abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62566090
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 20:47 schreef James1988 het volgende:
Erg goede scenes tussen Ludo en Janine, dat is pas acteerwerk. De flashbacks waren ook nog ok, het 'huwelijk' vond ik matig. Maar die twee zijn al zo vaak getrouwd, daar hoeft geen uitgebreide ceremonie bij.

Ludo en Janine
Dat is overdreven, dit is haar derde huwelijk en zijn tweede en hun tweede met elkaar. Wel een beetje storend dat die flashbacks er doorheen moesten.

Wat Ludo tegen Janine zei was práchtig, zo vreselijk de waarheid Ze heeft zich zelf door zijn karakter laten meeslepen, en dan wil ze nu hem de schuld geven van dat ze zo is. Goed dat ze huilde, want hij had wel een snaar geraakt. En die snaar was waar. Ik kan Ludo in deze alleen maar gelijk geven.
pi_62566093
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 21:19 schreef nWo4Life het volgende:
De scènes tussen Ludo en Janine waren intens en realistisch. Mooi gedaan!

Ik vond de eindscène niet verkeerd. Het was mooi afgestemd en bracht romantische emoties en flashbacks mooi naar voren. Helaas dat het huwelijk van Anita en Rik zo werd neergezet. Al deze huwelijken hebben nog maar twee toeschouwers, terwijl vroeger het hele dorp uitliep om erbij te kunnen zijn. Dat mis ik wel: van die lange, mooie huwelijken. Toch vond ik deze aflevering niet slecht.
Woah ik vind dat er in een echte cliff ook iets moet gebeuren, de scenes tussen Janine en Ludo waren meesterlijk. Wat dat huwelijk betreft, Anita en Rik zijn al 1x bijna getrouwd (toen nog) de stad erbij en later met iedereen erbij, misschien dat ze het hierom wat simpeler hielden? Ik vond het ook wel mooi dat er een keer andere flashbacks werden gebruikt dan de gebruikele ja
Een heer met stijl
pi_62568580
Dat gaat dit mis met Janine.
Ik zie het al voor me... een gedrogeerde Janine die gaar en naakt en onder de lippensift als een hoer door de Rozenboom rondstruint zoeken naar de uitgang (en Nick achter zich aan krijgt )

Heb al zin in deze verhaallijn. Wat verwachten jullie van GTST komende tijd, gaat het nu beter dan eerst?
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 22:54:48 #204
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_62568737
Het is een verademing in vergelijking met de laatste 3 seizoenen.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_62569506
mooie aflevering/
Ludo en janine waren top
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_62570135
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 22:54 schreef Frey het volgende:
Het is een verademing in vergelijking met de laatste 3 seizoenen.
Inderdaad, de laatste 3 seizoenen waren zoals Wilbert Gieske zei volgens diverse sites: als 1 iemand pijn had aan zijn vinger waren er 5 anderen enkel en alleen daarmee bezig, sommigen personages hadden gewoon geen eigen leven behalve het ondersteunen van anderen. Ook gebeurde er soms niks, geen misdaden, geen oplichtingspraktijken, het ging alleen om relationele problemen.

Hier beginnen ze nu lichtjes vanaf te stappen, toch is er veel meer diversiteit nodig, veel meer verschillende bedrijfjes en vooral meerdere horecaketens. In seizoen 4 had je de cactus, de rozeboom, de koning en een of andere gokhal met restaurant. Ook waren deze verspreid over de stad en moest je minimaal 10 minuten met de auto om er te komen, nu lijkt alles rondom een groot dorpsplein te liggen. Heel Meerdijk, in de eerste seizoenen een stad van het formaat Tilburg, laat me nu denken aan het dorp uit Belle en het Beest
Een heer met stijl
pi_62570180
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 20:38 schreef GSMboy het volgende:
Geweldige slotscene, goede muziek..
En Nick is een klootzak .

Geweldige nick-tatuur daar in de Rozenboom.
Hopelijk neemt Ludo het weer over door een truukje.....

De Rozenboom is niet meer de Rozenboom zonder Sjors en Noud.
Noud heb ik nooit in de Rozenboom vinden passen. Laat hem maar leuk zijn krantenwijkje lopen maar dan het liefst buiten GTST, exit dus. Sjors deed het goed in de Rozenboom maar zoals wij allen wisten was het voor haar maar een bijbaan. Ze zou nu beter eindelijk iets doen waarvoor zij gestudeerd heeft, aldus vader Frits als advocaat van Houten achterna met haar studie rechten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_62578118
De aflevering van gisteren als potentiele fotostrip.

*Nick arriveert net op tijd om Noud te ontslaan wegens wangedrag; van doorbetaling is geen sprake. Sjors pikt dat niet en houdt het ook voor gezien.

*Janine wordt met de neus op de feiten gedrukt; met haar wraakactie heeft ze niet alleen Ludo kapotgemaakt maar ook zichzelf. Alles wat ze heeft is ze nu kwijt.

*Janine verwijt Ludo dat ie haar heeft gemaakt tot wat ze nu is. Ludo is echter teleurgesteld dat de vrouw van wie hij ooit hield niet meer bestaat.

*Terwijl Anita opnieuw haar ja-woord geeft aan Rik neemt Janine afscheid van Nina die voorlopig in New York gaat wonen; voor spijt is het te laat.
pi_62579937
gtst gaat weer bergopwaarts in mijn ogen
  woensdag 22 oktober 2008 @ 16:54:41 #210
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_62586787
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 23:42 schreef MikeTuinstra het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
"Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
pi_62590559
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:54 schreef nWo4Life het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Leuk dat je mijn kanaal inmiddels ook hebt gevonden. Ja, ik probeer me te focussen op de oude schurken van de soap met voornamelijk Frits van Houten en Herman Hoogendoorn, de 2 belangrijkste slechteriken naar mijn mening. Momenteel bezit ik helaas alleen nog de seizoen 1 GTST box maar hoop ook seizoen 2 nu snel op de kop te tikken zodat daar ook het een en ander van geupload kan worden.
pi_62592177
Lorena en Bing weer een totaal onlogisch kopel.
En Nick en Jack ? Wat een scene.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  Moderator woensdag 22 oktober 2008 @ 20:34:44 #213
42184 crew  DaMart
pi_62593208
Dat wordt wat morgen in het ziekenhuis .
SPOILER

donderdag 23 oktober 2008 @ 00:39:45 #214
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_62601286
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 20:06 schreef Canisfire het volgende:
Lorena en Bing weer een totaal onlogisch kopel.
En Nick en Jack ? Wat een scene.
Tsja, na Barbara's legendarische one liner in de kroeg tegen Floris ("ik wil met je naar bed, NU!"), speelt Lorena nu in op de neukgrage Bing, die niet tegen vrouwen kan die hem laten wachten...

Nick in zijn beleefde, volzinnen sprekende rol is top... Jack probeert hem nu hard te raken als Ludo's favoriete zoon, maar Nick heeft wel gelijk... laat Jack "Ik wil aan de bar eten" van Houten eens gauw een huis kopen dat bij zijn status past. Dan huurt hij maar een butler in voor zijn diner en was.
pi_62601359
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 13:02 schreef fotostarter het volgende:
gtst gaat weer bergopwaarts in mijn ogen
En tis vandaag weer net zo slecht als het was met een aantal totaal onrealistische dingen.
Bingen en Lorena
Boekhouder die geld over moeten maken voor huur, het terug krijgt gestort en niet uitzoekt wat er aan de hand is
etc
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_62604498
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 00:43 schreef bobjuh het volgende:

[..]

En tis vandaag weer net zo slecht als het was met een aantal totaal onrealistische dingen.
Bingen en Lorena
Boekhouder die geld over moeten maken voor huur, het terug krijgt gestort en niet uitzoekt wat er aan de hand is
etc
Vond het wel mee vallen op zich.
De laatste 5 afleveringen waren/zijn beter, dan het hele vorige seizoen bij elkaar.

Ik zie eindelijk weer een paar hele leuke verhaallijnen aankomen

Jack, Sjors en Ronja in een bedrijf. Dit zou best wel eens iets kunnen worden.

Al vind ik Ronja maar een gaar schaap.
pi_62607709
Ronja en Jack gaan nu natuurlijk ook neuken dat is logisch.
Ze denken man en vrouw in een bedrijf hmmn die moeten wel een stel zijn natuurlijk,
Maar ey Ronja is nog met Bing ach dat fixen we zo wel. En de schrijvers gaan aan de slag met Bing en Lorena als gevolg
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_62609230
Ik vind het maar een rare wending, Bing en Lorena. ligt dat aan mij?
  † In Memoriam † donderdag 23 oktober 2008 @ 13:07:47 #219
37843 lady-wrb
kortaf
pi_62609289
ik vind die bing-lorena toestand enorm stom.
bing met ronja is veeeeel leuker
pi_62609648
Bing gaat met Lorena -> Ronja komt erachter -> Ronja zegt: Bing, du gehst raus! -> Bing gaat naar Sjors om over zijn gevoelens te praten -> Sjors komt erachter dat ze hem nog leuk vind -> Het is wederzijds -> Bing en Sjors
know'm sayin?
word? word.
pi_62609865
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 13:22 schreef alors het volgende:
Bing gaat met Lorena -> Ronja komt erachter -> Ronja zegt: Bing, du gehst raus! -> Bing gaat naar Sjors om over zijn gevoelens te praten -> Sjors komt erachter dat ze hem nog leuk vind -> Het is wederzijds -> Bing en Sjors
Kijk dat vind ik dan wel weer leuk
  donderdag 23 oktober 2008 @ 16:42:09 #222
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_62615451
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 13:30 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Kijk dat vind ik dan wel weer leuk
Maar wel weer ontzettend voorspelbaar
  † In Memoriam † donderdag 23 oktober 2008 @ 18:46:39 #223
37843 lady-wrb
kortaf
pi_62618100
bing en sjors hoeven van mij niet zo. die zijn dodelijk saai.
die ronja daarintegen is wel leuk en een stuk minder saai dan sjors.
pi_62618305
"Ik mag je niet, maar ik word wel ontzettend geil van je...." Heerlijke slet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_62619021
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 18:54 schreef Ticootje het volgende:
Om maar weer even in de vergelijkingen vroegen-nu te blijven, nu is het zo dat als 2 personages niemand hebben, de schrijvers ze aan elkaar linken (alhoewel Bing natuurlijk wel iemand heeft, maar) met Sjors en Nick ging het precies zo.

In het eerste seizoenen konden 2 mensen (Arnie en Suzanne) van verschillende geslachten, veel met elkaar omgaan, zelfs in 1 hotel kamer slapen zonder dat ze iets kregen, natuurlijk denk je als kijker die krijgen zo wat, maar als dit niet blijkt te gebeuren hangt er ook geen spanning meer tussen ze. Nu verwachten de makers dat wij verwachten dat wanneer ze een man en vrouw wat meer met elkaar laten omgaan dat ze dan wat krijgen, volg je het nog?
Een heer met stijl
pi_62620264
Van Arnie en Suzanne snap ik dat wel.
Suzanne was ugly as hell. Maar als ik met Lorenna in een hotelkamer zou liggen dan wist ik het wel
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_62620299
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 20:04 schreef Canisfire het volgende:
Van Arnie en Suzanne snap ik dat wel.
Suzanne was ugly as hell....
In seizoen 1 nog niet hoor

Die Bing was jarenlang boos op Sjors en nu doet ie hetzelfde
Een heer met stijl
  donderdag 23 oktober 2008 @ 20:28:08 #228
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_62620998
Een bewegende sprekende landkaart.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  donderdag 23 oktober 2008 @ 20:29:37 #229
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_62621046
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 20:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Een bewegende sprekende landkaart.
Geweldig ja

Lorena, gemeen kreng
pi_62621057
Rene is tof
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_62621085
Die Rene
- verwijderd door admin -
pi_62621147
Ik word wel een beetje fan van Lorena. Ze zorgt tenminste voor een beetje leven in meerdijk.

