Ik heb een long weekend, dus effe live kijken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
APK.
Ik dacht al, waar zit die nachtbraker.
Ik moet morgen werken. Maar lang leve flextijden enzo.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb een long weekend, dus effe live kijken.
Pen & papier.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:11 schreef jmac het volgende:
Hoe ze dat ook loopt in te spreken op camera. Ze moet nieuwslezeres worden. Autocue ftw.
Wat ligt er in dat kastje van d'r trouwens?
Hmm, ik ben dus niet de enige die dat zag. Lijkt wel alsof iemand haar text via msn doorgeeft ofzoquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:11 schreef jmac het volgende:
Ze was toch al sportjournalist geweest?!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:11 schreef jmac het volgende:
Hoe ze dat ook loopt in te spreken op camera. Ze moet nieuwslezeres worden. Autocue ftw.
een pen en papierquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:11 schreef jmac het volgende:
Snoepreisje voor de journalisten payed by the democrats...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 02:58 schreef darktower het volgende:
Het mooiste is dat een tv-zender eerder deze week naar Alaska ging, naar het uiterste puntje (vanwaaruit je Rusland ECHT kunt zien). Dorp met Aziatisch uitziende mensen, 150 in totaal. Ze hebben er geen tv en wisten niet dat Palin VP-kandidaat was (wel dat ze gouverneur was). Ze zeiden ook dat Palin er nog nooit was geweest.
Darn right.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat een schijtantwoorden....
Als je onzin gaat tikken, zet er dan wel even een bron bij. Dit wordt natuurlijk gewoon door de tv-zender betaald, niet door de Democraten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:13 schreef jmac het volgende:
[..]
Snoepreisje voor de journalisten payed by the democrats...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |