abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62566090
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 20:47 schreef James1988 het volgende:
Erg goede scenes tussen Ludo en Janine, dat is pas acteerwerk. De flashbacks waren ook nog ok, het 'huwelijk' vond ik matig. Maar die twee zijn al zo vaak getrouwd, daar hoeft geen uitgebreide ceremonie bij.

Ludo en Janine
Dat is overdreven, dit is haar derde huwelijk en zijn tweede en hun tweede met elkaar. Wel een beetje storend dat die flashbacks er doorheen moesten.

Wat Ludo tegen Janine zei was práchtig, zo vreselijk de waarheid Ze heeft zich zelf door zijn karakter laten meeslepen, en dan wil ze nu hem de schuld geven van dat ze zo is. Goed dat ze huilde, want hij had wel een snaar geraakt. En die snaar was waar. Ik kan Ludo in deze alleen maar gelijk geven.
pi_62566093
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 21:19 schreef nWo4Life het volgende:
De scènes tussen Ludo en Janine waren intens en realistisch. Mooi gedaan!

Ik vond de eindscène niet verkeerd. Het was mooi afgestemd en bracht romantische emoties en flashbacks mooi naar voren. Helaas dat het huwelijk van Anita en Rik zo werd neergezet. Al deze huwelijken hebben nog maar twee toeschouwers, terwijl vroeger het hele dorp uitliep om erbij te kunnen zijn. Dat mis ik wel: van die lange, mooie huwelijken. Toch vond ik deze aflevering niet slecht.
Woah ik vind dat er in een echte cliff ook iets moet gebeuren, de scenes tussen Janine en Ludo waren meesterlijk. Wat dat huwelijk betreft, Anita en Rik zijn al 1x bijna getrouwd (toen nog) de stad erbij en later met iedereen erbij, misschien dat ze het hierom wat simpeler hielden? Ik vond het ook wel mooi dat er een keer andere flashbacks werden gebruikt dan de gebruikele ja
Een heer met stijl
pi_62568580
Dat gaat dit mis met Janine.
Ik zie het al voor me... een gedrogeerde Janine die gaar en naakt en onder de lippensift als een hoer door de Rozenboom rondstruint zoeken naar de uitgang (en Nick achter zich aan krijgt )

Heb al zin in deze verhaallijn. Wat verwachten jullie van GTST komende tijd, gaat het nu beter dan eerst?
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 22:54:48 #204
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_62568737
Het is een verademing in vergelijking met de laatste 3 seizoenen.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_62569506
mooie aflevering/
Ludo en janine waren top
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_62570135
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 22:54 schreef Frey het volgende:
Het is een verademing in vergelijking met de laatste 3 seizoenen.
Inderdaad, de laatste 3 seizoenen waren zoals Wilbert Gieske zei volgens diverse sites: als 1 iemand pijn had aan zijn vinger waren er 5 anderen enkel en alleen daarmee bezig, sommigen personages hadden gewoon geen eigen leven behalve het ondersteunen van anderen. Ook gebeurde er soms niks, geen misdaden, geen oplichtingspraktijken, het ging alleen om relationele problemen.

Hier beginnen ze nu lichtjes vanaf te stappen, toch is er veel meer diversiteit nodig, veel meer verschillende bedrijfjes en vooral meerdere horecaketens. In seizoen 4 had je de cactus, de rozeboom, de koning en een of andere gokhal met restaurant. Ook waren deze verspreid over de stad en moest je minimaal 10 minuten met de auto om er te komen, nu lijkt alles rondom een groot dorpsplein te liggen. Heel Meerdijk, in de eerste seizoenen een stad van het formaat Tilburg, laat me nu denken aan het dorp uit Belle en het Beest
Een heer met stijl
pi_62570180
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 20:38 schreef GSMboy het volgende:
Geweldige slotscene, goede muziek..
En Nick is een klootzak .

Geweldige nick-tatuur daar in de Rozenboom.
Hopelijk neemt Ludo het weer over door een truukje.....

De Rozenboom is niet meer de Rozenboom zonder Sjors en Noud.
Noud heb ik nooit in de Rozenboom vinden passen. Laat hem maar leuk zijn krantenwijkje lopen maar dan het liefst buiten GTST, exit dus. Sjors deed het goed in de Rozenboom maar zoals wij allen wisten was het voor haar maar een bijbaan. Ze zou nu beter eindelijk iets doen waarvoor zij gestudeerd heeft, aldus vader Frits als advocaat van Houten achterna met haar studie rechten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_62578118
De aflevering van gisteren als potentiele fotostrip.

*Nick arriveert net op tijd om Noud te ontslaan wegens wangedrag; van doorbetaling is geen sprake. Sjors pikt dat niet en houdt het ook voor gezien.

*Janine wordt met de neus op de feiten gedrukt; met haar wraakactie heeft ze niet alleen Ludo kapotgemaakt maar ook zichzelf. Alles wat ze heeft is ze nu kwijt.

*Janine verwijt Ludo dat ie haar heeft gemaakt tot wat ze nu is. Ludo is echter teleurgesteld dat de vrouw van wie hij ooit hield niet meer bestaat.

*Terwijl Anita opnieuw haar ja-woord geeft aan Rik neemt Janine afscheid van Nina die voorlopig in New York gaat wonen; voor spijt is het te laat.
pi_62579937
gtst gaat weer bergopwaarts in mijn ogen
  woensdag 22 oktober 2008 @ 16:54:41 #210
163732 nWo4Life
Herman Hogendoorn
pi_62586787
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 23:42 schreef MikeTuinstra het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
"Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
pi_62590559
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:54 schreef nWo4Life het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Leuk dat je mijn kanaal inmiddels ook hebt gevonden. Ja, ik probeer me te focussen op de oude schurken van de soap met voornamelijk Frits van Houten en Herman Hoogendoorn, de 2 belangrijkste slechteriken naar mijn mening. Momenteel bezit ik helaas alleen nog de seizoen 1 GTST box maar hoop ook seizoen 2 nu snel op de kop te tikken zodat daar ook het een en ander van geupload kan worden.
pi_62592177
Lorena en Bing weer een totaal onlogisch kopel.
En Nick en Jack ? Wat een scene.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  Moderator woensdag 22 oktober 2008 @ 20:34:44 #213
42184 crew  DaMart
pi_62593208
Dat wordt wat morgen in het ziekenhuis .
SPOILER

donderdag 23 oktober 2008 @ 00:39:45 #214
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_62601286
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 20:06 schreef Canisfire het volgende:
Lorena en Bing weer een totaal onlogisch kopel.
En Nick en Jack ? Wat een scene.
Tsja, na Barbara's legendarische one liner in de kroeg tegen Floris ("ik wil met je naar bed, NU!"), speelt Lorena nu in op de neukgrage Bing, die niet tegen vrouwen kan die hem laten wachten...

Nick in zijn beleefde, volzinnen sprekende rol is top... Jack probeert hem nu hard te raken als Ludo's favoriete zoon, maar Nick heeft wel gelijk... laat Jack "Ik wil aan de bar eten" van Houten eens gauw een huis kopen dat bij zijn status past. Dan huurt hij maar een butler in voor zijn diner en was.
pi_62601359
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 13:02 schreef fotostarter het volgende:
gtst gaat weer bergopwaarts in mijn ogen
En tis vandaag weer net zo slecht als het was met een aantal totaal onrealistische dingen.
Bingen en Lorena
Boekhouder die geld over moeten maken voor huur, het terug krijgt gestort en niet uitzoekt wat er aan de hand is
etc
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_62604498
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 00:43 schreef bobjuh het volgende:

[..]

En tis vandaag weer net zo slecht als het was met een aantal totaal onrealistische dingen.
Bingen en Lorena
Boekhouder die geld over moeten maken voor huur, het terug krijgt gestort en niet uitzoekt wat er aan de hand is
etc
Vond het wel mee vallen op zich.
De laatste 5 afleveringen waren/zijn beter, dan het hele vorige seizoen bij elkaar.

Ik zie eindelijk weer een paar hele leuke verhaallijnen aankomen

Jack, Sjors en Ronja in een bedrijf. Dit zou best wel eens iets kunnen worden.

Al vind ik Ronja maar een gaar schaap.
pi_62607709
Ronja en Jack gaan nu natuurlijk ook neuken dat is logisch.
Ze denken man en vrouw in een bedrijf hmmn die moeten wel een stel zijn natuurlijk,
Maar ey Ronja is nog met Bing ach dat fixen we zo wel. En de schrijvers gaan aan de slag met Bing en Lorena als gevolg
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_62609230
Ik vind het maar een rare wending, Bing en Lorena. ligt dat aan mij?
  † In Memoriam † donderdag 23 oktober 2008 @ 13:07:47 #219
37843 lady-wrb
kortaf
pi_62609289
ik vind die bing-lorena toestand enorm stom.
bing met ronja is veeeeel leuker
pi_62609648
Bing gaat met Lorena -> Ronja komt erachter -> Ronja zegt: Bing, du gehst raus! -> Bing gaat naar Sjors om over zijn gevoelens te praten -> Sjors komt erachter dat ze hem nog leuk vind -> Het is wederzijds -> Bing en Sjors
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')