En wees nou eerlijk, als je moest kiezen tussen Ronja en Lorena... Kom op! Lorena is echt veel leuker. Ronja is saai.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 20:33:18 #233
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_62621150
Janine krijgt Ludo trekjes.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_62621530
Rene moet denk ik banger zijn voor Janine dan voor Ludo.
pi_62622817
Werd wel tijd zo hoort Janine te zijn.
En dat ze Ludo er helemaal uit laten vind ik wel relax eigenlijk.
Hoe zit dat met Nina trouwens is ze tijdelijk weg ? En waarom weten we daar niets van .
Ze zegt ik ga naar New York en weg was ze.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_62627951
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 20:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Janine krijgt Ludo trekjes.
Dat is juist goed, als ze dan weer bij elkaar komen zijn ze tenminste even slecht en hoeft ze hem niet steeds weer af te vallen, maar aan andere kant, het personage Janine is pas boeiend geworden door Ludo, daarvoor was Anita nog interressanter
Een heer met stijl
pi_62628954
René was vandaag écht fantastisch, van mij mag hij blijven. Het is dan een evil personage maar let wel mensen, zonder deze karaktertjes geen GTST. Ik denk dat men het tegenwoordig vaak allemaal wat te serieus neemt, dit is spanning en educatie ineen.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 00:33:51 #238
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_62629207
Ik wil ook wel eens dat Ludo weet wat "zijn" René met zijn prinses heeft gedaan.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 08:36:23 #239
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_62632889
Daar wordt het inderdaad tijd voor, dat zijn wraak zoet moge zijn. En het is meteen een mooie manier om Ludo en Janine weer bij elkaar te brengen - die twee horen bij elkaar, Janine's actie is echt Ludo-style.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:13:35 #240
32015 suus21
Andre rocks!
pi_62636344
ik vind die Rene helemaal niet zo goed, qua acteren al helemaal niet maar nog niet zo erg als die slaapverwekkende lelijke ronja. En dood aan vicky en die oma en heerlijk dat nick die lbo-er ontslaat, past sowieso niet, een kind aant werk in een schijnbaar lux hotel...En wat ik ook raar vind is dat Stefano 1x belt met Nina en dat ze dan meteen naar nyc gaat. Hoe wist Ludo nou dat Nina daar ja op ging zeggen...
fijn!
pi_62639485
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 18:54 schreef Ticootje het volgende:
je merkt echt dat er nieuwe schrijvers zijn aangenomen
pi_62639524
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 11:13 schreef suus21 het volgende:
Hoe wist Ludo nou dat Nina daar ja op ging zeggen...
een ouder mag zijn/haar kind toch wel een beetje kennen ?
pi_62639543
Gtst is eigenlijk maar een rommeltje. Bing, Lorena, een obsessieve/jaloerse/claimende Ronja ('s morgens 4 keer bellen waar Bing blijft??), Sjors die weer 'oh zo perfect is', Barbara 'zeur/muts', en Vicky die altijd als een bitchy 'ik -wil-altijd-gelijk-en-mijn-zin-hebben- tegen Floris bezig is.
Maar Ludo, Janine en Dex.

Ik stem nog steeds voor meer humor in de serie. Net als dat voorstukje voor vanavond: Dex loopt boos weg om te gaan sporten en komt daarna weer terug omdat hij zijn tas vergeten is. Heel suf maar vond het toch wel grappig.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:30:00 #244
123170 alors
zlata1234
pi_62640392
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 13:03 schreef vencodark het volgende:
Gtst is eigenlijk maar een rommeltje. Bing, Lorena, een obsessieve/jaloerse/claimende Ronja ('s morgens 4 keer bellen waar Bing blijft??), Sjors die weer 'oh zo perfect is', Barbara 'zeur/muts', en Vicky die altijd als een bitchy 'ik -wil-altijd-gelijk-en-mijn-zin-hebben- tegen Floris bezig is.
Maar Ludo, Janine en Dex.

Ik stem nog steeds voor meer humor in de serie. Net als dat voorstukje voor vanavond: Dex loopt boos weg om te gaan sporten en komt daarna weer terug omdat hij zijn tas vergeten is. Heel suf maar vond het toch wel grappig.
Ja dat vond ik ook grappig Ik vind de hele Dex sowieso erg leuk.

Gigi acteert stukken beter en Lorena is wat mij betreft een van de betere personages van de soap geworden.
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:15:17 #245
32015 suus21
Andre rocks!
pi_62641742
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 13:30 schreef alors het volgende:

[..]

Ja dat vond ik ook grappig Ik vind de hele Dex sowieso erg leuk.

Gigi acteert stukken beter en Lorena is wat mij betreft een van de betere personages van de soap geworden.
helemaal mee eens
fijn!
pi_62646340
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 13:03 schreef vencodark het volgende:

Nou ik niet, het is inderdaad wel grappig, maar het moet niet de overhand gaan krijgen, anders wordt het weer zo ongelooflijk eentoning flauw, ik stem juist voor meer reëlere verhaallijnen en natuurlijk echte badguy-zakenlui-verhaallijnen
Een heer met stijl
pi_62647152
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 11:13 schreef suus21 het volgende:
En dood aan vicky en die oma
pi_62651640
Dex is een baas!
  † In Memoriam † vrijdag 24 oktober 2008 @ 21:12:45 #249
37843 lady-wrb
kortaf
pi_62652780
ik vond deze aflevering nou niet echt geweldig
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 21:23:06 #250
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_62653044
Ik vind de tune van Maxime erg mooi.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  Moderator vrijdag 24 oktober 2008 @ 21:31:27 #251
42184 crew  DaMart
pi_62653297
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 21:23 schreef Frey het volgende:
Ik vind de tune van Maxime erg mooi.
Ja, dat vond ik ook. Zou ze in navolging van haar broer haar eigen tune houden?
pi_62653361
ik vond het een saaie aflevering. Koud die stoer staat te doen bij nick, sla mdan gewoon op znbek.
pi_62653911
Ze hebben echt naar seizoen 1 gekeken die makers, nu Dex en Noud ineens een baan gaan zoeken..
Een heer met stijl
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 00:03:25 #254
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_62657370
Geweldig personage die Marleen.
Ze doet me aan Martine denken , heerlijk.... I love her already.
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 12:30:17 #255
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_62663702
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 16:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Nou ik niet, het is inderdaad wel grappig, maar het moet niet de overhand gaan krijgen, anders wordt het weer zo ongelooflijk eentoning flauw, ik stem juist voor meer reëlere verhaallijnen en natuurlijk echte badguy-zakenlui-verhaallijnen
Eens, humor is prima, maar niet zoals in seizoen 17 en 18 waar de humor zogenaamd erbij moet horen. De vreselijke one-liners en open deuren waren minstens elke aflevering aanwezig en dat begon zo ongelooflijk te vervelen. Liever mensen als René, Ludo, Jack, en Dex mag ik ook wel, met indrukwekkende en 'volwassen' verhaallijnen. Ik ben benieuwd hoe die Marleen zich gaat ontwikkelen. Persoonlijk ben ik niet ontevreden over de recente ontwikkelingen.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 13:29:22 #256
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_62664772
Ik hou nu al van Maxime! Zij en Dr. Huygens zijn toch van een heel ander kaliber dan Barbara en Anita.

Ik vind ook wel dat er wat meer humor in mag, want iedereen neemt zichzelf doorgaans wel heel serieus. Ook grappig hoe men het er vaak over heeft van: "Ik heb met hem/haar een goed gesprek gehad!", wat dan 2 zinnen in de Rozenboom betrof.

Maar okee, dat is soap eigen. Ik ben benieuwd, ook naar de ongure types die Janine wil optrommelen om René te verkrachten.. hij deed dat wel goed in de lift!
pi_62664829
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 13:29 schreef Perico het volgende:
Ik ben benieuwd, ook naar de ongure types die Janine wil optrommelen om René te verkrachten..
goeie wraak actie , maar waar haal je die info vandaan ?
  † In Memoriam † zaterdag 25 oktober 2008 @ 13:43:55 #258
37843 lady-wrb
kortaf
pi_62665011
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 13:29 schreef Perico het volgende:
Ik hou nu al van Maxime! Zij en Dr. Huygens zijn toch van een heel ander kaliber dan Barbara en Anita.
nou..... ik had niet verwacht dat het gedrag van ludo zou accepteren.
(midden in een gesprek de telefoon opnemen en vervolgens zo weglopen)
ronduit asociaal. ik hoop dat ze ludo daar een keer op terugpakt.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 15:02:02 #259
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_62666585
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 13:33 schreef janimie het volgende:

[..]

goeie wraak actie , maar waar haal je die info vandaan ?
Ik zag het gisteren aan het eind van de aflvering in de preview.. want doorgaans weet ik liever niet wat er gebeurt! Ik denk wel dat het in een opwelling is gezegd, want ze had het ook over castreren etc.

Waarop Barbara zei, waar ze in hemelsnaam mee bezig was, en dat ze de politie ging bellen als ze dat zou doen.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 15:06:54 #260
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_62666687
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 13:43 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

nou..... ik had niet verwacht dat het gedrag van ludo zou accepteren.
(midden in een gesprek de telefoon opnemen en vervolgens zo weglopen)
ronduit asociaal. ik hoop dat ze ludo daar een keer op terugpakt.
Iedereen neemt sowieso altijd de telefoon op, inderdaad onbeschoft van Ludo. Je kunt merken dat hij het heel moeilijk vindt om de zin van therapie in te zien. Maar zoals gisteren, maakte hij dan toch een knieval, om toch nog wat tegen Maxime te zeggen.

Maar wanneer krijgt Martijn es een patient? Hij is nu ook al een klusser van niks, begint onderhand de kneus van de serie te worden... als "Stoute Wout" was hij beter in het verleden
pi_62666858
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 15:06 schreef Perico het volgende:

[..]

Iedereen neemt sowieso altijd de telefoon op, inderdaad onbeschoft van Ludo. Je kunt merken dat hij het heel moeilijk vindt om de zin van therapie in te zien. Maar zoals gisteren, maakte hij dan toch een knieval, om toch nog wat tegen Maxime te zeggen.

Maar wanneer krijgt Martijn es een patient? Hij is nu ook al een klusser van niks, begint onderhand de kneus van de serie te worden... als "Stoute Wout" was hij beter in het verleden
Inderdaad.
Op de een of andere manier speelt hij ook zo ehr.. gespeeld / nep.
Zo van, En nu komt mijn regel.......
pi_62667765
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 15:06 schreef Perico het volgende:
Dorethea was zijn patient.
pi_62668066
Interressant hoe er hier over het een en ander gedacht wordt, ik ben het alleen niet met alles eens, vooral die humor, het wordt volgens mij juist tijd dat de soap en wat er speelt wat serieuzer wordt. Het gaat al beter, maar eigenlijk moeten we echt helemaal van die Timon & Pumbaa-achtige humor af, vind ik.

Over Martijn, ik vind inderdaad dat ie een wat grotere rol mag krijgen en ook weleens voor zichzelf mag opkomen, zodat ie wat meer op de voorgrond staat. Irene en Maxime zijn inderdaad een heel ander kaliber vrouwen, een soap heeft ze zeker nodig naast een stel theemutsten (Barbara en Janine, Anita een klein beetje, Laura nog minder)

Nog even wat Barbara betreft, ik vind het nog steeds 4x niks, iedere keer wanneer zij en/of Charlie in beeld komt dan denk ik 'stoorzender alert'. Sjors daarentegen die brengt nog eens wat leven in brouwerij en die Ronja is in ieder geval iemand die wel enige symphatie opwekt, Charlie en d'r nepmoeder bij mij voor geen meter.

Dan nog Lorena, ze zijn op de goede weg met haar, maar het mag wel een beetje meer evil. Dat gedoe bij die oma van Wickenrode, de manier waarop ze sprak, zelfs een baby zou eruit kunnen opmaken dat het er ongelooflijk dik bovenop lag dat ze de boel belazerde.

Het jammere hiervan en van de al eerder genoemde humor is dat het lijkt alsof ze zichzelf, maar ook deels ons als kijker niet serieus nemen....
Een heer met stijl
pi_62668846
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 16:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Interressant hoe er hier over het een en ander gedacht wordt, ik ben het alleen niet met alles eens, vooral die humor, het wordt volgens mij juist tijd dat de soap en wat er speelt wat serieuzer wordt. Het gaat al beter, maar eigenlijk moeten we echt helemaal van die Timon & Pumbaa-achtige humor af, vind ik.
Het jammere hiervan en van de al eerder genoemde humor is dat het lijkt alsof ze zichzelf, maar ook deels ons als kijker niet serieus nemen....
Ik denk dat ik wel begrijp met wat je tegen humor (of de hoeveelheid ervan enzo hebt) want het moet nog wel beetje fatsoenlijk blijven en niet 1 grote grap.
Maar de scenes tussen iedereen zijn vaak dodelijk saai en niemand lacht ooit om elkaar. In het echt is dat ook niet zo. Een grapje tussendoor, of gewoon een dialoog/samenspel tussen 2 mensen (zonder dat er heel een verhaallijn aan vast moet zitten) is niet zo erg denk ik. Vroeger (als ik denk aan Stan (Paul Groot)) kwam er ook gewoon een leuke opmerking uit en dat geeft ook wat meer plezier denk ik. Zomaar een 'ginnegapje' of geintje.
Maar het is geen verkeerd seizoen, maar Charlie en Barbara verpesten de boel gewoon.

Charlie krijgt trouwens een steeds zwaardere stem.
pi_62669432
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 16:49 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik denk dat ik wel begrijp met wat je tegen humor (of de hoeveelheid ervan enzo hebt) want het moet nog wel beetje fatsoenlijk blijven en niet 1 grote grap.
Een heer met stijl
pi_62671204
die jack heeft tegenwoordig een bierpens
hoezo herstellen in het ziekenhuis
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 20:11:06 #267
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_62673318
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 15:57 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dorethea was zijn patient.
En Lonneke... stiekem vond ik Lonneke best leuk, maar ja, net zoals met Lorena lag het er duimendik bovenop, wat ze uitspookte.

Met dokters zijn zoveel verhaallijnen mogelijk.. iemand krijgt een ernstige ziekte, maar het moet geheim blijven, wat niet kan... en Martijn blijft toch een Wout, een knappe vrouw in zijn praktijk, en hij kan zich misschien niet beheersen..

Het lijkt me ook onvermijdelijk dat Ludo en Dr. Huygens een affaire krijgen. Ik kan me van jaren terug herinneren dat Barbara of zo zei dat Ludo veel sex nodig heeft.. wat denken jullie, gaat hij langs in een chique club, laat hij iemand thuis komen, heeft hij een maitresse, of is hij nu al lang sex-loos?
pi_62684165
Ik vind die Marleen enorm intressant,GTST is voor mij nu echt te genieten omdat ik ook merk dat de jongeren een beetje naar de achtergrond worden gedrukt terwijl ze de vorige seizoenen centraal stonden! Dus een complimentje voor de nieuwe schrijvers
  zondag 26 oktober 2008 @ 13:41:02 #269
32015 suus21
Andre rocks!
pi_62686677
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 18:45 schreef janimie het volgende:
die jack heeft tegenwoordig een bierpens > dat heeft ie altijd al gehad
hoezo herstellen in het ziekenhuis
fijn!
pi_62728632
DIe Marleen is inderdaad boeiend.
Net als mevrouw Huygens trouwens.
Dex is ook interresant mits ze hem wat boeiends laten doen.
Martijn vind ik nog steeds niets krijg hij eindelijk een verhaalijn gaat het over Jeff en koken
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_62730181
Rik en Anita de burgertrutten van gtst 08.
Is Ferry nou echt voor dit soort scenes terug uit Amerika gekomen ?
Vroeger ging hij altijd tof op zijn motor rijden. Zat hij gevangen in het buitenland allemaal dat soort interresante dingen zinds zijn terugkomst heeft hij geen boeiende verhaalijn meer gehad.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  maandag 27 oktober 2008 @ 21:14:40 #272
123170 alors
zlata1234
pi_62732019
Ben ik gtst aan het kijken, valt die kutsite uit

Wat is Barbaar een zeikmiep, beetje dreigen je beste vriendin verraden
Go Janine, hak zn ballen eraf! Zulke dingen à la Martine dat wil ik zien
know'm sayin?
word? word.
  maandag 27 oktober 2008 @ 21:40:44 #273
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_62733062
Janine is goed bezig tegenwoordig. Wel leuk dat er weer eens een oude connectie tussen Meerdijk en New York liep, net als in de eerste seizoenen met de familie Alberts en de Hogendoorn zakenlui.

Rik en Anita waren vreselijk. Dit moet echt gauw tot een einde gaan komen. Anita en Rik waren zulke vette personages, maar nu zijn het saaie en kleffe karikaturen.

Noud was wel grappig en het was leuk dat Sjors zo maar even de aflevering kwam binnenvallen. Marleen vind ik echt uitstraling hebben, zoals de oude personages van weleer.

Morgen komen die vreselijke Van Wickenrodes. Ik heb nu echt een afkeer van hen gekregen. Oma wordt irritant, Vicky is echt een zeikerig burgertrutje geworden en die Floris heeft totaal geen karakter, zeker niet nu hij bij Barbara ligt te klagen. Gauw schrappen die handel!
pi_62733088
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 21:14 schreef alors het volgende:
Ben ik gtst aan het kijken, valt die kutsite uit

Wat is Barbaar een zeikmiep, beetje dreigen je beste vriendin verraden
Go Janine, hak zn ballen eraf! Zulke dingen à la Martine dat wil ik zien
Ja maar wel het liefst van een Martine-achtig mens en niet van een softie die ineens even de held wilt uithangen, ik vind Janine en Barbara maar vervelend. Barbara trekt het personage Janine echt omlaag voor mij
Een heer met stijl
  maandag 27 oktober 2008 @ 21:43:33 #275
123170 alors
zlata1234
pi_62733176
Trouwens nu sucken alle rtl programma's op rtlgemist als een gek
know'm sayin?
word? word.
pi_62734337
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 21:40 schreef nWo4Life het volgende:
Janine is goed bezig tegenwoordig. Wel leuk dat er weer eens een oude connectie tussen Meerdijk en New York liep, net als in de eerste seizoenen met de familie Alberts en de Hogendoorn zakenlui.
Het lijkt me toch ook nuttig om enkele verschillen tussen gtst van de eerste seizoenen en van vandaag de dag op papier te zetten , destijds:

-Had elk personage een taak, baan of volgde een duidelijke opleiding, lanterfanters waren er niet bij in de vaste cast;

-Speelden de scenes zich af in doodnormaal ingerichte woonhuizen (geen designmeubel zoals in Huize Huygens) of op de werkplek (zeker 5 verschillende);

-In de rozenboom werd slechts gedineerd door de upper class, in de koning werd een biertje gedronken, daarnaast bestond de cactus als ontmoetingsplek voor jongeren;

-Werk bestond uit het zakenleven, de politiek, de hulpverlening en voor een klein deel de horeca, niet zoals nu dat alle horecagelegenheden in handen zijn van de personages;

-Er werd regelmatig bier, wijn en wiskey gedronken door personages die niet direct allemaal alcoholisten werden, er werden sigaren en sigaretten gerookt, het personage Jef Alberts draaide na het eten in begin regelmatig een sjekkie.

-De georganiseerde misdaad was altijd prominent of subtiel aanwezig, Herman Hogendoorn en Onno P. Wassenaar waren slechts een van de weinige gezichten die soms van achter de schermen tevoorschijn kwamen, net als Martine Hafkamp in het begin, maar het leek altijd of er veel meer waren. Frits van Houten en later ook Martine bedreven de misdaad op een wat lager niveau. Daarnaast was er ook laag schorem zoals Rien Hogendoorn, David Harkema en Willem Kelder aanwezig;

-Slechteriken waren doorgaans echt in en in slecht, ze hadden geen kinderen of een 'goeierik' als partner voor de lange duur, ook werd hun goede kant veel minder belicht dan nu. En als hun goede kant naar voren kwam, bleek dat ze uiteindelijk toch meer slecht dan goed waren;

-Er waren ook gestoorde maniakken aanwezig die echter nooit soms even de status kregen van een normaal castlid die af en toe een maffe periode heeft zoals bij Isabella Kortrnaer;

-Stalking kwam hierbij regelmatig aan bod, vooral bij Helen Helmink;

Tegenwoordig denken ze dit allemaal te kunnen compenseren door mooie doch inhoudsloze personages met flauwe oneliners, mooi designmubilair en speciaal ontworpen kledij, inhoud makers, het gaat om inhoud.

Vul het lijstje gerust aan zou ik zeggen
Een heer met stijl
pi_62738686
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 22:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Het lijkt me toch ook nuttig om enkele verschillen tussen gtst van de eerste seizoenen en van vandaag de dag op papier te zetten , destijds:

-Had elk personage een taak, baan of volgde een duidelijke opleiding, lanterfanters waren er niet bij in de vaste cast;

-Speelden de scenes zich af in doodnormaal ingerichte woonhuizen (geen designmeubel zoals in Huize Huygens) of op de werkplek (zeker 5 verschillende);

-In de rozenboom werd slechts gedineerd door de upper class, in de koning werd een biertje gedronken, daarnaast bestond de cactus als ontmoetingsplek voor jongeren;

-Werk bestond uit het zakenleven, de politiek, de hulpverlening en voor een klein deel de horeca, niet zoals nu dat alle horecagelegenheden in handen zijn van de personages;

-Er werd regelmatig bier, wijn en wiskey gedronken door personages die niet direct allemaal alcoholisten werden, er werden sigaren en sigaretten gerookt, het personage Jef Alberts draaide na het eten in begin regelmatig een sjekkie.

-De georganiseerde misdaad was altijd prominent of subtiel aanwezig, Herman Hogendoorn en Onno P. Wassenaar waren slechts een van de weinige gezichten die soms van achter de schermen tevoorschijn kwamen, net als Martine Hafkamp in het begin, maar het leek altijd of er veel meer waren. Frits van Houten en later ook Martine bedreven de misdaad op een wat lager niveau. Daarnaast was er ook laag schorem zoals Rien Hogendoorn, David Harkema en Willem Kelder aanwezig;

-Slechteriken waren doorgaans echt in en in slecht, ze hadden geen kinderen of een 'goeierik' als partner voor de lange duur, ook werd hun goede kant veel minder belicht dan nu. En als hun goede kant naar voren kwam, bleek dat ze uiteindelijk toch meer slecht dan goed waren;

-Er waren ook gestoorde maniakken aanwezig die echter nooit soms even de status kregen van een normaal castlid die af en toe een maffe periode heeft zoals bij Isabella Kortrnaer;

-Stalking kwam hierbij regelmatig aan bod, vooral bij Helen Helmink;

Tegenwoordig denken ze dit allemaal te kunnen compenseren door mooie doch inhoudsloze personages met flauwe oneliners, mooi designmubilair en speciaal ontworpen kledij, inhoud makers, het gaat om inhoud.

Vul het lijstje gerust aan zou ik zeggen
Ti sento, dat is nou precies wat er mis is met GTST vandaag de dag. Hetgeen wat het zoveel minder boeiend en van tijd tot tijd gewoon ronduit flauw om naar te kijken maakt.

De georganiseerde misdaad stond centraal, hier kwamen pas écht vuile personages achterweg. Schurken als Frits van Houten, Herman Hoogendoorn, Onno P. Wassenaar en zijn misdaadbende, Martine Hafkamp, Luigi Pavese en alle personages daaromheen bepaalden de orde van de dag. Deze hadden geen eeuwige moraalridders in een tijd waar Frits en Dian zowaar werden neergezet als Bonnie en Clyde. Je had veel meer psychopaten ala Alice de Boer met haar beruchte schaar in de aanslag en seriemoordenaar Maurice de Bruijn met zijn predestinatie. Stuk voor stuk allen prachtrollen met briljante acteerprestaties. Slechteriken onderscheidden in godfathers in crime, bad guys, bitches, femme fatales, psychopaten, schorem, tuig en de gek waren altijd volop aanwezig met ieder hun eigen verhouding tot de overige cast van dien. Dat was nou juist wat die serie zo interessant maakte voor mij persoonlijk. Wat mij betreft stoppen ze eens om alles tot Sanders te limieten.

Het is nu allemaal zo la la la overdreven burgelijk om van te walgen gewoon als je het mij vraagt. Een inhoud is zo goed als niet te vinden. Dit is dus gewoon niet interessant om naar te kijken. Hier en daar begint er enigzins weer een vooruitgangetje in te komen maar het niveau van vroeger wordt bij lange na nog niet gehaald.

[ Bericht 0% gewijzigd door MikeTuinstra op 28-10-2008 00:38:22 ]
pi_62739408
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 00:12 schreef MikeTuinstra het volgende:
Hier en daar begint er enigzins weer een vooruitgangetje in te komen maar het niveau van vroeger wordt bij lange na nog niet gehaald.
Het wordt zeker beter, wat ik nog vergeten ben is het 'ons-kent-ons-sfeertje', er moet weer wat meer anonimiteit komen. Begrijp me niet verkeerd, ik vind dat mensen die samen in een huis wonen ook weleens scenes met elkaar moeten hebben, maar vroeger had Laura bijvoorbeeld nagenoeg niks te maken met Martine Hafkamp en ze kenden elkaar ook nauwelijks.

Een nog belangrijkere factor is die horeca, dat is nu een beetje het huis van de personages, vroeger waren de personages echt gasten in restaurants en café's net als de figuranten, nu lijkt het net of ze een streepje voor hebben.

Tot slot het hele concept Meerdijk, het is een incestdorpje geworden, in seizoen 1 gaf het kantoor Stenders & Partners aan dat we echt met een stad van formaat Eindhoven, Nijmegen of Tilburg te maken hadden. Ook uit gesprekken van toen moest je om van Helen naar Laura te komen de auto pakken of de bus nemen, vaak reed de een ook met ander mee om van het opvangcentrum naar de Rozeboom te komen.
Nu stel ik me Meerdijk voor als een centraal dorpsplein met daaromheen de Rozeboom, de Koning en Teluma, 2 straten verder stonden de huizen van Laura en Barbara en aan de rand staat Ludo's huis, nogmaals net 'het dorp' uit Belle en het Beest
Een heer met stijl
pi_62739478
Haha dat liedje Bartolhoven
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_62739507
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 01:03 schreef Canisfire het volgende:
Haha dat liedje Bartolhoven
Volgens mij geeft het een goede impressie van Meerdijk
Een heer met stijl
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:51:50 #281
32015 suus21
Andre rocks!
pi_62744547
ik wil Stefano terug!
fijn!
pi_62747627
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 10:51 schreef suus21 het volgende:
ik wil Stefano terug!
pi_62747914
Ik niet ! Stefano was alleen tof in het begin toen het nog een Mafia mannetje was.
Maar met hem sloeg dat eerst nergens op Beginnen als Mafia man en dan vervolgens met Daantje achter de toonbank van Smuldorado kroketen staan te bakken

Bovendien was de verhaalijn van Stefano bijna altijd hetzelfde.
Ludo heeft ruzie met een vrouw en die vrouw neukt met Stefano.
Viel me nog mee dat hij Martine toen niet heeft gehad.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:41:51 #284
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_62747994
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 10:51 schreef suus21 het volgende:
ik wil Stefano terug!
Dat zou wel lekker zijn ja.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:06:30 #285
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_62754612
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 12:38 schreef Canisfire het volgende:
Ik niet ! Stefano was alleen tof in het begin toen het nog een Mafia mannetje was.
Maar met hem sloeg dat eerst nergens op Beginnen als Mafia man en dan vervolgens met Daantje achter de toonbank van Smuldorado kroketen staan te bakken
Je slaat de spijker op de kop, ook mede in het licht van de goede analyse van Heer van Bartolhoven.

Vele karakters hebben een interessante introductie gehad, maar om de 1 of andere reden veranderen ze in vreselijke burgermannetjes. Ook Jack eindigde op de bank met een baby en Charlie, wat ronduit afschuwelijk was.

En dat van Nick ook zo langdurig de goede kanten getoond moesten worden.. tis de aloude strijd in GTST tussen de schrijvers.. de ene helft vindt dat de meerderheid kijkt vanwege de bruiloften of het getrut tussen Rick en Anita-met-de-enkel-tattoo en een mevrouw met kanker op het spreekuur van de dokter.

De andere helft wil slechteriken en zaken transacties op hoog niveau, en ook vrouwen met klasse en snode plannen.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 17:52:05 #286
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_62757712
Ik denk dat het vinden van een goede balans belangrijk is. In onderstreep bijna alles van het bovengenoemde. Het hoeft geen misdaadserie te worden, maar er zijn kijkers die willen kijken voor de smerige praktijkjes, zakenwereld met keiharde acties en de harde criminaliteit. Het moet een steevast onderdeel zijn (lees: wederom worden) van de serie.

Daarbij mogen er best mooie verhaallijnen zijn, waarbij iemand sterft of trouwt. Dat zorgt voor een mooie soapwereld. Maar het realisme van alledag moet gecombineerd worden met tegen het randje aangaan van wat 'zou kunnen gebeuren'. Haal de slechteriken van weleer terug die met harde hand menig persoon deden ruïneren en zorg er inderdaad minder voor dat Meerdrijk een dorp is en de personages een incestieuze familie. Variatie en een stevige balans dienen de basis te zijn.
pi_62760299
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 21:40 schreef nWo4Life het volgende:
Marleen vind ik echt uitstraling hebben, zoals de oude personages van weleer.
Ik vind ze nogal lijken op Dian eigenlijk. Zelfde kledingstijl, haar (op kleurtje na) etc.

Trouwens, ondanks dat we soms een beetje mopperen op Gtst, blijkbaar kijken we zo'n beetje allemaal nog.
Ik zou trouwens Jef en Laura weer boeiende verhaallijnen willen zien hebben.
  Moderator dinsdag 28 oktober 2008 @ 20:39:10 #288
42184 crew  DaMart
pi_62763064
GTST wordt zeker gesponsord door een zeker vrouwenblad? Vorige week al in het tasje van Anita en nu weer op de bank bij Ludo .
pi_62763945
We zagen vandaag een foto van marly van der velden toen ze nog klein was in beeld
pi_62765489
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 21:03 schreef JOO het volgende:
We zagen vandaag een foto van marly van der velden toen ze nog klein was in beeld
en met jullie, de rest van de +/-1,2 miljoen kijkers ook
grappige foto btw
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:48:37 #291
123170 alors
zlata1234
pi_62765730
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 20:39 schreef DaMart het volgende:
GTST wordt zeker gesponsord door een zeker vrouwenblad? Vorige week al in het tasje van Anita en nu weer op de bank bij Ludo .
Idd, viel me vorige week al op. Heel subtiel allemaal
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 23:37:05 #292
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_62769238
Achja, het is beter dan dat ze steeds met de Edet pull wat moeten opvegen
(al heb ik hem zelf ook aangeschaft).

Ik vind het ergerlijker dat iedereen steeds met Vindie iets opzoekt..
pi_62770175
Ik zit nu de aflevering van vandaag te kijken, Barbara en Floris waren de verpesters
Barbara trekt ook Floris mee (nog verder) omlaag
Een heer met stijl
pi_62772186
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 23:37 schreef Perico het volgende:
Achja, het is beter dan dat ze steeds met de Edet pull wat moeten opvegen
(al heb ik hem zelf ook aangeschaft).

Ik vind het ergerlijker dat iedereen steeds met Vindie iets opzoekt..
http://www.vindie.nl/
  woensdag 29 oktober 2008 @ 15:43:51 #295
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_62784584
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 07:25 schreef fotostarter het volgende:

[..]

http://www.vindie.nl/
Dat is nog zieliger dan die chat room ten tijde van Dokter Gijs en Anita die ze toen zelf ontworpen hadden, in een Space Invaders omgeving

Dat was namelijk ook niks
pi_62790438
Drommels dit topic is bijna vol, ik vind dat het volgende topic in de sfeer van bad guys van weleer moet staan
De motivatie is hier wel genoemd neem ik aan
Een heer met stijl
  † In Memoriam † woensdag 29 oktober 2008 @ 19:38:40 #297
37843 lady-wrb
kortaf
pi_62790674
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 19:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Drommels dit topic is bijna vol,
het werd eens tijd ook
dennis komt alweer bijna terug
bij wijze van spreken dan

maar waarom toch iedere keer die badguys van weleer?
die komen toch niet meer terug.

van mij mag best die zus van ludo in de titel.
dat ziet er wel veelbelovend uit.
pi_62791530
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 19:38 schreef lady-wrb het volgende:

maar waarom toch iedere keer die badguys van weleer?
die komen toch niet meer terug.
Er moeten nieuwe badguys in namelijk, tot die tijd eren we die van vroeger
quote:
van mij mag best die zus van ludo in de titel.
dat ziet er wel veelbelovend uit.
Ach een mooie combo is nooit weg
Een heer met stijl
pi_62791746
Wat is die Rikkie een dramkind zeg, mijn ouwelui zouden me allang een optater hebben gegeven, in gtst lezen ouders hun kinderen nooit eens de les. Beetje rebellie ben ik altijd voor, maar het andere uiterste is natuurlijk ook weer niet goed.
Een heer met stijl
pi_62791750
Gatverdamme!

Wat is die Vicky een verwend nest zeg..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')