abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62432695
Toffe site trouwens dat gtst courant ik vraag een keer of Orinial of hoe die plaag ook heete die eerst altijd op fok! kwam daar werkte bij die site kreeg gelijk een permban
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_62441383
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 00:30 schreef Perico het volgende:

[..]
En nu heeft ze dan "zelf beslist" dat ze in the Rosegarden (waar Nick eigenaar van hoopt te worden) een suite gaat betrekken, waar ze nooit het daglicht ziet.
Dat klinkt wel beetje zielig.
pi_62468380
Nina is wel beter de laatste tijd.
En Dex is best tof de laatste tijd.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_62468526
Ludo zijn nog levende zusje is natuurlijk een door Ludo ingehuurde actrice
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_62468597
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 20:09 schreef Canisfire het volgende:
Dat zou echt te grappig zijn.

Btw, ik vroeg me nog eens wat af.
Noud is de zoon van Dennis en de kleinzoon van Laura. Maar Laura noemt het Arnoud, zoals zijn naam ook is. Maar Arnie heette officieel toch ook Arnoud? Is het nou toeval en dus verwarrend dat de zoon van Dennis ook zo is genoemd? Want Noud kan niet vernoemd zijn naar zijn vader omdat Dennis seks heeft gehad als Dennis en niet als Arnie. Want toen wist niemand dat Dennis eigelijk Arnie is.

Dus hoe zit dit nou ook alweer?
pi_62468771
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 20:11 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat zou echt te grappig zijn.

Btw, ik vroeg me nog eens wat af.
Noud is de zoon van Dennis en de kleinzoon van Laura. Maar Laura noemt het Arnoud, zoals zijn naam ook is. Maar Arnie heette officieel toch ook Arnoud? Is het nou toeval en dus verwarrend dat de zoon van Dennis ook zo is genoemd? Want Noud kan niet vernoemd zijn naar zijn vader omdat Dennis seks heeft gehad als Dennis en niet als Arnie. Want toen wist niemand dat Dennis eigelijk Arnie is.

Dus hoe zit dit nou ook alweer?
Dat is gewoon toeval en gewoon zo bedacht zo dat Laura en Naud een mooie band konden opbouwen
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_62468802
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 20:18 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Dat is gewoon toeval en gewoon zo bedacht zo dat Laura en Naud een mooie band konden opbouwen
Ah, ok dan. Dan is het wel verwarrend. Konden ze dat jong niet gewoon Kees noemen ofzo?
pi_62468857
Zo een Rik & Anita scene is weer volledig overbodig, kwam in de betere seizoen (lees: alweer de eerste seizoenen ja) gelukkig niet voor
Een heer met stijl
pi_62468870
Rik en Anita zijn echt super burgelijk bezig.
En Martijn en Jeff wat een sukkels ruzie over koken debiele tekst schrijvers ook.
Arme Bartho Braat ik zou echt huilen als mijn rol zo verneukt wordt en ik me opeens als een totale debiel moet gedragen.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_62468934
Och jezus krijg je straks weer de zoveelste keer dat gedoe met een meisje die net verkracht is en dan moeite heeft om weer seks te hebben met haar vriendje.

Dat is nou al zo vaak gebeurt.
In elke soap wel minstens twee keer
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_62469073
Wat een geweldige eindscene.

Ludo.
pi_62469945
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 20:22 schreef Canisfire het volgende:
Rik en Anita zijn echt super burgelijk bezig.
Het is voor haar weer eens wat anders dan een huwelijk waarin ze bedreigd en gemept wordt
't Is wel goed voor haar zo, een leven in rustig(er) vaarwater -- voor zover dat ooit kan in een soap...
pi_62472864
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 20:09 schreef Canisfire het volgende:
Dat zou een erg leuke twist zijn maar zo intelligent zijn ze niet daar. Het is gewoon Maxime Sanders die vanuit het niets uit de dood is opgestaan. En dan maar doorzeuren over die realiteit terwijl het ook hier met Sanders wederom een sprookje blijkt.
pi_62473011
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 22:47 schreef MikeTuinstra het volgende:

[..]

Dat zou een erg leuke twist zijn maar zo intelligent zijn ze niet daar. Het is gewoon Maxime Sanders die vanuit het niets uit de dood is opgestaan. En dan maar doorzeuren over die realiteit terwijl het ook hier met Sanders wederom een sprookje blijkt.
Ja ach ik was stiekem hoopvol.
Zo geniaal vond ik die eind scene trouwens niet.
Wel weer zo als het hoort dat Ludo weer met een tegen aanval komt maar verder.
Nee toch weer een smetje in zijn imago waar je over een halfjaar niets meer van hoort btw.
Ik hoop eigenlijk dat die Rene nog een tijdje rond blijft hangen die man heeft potentie maar het zou wel niet.
Er zou vast wel iets gebeuren waardoor hij verdwijnt.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_62474856
quote:

[..]

Hopelijk lezen die schrijver vandaag niet mee, ze weten het anders zo te draaien dat het daadwerkelijk zo is
Een heer met stijl
pi_62474902
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 22:52 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Ja ach ik was stiekem hoopvol.
Zo geniaal vond ik die eind scene trouwens niet.
Wel weer zo als het hoort dat Ludo weer met een tegen aanval komt maar verder.
Nee toch weer een smetje in zijn imago waar je over een halfjaar niets meer van hoort btw.
Ik hoop eigenlijk dat die Rene nog een tijdje rond blijft hangen die man heeft potentie maar het zou wel niet.
Er zou vast wel iets gebeuren waardoor hij verdwijnt.
Ja, ik ben ook weleens hoopvol met ideetjes maar die schrijvers doen in eerste instantie toch gewoon lekker waar ze zelf zin in hebben. Alleen eens in de zoveel tijd zie je iets opduiken wat je wellicht zelf ooit hebt bedacht maar ook dat zijn tot nog toe meestal niet de meest impressieve suggesties, eerder kleine details. Wat wel het geval is dat zolang we met zijn allen blijven discussiëren de kans bestaat dat er ooit nog iets mee wordt gedaan. Zoals eerder vermeld spellen de producenten iedere letter van dit forum dus blijf vooral suggesties aandragen.

René beschouw ik momenteel als de beste nieuwkomer. Hij lijkt een personage van niveau aangezien hij momenteel de enige is die sinds jaren durft op te staan tegen Sanders. Jack van Houten daargelaten maar die volgt een meer strategische weg voor de lange termijn dus, momenteel staat hij nog niet tegen Ludo. Hoe dit alles zich verder escaleert blijft afwachten maar ik hoop we René binnenkort in een meer prominente rol mogen aanschouwen. Wat mij betreft geven ze hem dat vaste contract.
  Moderator zaterdag 18 oktober 2008 @ 09:02:47 #170
42184 crew  DaMart
pi_62478282
quote:

[..]

Het zou natuurlijk ook nog kunnen dat het niet echt Maxime is, maar iemand die de inhoud van het artikel kent en doet alsof ze Ludo's zus is.
  † In Memoriam † zaterdag 18 oktober 2008 @ 10:19:14 #171
37843 lady-wrb
kortaf
pi_62479084
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 00:06 schreef MikeTuinstra het volgende:

[..]

Zoals eerder vermeld spellen de producenten iedere letter van dit forum dus blijf vooral suggesties aandragen.
is dat zo? hoe weet je dat?
pi_62483279
Ludo Sanders

Janine Elschot
  zondag 19 oktober 2008 @ 23:12:20 #173
123170 alors
zlata1234
pi_62516625
Van tvgids.nl
quote:
Keuning sluipt terug in soap

Het is al even geleden dat Marjolein Keuning te zien was als Joyce Couwenberg in ONM. Maar na een soaploos leven van dertien jaar pakt ze de draad weer op in Goede tijden, slechte tijden. “Toen ik het script las voor mijn rol zat ik meteen met een big smile op mijn gezicht. Ik speel een financieel onafhankelijke kunstenares, die overigens niet heel erg getalenteerd is - het is bepaald geen Van Gogh die vrouw. Ze is een humoristische versie van Alexis (de legendarische soapbitch uit Dynasty, red.): ze doet allerlei heel foute dingen en sluipt als een katachtig beest door de serie.”

Eigen verhaal
Na ONM, Het gevoel van… en Russen was het wat stil geworden rond Keuning. “Ik was druk met mijn twee kinderen. Mijn eigen productie eigenlijk”, voegt ze er lachend aan toe. “Verder ben ik lang bezig geweest met mijn eigen theatervoorstelling Turf. Voor vrouwen van mijn leeftijd zijn er namelijk maar weinig interessante gelaagde tv-rollen en hierin kan ik mijn eigen verhaal vertellen. En net nu dat stuk in première gaat, ben ik ook aan het werk in een rol die aanvoelt als een cadeautje.”

Energie
De stap van rustig in eigen huis met de kinderen naar een soap én een theaterstuk is wel even aanpassen voor Keuning. “Het is goed plannen en we hebben een geweldige oppas – dat scheelt een stuk. Verder krijg ik enorm veel energie van mijn werk en kan ik mijn creativiteit ook weer ergens kwijt. Dat hoef ik nu niet meer op mijn kinderen te projecteren en dat is ook heel positief voor hen (lacht). Want schilderen en tekenen is toch niet helemaal mijn ding. Wat dat betreft past die rol ook heel goed bij me.”
en nog ergens anders op de site staat
quote:
Ze speelt een eigenzinnige kunstenares met wie Ludo heel wat te stellen krijgt.

Ben benieuwd
know'm sayin?
word? word.
  Moderator maandag 20 oktober 2008 @ 11:45:07 #174
42184 crew  DaMart
pi_62524550
Van nu.nl:
quote:
Marjolein Keuning speelt bitch in GTST
Uitgegeven: 20 oktober 2008 10:39
Laatst gewijzigd: 20 oktober 2008 10:42

AMSTERDAM - Marjolein Keuning maakt maandagavond haar debuut als Marleen Beaumont in Goede Tijden Slechte Tijden. "Ik speel de rol van een gemene vrouw, een echte soapbitch", vertelt de actrice in De Telegraaf.

"Ik ben een soort Alexis met humor." De harteloze Alexis werd gespeeld Joan Collins in Dynasty, de populaire tv-serie uit de jaren tachtig.

De 46-jarige Keuning, die in het verleden in Onderweg naar Morgen speelde, wil verder niet veel kwijt over haar rol. "Dan zou ik de verrassing verklappen. Het enige wat ik wél kan zeggen is dat ik bijzonder veel interesse voor Ludo Sanders heb", zo zegt ze in de krant.

Begin vorige maand maakte RTL 4 bekend dat Keuning een rol zou krijgen in de serie over een groepje inwoners van het fictieve plaatsje Meerdijk. Keuning is tot de zomerstop in juni te zien in Goede Tijden Slechte Tijden.
pi_62532222
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 11:45 schreef DaMart het volgende:
Van nu.nl:
Keuning is tot de zomerstop in juni te zien in Goede Tijden Slechte Tijden.
Dan weten we ook al wie er dan doodgaat
Aids.
  maandag 20 oktober 2008 @ 20:25:33 #176
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_62537653
Is dat zijn zusje ?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 20 oktober 2008 @ 20:47:34 #177
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_62538210
Die afleveringen die maar 1 verhaallijn hebben zijn altijd goed.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  † In Memoriam † maandag 20 oktober 2008 @ 20:49:44 #178
37843 lady-wrb
kortaf
pi_62538279
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:53 schreef Mss het volgende:

[..]

Dan weten we ook al wie er dan doodgaat
dat slaat nergens op. niet iedereen die aan het eind van het seizoen weggaat , gaat dood
  maandag 20 oktober 2008 @ 20:57:49 #179
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_62538495
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:47 schreef Frey het volgende:
Die afleveringen die maar 1 verhaallijn hebben zijn altijd goed.
Zeker, ik vond het een erg goede aflevering vanavond... en door Ludo's actie werd Janine's betrouwbaarheid mooi in twijfel getrokken Boontje komt om z'n loontje?

Overigens moet ik zeggen dat dit wel erg toevallig is weer, ineens komt er een doodgewaand zusje bij - kennen we dat niet allang?
pi_62539187
grappig, "zusje" heeft ook echt zo'n ludo-kop
pi_62546792
Als www.goedetijdenmagazine.nl intypt zie het laatste magazine gratis! met voorstukjes voor deze week

zoals gigi in beha (bing gaat met lorena)

Edit:
Ook staan er allemaal filmpjes over Rik en nog iets namelijk:

Broer: Danny de jong
Danny en Rik hebben geen contact meer. Omdat hun vader hun moeder mishandelde en huize De Jong daarom geen veilige thuishaven, is de jonge Danny uit huis geplaatst door de kinderbescherming, Rick was oud genoeg om thuis te mogen blijven. Het contact tussen de broers is verwaterd,

[ Bericht 16% gewijzigd door JOO op 21-10-2008 09:28:35 ]
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:26:01 #182
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_62547272
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 08:54 schreef JOO het volgende:
Als www.goedetijdenmagazine.nl intypt zie het laatste magazine gratis! met voorstukjes voor deze week

Jaaa doeiii hij is net zo leuk met Ronja... vindt ik dan.. vindt het wel een leuke griet!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:05:39 #183
123170 alors
zlata1234
pi_62549229
quote:

Edit:

Danny en Rik hebben geen contact meer. Omdat hun vader hun moeder mishandelde en huize De Jong daarom geen veilige thuishaven, is de jonge Danny uit huis geplaatst door de kinderbescherming, Rick was oud genoeg om thuis te mogen blijven. Het contact tussen de broers is verwaterd,
Hmmm die Mathijs van Op zoek naar Joseph heeft gisteren auditie gedaan voor een rol in gtst. Misschien is dat wel die rol...
know'm sayin?
word? word.
  Moderator dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:24:20 #184
42184 crew  DaMart
pi_62549623
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:49 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

dat slaat nergens op. niet iedereen die aan het eind van het seizoen weggaat , gaat dood
En dan is er nog de mogelijkheid dat ze een contract heeft tot het einde van het seizoen, maar met een optie om het daarna te verlengen.
  Moderator dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:26:25 #185
42184 crew  DaMart
pi_62549676
quote:

Edit:

Ging Anita begin volgend jaar de serie niet uit? Dan moet Rik wel een nieuwe verhaallijn hebben natuurlijk.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:01:18 #186
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_62553756
quote:

Edit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 17:34:53 #187
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_62559424
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 17:37:28 #188
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_62559464
Er zitten leuke spoilers bij, maar ook een hoop wtf'jes... die totaal niet boeiend zijn. Ben wel benieuwd naar Ludo trouwens :-)
pi_62562642
Lekker is dat. Kijk ik eens een keer thuis...doet het geluid het niet van rtl4 en rtl5. :S
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 20:15:14 #190
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_62563066
Erg goeie scène tussen Ludo en Janine.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 20:31:29 #191
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_62563549
Wat een mooie slotscène.
pi_62563647
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 20:31 schreef Frey het volgende:
Wat een mooie slotscène.
Nou vond ik niet ditmaal
Een heer met stijl
pi_62563751
Geweldige slotscene, goede muziek..
En Nick is een klootzak .

Geweldige nick-tatuur daar in de Rozenboom.
Hopelijk neemt Ludo het weer over door een truukje.....

De Rozenboom is niet meer de Rozenboom zonder Sjors en Noud.
pi_62563764
Inderdaad leuk de helft van de afleveringen zonder geluid.
Verder vond ik die flashbacks wel leuk.Alleen ga ik van ergenis naar de wc als straks Bing weer met Sjors wil gaan. Nick ook en Ludo weer met janine.

En ! RIK was eindelijk weer aan het motooooooooorije !
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_62563835
Mooooooootor rijden

flashbacks waren ook leuk
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 20:43:04 #196
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_62563899
Geen last gehad van het geluid.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 20:47:15 #197
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_62564063
Erg goede scenes tussen Ludo en Janine, dat is pas acteerwerk. De flashbacks waren ook nog ok, het 'huwelijk' vond ik matig. Maar die twee zijn al zo vaak getrouwd, daar hoeft geen uitgebreide ceremonie bij.

Ludo en Janine
pi_62564341
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 20:38 schreef GSMboy het volgende:
Geweldige slotscene, goede muziek..
En Nick is een klootzak .

Geweldige nick-tatuur daar in de Rozenboom.
Hopelijk neemt Ludo het weer over door een truukje.....

De Rozenboom is niet meer de Rozenboom zonder Sjors en Noud.
Onzin ! De Rozenboom bestaat al jaren en deed het altijd prima zonder Sjors en Noud.,
Bovendien zou elke baas de liftboy die zo reageert ontslaan.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 21:19:15 #199
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_62565231
De scènes tussen Ludo en Janine waren intens en realistisch. Mooi gedaan!

Ik vond de eindscène niet verkeerd. Het was mooi afgestemd en bracht romantische emoties en flashbacks mooi naar voren. Helaas dat het huwelijk van Anita en Rik zo werd neergezet. Al deze huwelijken hebben nog maar twee toeschouwers, terwijl vroeger het hele dorp uitliep om erbij te kunnen zijn. Dat mis ik wel: van die lange, mooie huwelijken. Toch vond ik deze aflevering niet slecht.
"Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
pi_62565945
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 20:54 schreef Canisfire het volgende:
Onzin ! De Rozenboom bestaat al jaren en deed het altijd prima zonder Sjors en Noud.,
Bovendien zou elke baas de liftboy die zo reageert ontslaan.
Volgens mij reageer je alleen zo omdat het om Nick gaat mijn beste
Dit zei ik al eerder: Nick schoffeert mensen als een klein opgefokt mannetje die altijd op zijn pik is getrapt, niemand in Meerdijk of hier in dit topic is daarvan onder de indruk of vindt hem daardoor een ware badguy van allure
Een heer met stijl
pi_62566090
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 20:47 schreef James1988 het volgende:
Erg goede scenes tussen Ludo en Janine, dat is pas acteerwerk. De flashbacks waren ook nog ok, het 'huwelijk' vond ik matig. Maar die twee zijn al zo vaak getrouwd, daar hoeft geen uitgebreide ceremonie bij.

Ludo en Janine
Dat is overdreven, dit is haar derde huwelijk en zijn tweede en hun tweede met elkaar. Wel een beetje storend dat die flashbacks er doorheen moesten.

Wat Ludo tegen Janine zei was práchtig, zo vreselijk de waarheid Ze heeft zich zelf door zijn karakter laten meeslepen, en dan wil ze nu hem de schuld geven van dat ze zo is. Goed dat ze huilde, want hij had wel een snaar geraakt. En die snaar was waar. Ik kan Ludo in deze alleen maar gelijk geven.
pi_62566093
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 21:19 schreef nWo4Life het volgende:
De scènes tussen Ludo en Janine waren intens en realistisch. Mooi gedaan!

Ik vond de eindscène niet verkeerd. Het was mooi afgestemd en bracht romantische emoties en flashbacks mooi naar voren. Helaas dat het huwelijk van Anita en Rik zo werd neergezet. Al deze huwelijken hebben nog maar twee toeschouwers, terwijl vroeger het hele dorp uitliep om erbij te kunnen zijn. Dat mis ik wel: van die lange, mooie huwelijken. Toch vond ik deze aflevering niet slecht.
Woah ik vind dat er in een echte cliff ook iets moet gebeuren, de scenes tussen Janine en Ludo waren meesterlijk. Wat dat huwelijk betreft, Anita en Rik zijn al 1x bijna getrouwd (toen nog) de stad erbij en later met iedereen erbij, misschien dat ze het hierom wat simpeler hielden? Ik vond het ook wel mooi dat er een keer andere flashbacks werden gebruikt dan de gebruikele ja
Een heer met stijl
pi_62568580
Dat gaat dit mis met Janine.
Ik zie het al voor me... een gedrogeerde Janine die gaar en naakt en onder de lippensift als een hoer door de Rozenboom rondstruint zoeken naar de uitgang (en Nick achter zich aan krijgt )

Heb al zin in deze verhaallijn. Wat verwachten jullie van GTST komende tijd, gaat het nu beter dan eerst?
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 22:54:48 #204
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_62568737
Het is een verademing in vergelijking met de laatste 3 seizoenen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')