Ik heb een long weekend, dus effe live kijken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
APK.
Ik dacht al, waar zit die nachtbraker.
Ik moet morgen werken. Maar lang leve flextijden enzo.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb een long weekend, dus effe live kijken.
Pen & papier.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:11 schreef jmac het volgende:
Hoe ze dat ook loopt in te spreken op camera. Ze moet nieuwslezeres worden. Autocue ftw.
Wat ligt er in dat kastje van d'r trouwens?
Hmm, ik ben dus niet de enige die dat zag. Lijkt wel alsof iemand haar text via msn doorgeeft ofzoquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:11 schreef jmac het volgende:
Ze was toch al sportjournalist geweest?!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:11 schreef jmac het volgende:
Hoe ze dat ook loopt in te spreken op camera. Ze moet nieuwslezeres worden. Autocue ftw.
een pen en papierquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:11 schreef jmac het volgende:
Snoepreisje voor de journalisten payed by the democrats...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 02:58 schreef darktower het volgende:
Het mooiste is dat een tv-zender eerder deze week naar Alaska ging, naar het uiterste puntje (vanwaaruit je Rusland ECHT kunt zien). Dorp met Aziatisch uitziende mensen, 150 in totaal. Ze hebben er geen tv en wisten niet dat Palin VP-kandidaat was (wel dat ze gouverneur was). Ze zeiden ook dat Palin er nog nooit was geweest.
Darn right.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat een schijtantwoorden....
Als je onzin gaat tikken, zet er dan wel even een bron bij. Dit wordt natuurlijk gewoon door de tv-zender betaald, niet door de Democraten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:13 schreef jmac het volgende:
[..]
Snoepreisje voor de journalisten payed by the democrats...
Oh ja kloptquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:12 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ze was toch al sportjournalist geweest?!
quote:Who do you think will perform best in the vice presidential debate?
Joe Biden 78% 10336
Sarah Palin 22% 2946
Total Votes: 13282
Stemmen ze daar actueel ?quote:
Niemand leest die lappen text joh.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:15 schreef darktower het volgende:
Ga jij lekker facts checken meiske en jullie telex copypasten hier. Je zit hier op Fok! Niet met je linkse vriendjes in een rood cafeetje.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:14 schreef darktower het volgende:
[..]
Als je onzin gaat tikken, zet er dan wel even een bron bij. Dit wordt natuurlijk gewoon door de tv-zender betaald, niet door de Democraten.
Je klinkt als Palin... je geeft geen antwoord op de vraag: wat is je bron?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:17 schreef jmac het volgende:
[..]
Ga jij lekker facts checken meiske en jullie telex copypasten hier. Je zit hier op Fok! Niet met je linkse vriendjes in een rood cafeetje.
Dat dus. Open desnoods een apart "facts" topic. Dit is storend.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:17 schreef tong80 het volgende:
Wie leest die lange teksten ?
Ik niet.
Het duurt allen maar langer met scrolen.
OP gelezen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat dus. Open desnoods een apart "facts" topic. Dit is storend.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:17 schreef jmac het volgende:
[..]
Ga jij lekker facts checken meiske, Je zit hier op Fok! Niet met je linkse vriendjes in een rood cafeetje.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:18 schreef darktower het volgende:
[..]
Je klinkt als Palin... je geeft geen antwoord op de vraag: wat is je bron?
Ja, heel leuk. Maar niet echt eerlijk aangezien er geen republikein zit die hetzelfde doet. Ik neem aan dat dit geen partijdig topic moet worden.quote:
Zou zomaar kunnen werken natuurlijk....quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:20 schreef LouLou het volgende:
Uit het hoofd geleerde promotiepraatjes samen met dat lachje van haar, met bijbehorende spraakversnelling en het beklemtonen van dingen...ieuw.
Ach,komaan, wees eens dankbaar zo snel dergelijke info te krijgen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat dus. Open desnoods een apart "facts" topic. Dit is storend.
Of je geeft gewoon antwoord op de vraag wat je bron is van dat het betaald is door de democraten. Op zich een heel legitieme vraag als je met zo'n claim komt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:20 schreef jmac het volgende:
[..]Je zit echt te diep in dat wereldje. Je neemt alles in 't leven serieus.
Elk tong80 topic is voor jou stof wat je gaat checken en dubbelchecken en dan op US Forums gaat posten waar niemand er een boodschap aan heeft.
PS: Palin![]()
Van wie moet je dat zeggen ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:20 schreef ub40_bboy het volgende:
Palin doet het niet slecht moet ik zeggen.
Ik neem niet alles serieus. I know a troll when I see one.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:20 schreef jmac het volgende:
[..]Je zit echt te diep in dat wereldje. Je neemt alles in 't leven serieus.
Elk tong80 topic is voor jou stof wat je gaat checken en dubbelchecken en dan op US Forums gaat posten waar niemand er een boodschap aan heeft.
PS: Palin![]()
Als wij hier allemaal denken: Wat achterlijk.. Wat belachelijk.. Wat is 't toch een gek! Dan werkt het als een tierelier in Amerikaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:21 schreef APK het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen werken natuurlijk....
Biden is wel erg scherp.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:21 schreef APK het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen werken natuurlijk....
McCain/Palin kan natuurlijk niet anders als ze nog een kans willen maken.met Bush' lage approval ratings.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat een dom antwoord!!
Ze haalt de Bush administratie echt keihard neer.
Ik denk dat dat in de camera kijken juist tegen haar gaat werken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:23 schreef Caesu het volgende:
[..]
McCain/Palin kan natuurlijk niet anders als ze nog een kans willen maken.met Bush' lage approval ratings.
ze doet het vrij aardig in het begin. kijkt ook goed in de camera.
Ze ontwijkt de vragen en stelt allen maar wedervragen met een clou die ze uit haar hoofd heeft geleerdfquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk dat dat in de camera kijken juist tegen haar gaat werken.
Wat ongekend irritant trouwens dat ze steeds van onderwerp verandert om zodoende Obama aan te kunnen vallen..
ja idd, bij palin heb ik sowieso heel erg dat ze zoveel zegt in die paar minuten en na afloop denk ik waar geeft dit in godsnaam antwoord op en wat is het punt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk dat dat in de camera kijken juist tegen haar gaat werken.
Wat ongekend irritant trouwens dat ze steeds van onderwerp verandert om zodoende Obama aan te kunnen vallen..
Ik denk dat dat de tactiek is. Zoveel lullen dat het nergens meer over gaat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:26 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
ja idd, bij palin heb ik sowieso heel erg dat ze zoveel zegt in die paar minuten en na afloop denk ik waar geeft dit in godsnaam antwoord op en wat is het punt.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:27 schreef darktower het volgende:
a toxic crisis on main street that is affecting wallstreet zegt ze
ze bedoelde het andersom denk
Neuh, je kan maar zoveel uit je hoofd leren in een paar weken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:29 schreef Caesu het volgende:
als even van haar talkingpoints af raakt zie je haar meteen in de war raken en wegkijken van de camera.
in direct weer terugduiken in haar talkingpoints.
dat houdt ze denk ik geen 90 minuten vol.
Of het was gewoon het knopje van haar pen dat het niet deed natuurlijk...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:30 schreef Bora-Bora het volgende: leek ze op een paar knoppen te drukken...
Absoluut! De pers duikt hier 100% zeker opquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:30 schreef NumberNine het volgende:
Palin slalomt echt van het ene onderwerp naar het andere, dat moet toch iedereen wel opvallen.
Het leuke is alleen dat de pers niet stemt, of in ieder geval niet bepaalt wie er wint. Wel de mensen op 'main street'. En met deze domme, onnozele, uit het hoofd geleerde standaardzinnetjes en haar aanvallen op Biden en Obama kan ze nog best wel eens mensen aan haar zijde krijgen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de tactiek is. Zoveel lullen dat het nergens meer over gaat.
Ze wordt echt afgemaakt in de pers morgen. Mjummie.
Hele transcript ligt daar volgens mij.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Absoluut! De pers duikt hier 100% zeker op.
DarkTower. Kan jij niet wat mensen laten spieken om te kijken wat ze daar verbergt?.
Zo dom zijn alle Amerikanen nou ook weer niet. Vergeet niet dat Biden echt prima antwoord geeft. Helder, to the point en duidelijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:33 schreef Daverz het volgende:
[..]
Het leuke is alleen dat de pers niet stemt, of in ieder geval niet bepaalt wie er wint. Wel de mensen op 'main street'. En met deze domme, onnozele, uit het hoofd geleerde standaardzinnetjes en haar aanvallen op Biden en Obama kan ze nog best wel eens mensen aan haar zijde krijgen.
En geloof me, ik heb ook liever Obama in t Witte Huis, zeker als je bedenkt dat McCain niet onsterfelijk is en deze dame dan president wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |