ik aan de buitenlucht werd blootgesteldquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:02 schreef dieenebart het volgende:
Slammers uit, altijd lastig. Geen asfaltexzeem?
Dat leeft hier in het zonnige zuiden niet zo, geloof ik. Ken het verhaal erachter wel, maar het gevoel mis ik.quote:Drie oktober is de dag van het feest: Leidens Ontzet. Ze herdenken dat de Spanjaarden, die de stad belegerden, eindelijk ophoepelden. Naar verluid met behulp van de Watergeuzen (terroristen), die links en rechts rondom Leiden wat polderdijken hadden doorgestoken.
Na inspectie van de Spaanse kampen, die schijnbaar allemaal met de nodige haast waren gevlucht, vond met kookpotten met een naar goedje dat men toen hutspot noemde. Lijkt in niets op de 'peen-en-uien' die we tegenwoordig kennen.
Saillant detail: de toenmalige burgemeester bood, in het kader van de voedseltekorten, zijn linkerarm aan. De bevolking was onder de indruk maar weigerde.
Moet je JP eens om vragen, een offer in tijden van nood
Dwie oktobew, Dwie oktobew!!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Wel passed out on the pavement. Voor de kroeg. En van tevoren een grote bek hebben dat ik niets van die slammers merkte. Totdat ik aan de buitenlucht werd blootgesteld.
[..]
Dat leeft hier in het zonnige zuiden niet zo, geloof ik. Ken het verhaal erachter wel, maar het gevoel mis ik.
Oeps.... maar het ging niet zo fout als bij Bart? Geen asfalt in je gezicht enzo??quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Wel passed out on the pavement. Voor de kroeg. En van tevoren een grote bek hebben dat ik niets van die slammers merkte. Totdat ik aan de buitenlucht werd blootgesteld.
Nope. Alhoewel ik me de volgende dag wel voelde alsof ik door tien vrachtwagens was overreden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:20 schreef Leandra het volgende:
Oeps.... maar het ging niet zo fout als bij Bart? Geen asfalt in je gezicht enzo??
Geen Roadkill Copycat gevoel?
Heb je er bij bonte was minder last van?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Voorlopig kan ik nog steeds geen berg zien. Zo erg dat als ik de berg wasgoed zie, ik in een hoekje ga huilen.
Morning Leandra!
Leidse hutspotquote:
Tien vrachtwagens en geen roadkill?? Mên je bent onverwoestbaarquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nope. Alhoewel ik me de volgende dag wel voelde alsof ik door tien vrachtwagens was overreden.
Ik ben denk ik gewoon gracieus (...) onderuit gegaan. Gelukkig hadden ze het in de kroeg redelijk snel door dat ik niet meer binnen zat, maar buiten lag.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:29 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Leidse hutspot
En wij hebben hier 8 oktober een feestje![]()
Morgen trouwens ook![]()
Het is ook nooit goedquote:
Het voelde alsof hè, ik ben niet echt door tien vrachtwagens overreden. Ik ben na vijf minuten opgetild en in het trapportaal neergelegd totdat de taxi kwam.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:51 schreef Leandra het volgende:
Tien vrachtwagens en geen roadkill?? Mên je bent onverwoestbaar
Ik dank je hartelijk, andersquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:01 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Het is ook nooit goeddoet ik er even een fijn toepasselijk receptje erin met dank aan Bart springt in het geld en vinden ze het niet lekker......
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het voelde alsof hè, ik ben niet echt door tien vrachtwagens overreden. Ik ben na vijf minuten opgetild en in het trapportaal neergelegd totdat de taxi kwam.
En die taxichauffeur kwam de volgende dag weer langs. Omdat ik al mijn spullen in de taxi was vergeten. Toen heb ik het maar afgeschoven op mijn evil twin. Ik geloof niet dat hij het geloofde ...
Yep 2 witte boterhammen met 2 haringen ertussen, lekker he.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik dank je hartelijk, anders![]()
Ga strax even haring halen, en witbrood. Hoort er ook bij, schijnt. En gisteravond vweselijk dwonken worre in de Hut van Ome Henne (achter Coffe and Dreams). En vanmiddag je kater 'wegvweten bij een of andewe snekkarj'. Ben blij dat ik dát allemaal niet meer hoef te doen. Op de tweede kermis van het land.
Ik kijk wel uit! Ik heb met een rood hoofd mijn spullen aangepakt (sleutels, geld -de beste man had dus de nacht ervoor mijn moeder uit bed moeten bellen omdat ik mijn sleutels en mijn geld 'kwijt' was- en lipstick of zo), murmelde iets van 'Ja, die zus van mij ook altijd' en heb weer snel de deur dicht gedaan om weer in mijn bed te kruipen. Met de dekens ver over me heen getrokken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:15 schreef dieenebart het volgende:
![]()
Goed verhaal Cc! Zo zie je maar: goed voorbeeld doet goed volgen. "En die taxichauffeur kwam de volgende dag weer langs."
Als het er niet stond zou ik het niet geleuven. Heb je hem wel koffie aangeboden?
http://www.geenstijl.nl/quote:EXCLUSIEF: homopr0n op RTLZ
Dat het op de redactie van het RTL ontbijtnieuws een dolle boel is behoeft sinds Jan de Hoop geen uitleg. Dat de redacteurs van RTLZ tijdens de huidige financiële crisis nog de tijd hebben om collega Ronald Koopman in de zeik te zetten is verrassender. Tijdens het vroege bulletin werden kijkers getrakteerd op DEZE pikante scene waarin een halfkale adjunct wordt afgezogen door een Hans Kraay Jr. look alike. Een kwartiertje later waren de beelden er vakkundig uitgesneden. Echterrr.. al zijn ze bij RTL nog zo snel. Het GeenStijl link-hack Team achterhaalt ze wel.
Koekeroew.... ook nog even naar Odessa Bart. Daar kan je tegenwoordig midden in de kroeg in bad!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik dank je hartelijk, anders![]()
Ga strax even haring halen, en witbrood. Hoort er ook bij, schijnt. En gisteravond vweselijk dwonken worre in de Hut van Ome Henne (achter Coffe and Dreams). En vanmiddag je kater 'wegvweten bij een of andewe snekkarj'. Ben blij dat ik dát allemaal niet meer hoef te doen. Op de tweede kermis van het land.
Juh! Kwijg nou wat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Koekeroew.... ook nog even naar Odessa Bart. Daar kan je tegenwoordig midden in de kroeg in bad!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Deze kan ik dat wel vertellen maar ze is 5 en ontzettend eigenwijs dus die doet dat meteen af als flauwekul.
'Ik heb hem toch zelf gezien of niet dan!'
De oudsten weten al dat wel.
En hadden meteen de rest van hun vriendenkring van hun geloof afgeholpen![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:27 schreef beequeen het volgende:
OMG, dit geloof je toch niet?!![]()
[..]
http://www.geenstijl.nl/
Filmpje.
Ja, volgens mij wel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:29 schreef noekje het volgende:
Oh ja, zat ik daar ook niet op. Vroeger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |