Hail to all of us.quote:
Was ook niet grappig bedoeld, maar je was toch ff gebandquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:49 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Vaak ben je grappig, soms ook helemaal niet...
Slechte recensie gelezen trouwensquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:01 schreef petraa het volgende:
Op het moment ben ik helemaal totally in love op de nieuwe cd van Marco
quote:Hallo Mar,ik heb mijn foto ook afgeknipt ik kon die kop van Amanda niet meer zien,nu staat ik er samen met Brian op (beter).is het toch nog een leuke foto geworden.
Amanda heeft wel meer vriendjes dan Brainquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:05 schreef Copycat het volgende:
Die Oma Jopie heeft duidelijk een kamp gekozen, zie ik op een rondje doelloos Hyven:
[..]![]()
Diny (82)quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:05 schreef Copycat het volgende:
Die Oma Jopie heeft duidelijk een kamp gekozen, zie ik op een rondje doelloos Hyven:
[..]![]()
Ow. Dan zal ik maar niet zeggen wat ik van die wandelende rolkraag vind hèquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:01 schreef petraa het volgende:
Op het moment ben ik helemaal totally in love op de nieuwe cd van Marco
Mag van mij hoor! Boeit me nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ow. Dan zal ik maar niet zeggen wat ik van die wandelende rolkraag vind hè
Nee, doe maar niet want dan ga ik ook los.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ow. Dan zal ik maar niet zeggen wat ik van die wandelende rolkraag vind hè
meerquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Diny (82)
gisteren, 00:35
heeft hij nog steeds fans...???? gelukkig geen paarden!!!!
deze vind ik ook wel leuk!
Ohhhhh dat heb ik ook gehad!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet want dan ga ik ook los.
Alhoewel, toen een relatie bruut beëindigd werd, heb ik best veel kracht kunnen putten uit die cd. Ik heb nog net een gedwongen opname kunnen ontlopen. Ik kon alleen maar schreeuwen,' Ik leef niet meer voor jou!!' Alwaar ik weer snikkend op de grond viel en om me heen ging maaien.
En ik had het nog uitgemaakt ook. Totdat hij een ander kreeg. Ja maar dat was NIET de bedoeling! Dwama!quote:
quote:
quote:Margret ik laat mijn foto afsnijden bij de foto winkel en dan is mijn foto precies zoals ik dat wil Brian en ik.
Sorry maar ik moet Amanda echt niet op mijn foto.
Toen ook al niet maar uit respect voor Brian deed ik het toen wel en er was geen andere optie.
Een vriendin van me wil amanda's foto wel, ze is Fan van Amanda dus jah mag ze het hebben.En Margret ik snap niet waarom bepaalde mensen zich steeds aangevallen voelen of negatief over ons schrijven.Maar lekker boeie..........Ik vind ze echt zielig.
Wat doen ze dan op Brian's hyves?Ze vinden Brian namelijk toch interessant om zo ieder dag SHIT TE KOMEN SCHRIJVEN.
Brian IS TOP.
Margret groetjes van Mar
En mijn persoonlijke favoriet:quote:OH JA Margret
Ik ben inderdaad een fan van Brian net als jij en vind het fijn dat er nog mensen zijn zoals jij.Brian is een schat en dat zal hij ook voor zijn kind zijn en ik twijfel er helemaal niet aan.
Hij is nu ook al 27 een prachtig leeftijd om papa te worden.
quote:Hoi hoi nou ik ben en BLIJF ook een hele grote fan van BRIAN van onze TOPPER.
Dan ben je een vent hoor echt waar als je ex je zooo door nederland brengt en jaagt en ach wat heb ze allemaal gedaan kijk met die smsjes ja ik kan het ook wel hoor als ik 2 telefoons heb kan ik wel zeggen dat ik van sinterklaas smsje heb gehad als ik dan onder dat nummer de naam sinterklaas zet neeeeeeeej ik geloof er allemaal niet zoveel van.
Hijis en blijft voor mij een topper echt en het zal een perfekte pa worden en tamara ook een goede moeder hoor MAR , dat geloof ik zeker wel ik heb ze in de kooi toen gezien hoe ze het goed wilde gaan praten met amanda die dat UBERHAUBT NIET wilde , toen had ik al zoiets ja je bent niet verkeerd maar als iemand je niet mag ja dat kan daar is iedereen vrij in natuurlijk.
Ik heb vandaag ook de fotoos gekrgegen geweldig toch hoe ze zijn dat maggezegt worden dat ze heeeeeeeeeeeeel mooi zijn allen het plaatje is niet meer kompleet nou ja vooruit we doen het er maar meej en anders is er altijd meneer SCHAAR nog hihi.
tonia (32)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |