dat slaat nergens op. niet iedereen die aan het eind van het seizoen weggaat , gaat doodquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Dan weten we ook al wie er dan doodgaat
Zeker, ik vond het een erg goede aflevering vanavond... en door Ludo's actie werd Janine's betrouwbaarheid mooi in twijfel getrokkenquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:47 schreef Frey het volgende:
Die afleveringen die maar 1 verhaallijn hebben zijn altijd goed.
Jaaa doeiii hij is net zo leuk met Ronja... vindt ik dan.. vindt het wel een leuke griet!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:54 schreef JOO het volgende:
Als www.goedetijdenmagazine.nl intypt zie het laatste magazine gratis! met voorstukjes voor deze week![]()
zoals gigi in beha(bing gaat met lorena)
Hmmm die Mathijs van Op zoek naar Joseph heeft gisteren auditie gedaan voor een rol in gtst. Misschien is dat wel die rol...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:54 schreef JOO het volgende:
Als www.goedetijdenmagazine.nl intypt zie het laatste magazine gratis! met voorstukjes voor deze week![]()
Edit:
Ook staan er allemaal filmpjes over Rik en nog iets namelijk:
Broer: Danny de jong
Danny en Rik hebben geen contact meer. Omdat hun vader hun moeder mishandelde en huize De Jong daarom geen veilige thuishaven, is de jonge Danny uit huis geplaatst door de kinderbescherming, Rick was oud genoeg om thuis te mogen blijven. Het contact tussen de broers is verwaterd,
En dan is er nog de mogelijkheid dat ze een contract heeft tot het einde van het seizoen, maar met een optie om het daarna te verlengen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat slaat nergens op. niet iedereen die aan het eind van het seizoen weggaat , gaat dood
Ging Anita begin volgend jaar de serie niet uit? Dan moet Rik wel een nieuwe verhaallijn hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:54 schreef JOO het volgende:
Edit:
Danny en Rik hebben geen contact meer. Omdat hun vader hun moeder mishandelde en huize De Jong daarom geen veilige thuishaven, is de jonge Danny uit huis geplaatst door de kinderbescherming, Rick was oud genoeg om thuis te mogen blijven. Het contact tussen de broers is verwaterd,
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:54 schreef JOO het volgende:
Edit:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Onzin ! De Rozenboom bestaat al jaren en deed het altijd prima zonder Sjors en Noud.,quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:38 schreef GSMboy het volgende:
Geweldige slotscene, goede muziek..
En Nick is een klootzak.
Geweldige nick-tatuur daar in de Rozenboom.![]()
Hopelijk neemt Ludo het weer over door een truukje.....
De Rozenboom is niet meer de Rozenboom zonder Sjors en Noud.
Volgens mij reageer je alleen zo omdat het om Nick gaat mijn bestequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:54 schreef Canisfire het volgende:
Onzin ! De Rozenboom bestaat al jaren en deed het altijd prima zonder Sjors en Noud.,
Bovendien zou elke baas de liftboy die zo reageert ontslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |