anders google je hetquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:52 schreef Edwinuss het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik in godsnaam vliegtuigen kan kopen met Ace Combat ?
Wie banned deze gast?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:01 schreef Gamedemon het volgende:
Ik sta dit jaar alleen nog te springen om Gears of War 2 eigenlijk.. de rest van de line up doet me niet veel.
Waarom google jij niet voor mijquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:01 schreef Rkatier het volgende:
[..]
anders google je hethad je nu waarschijnlijk het antwoord al 3x gehad
![]()
Ik had graag antwoord gegeven maar ik heb het spel niet
Ik heb een PS3, en LBP heb ik nog mijn twijfels bij.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wie banned deze gast?
Hoe durft ie Farcry 2, fallout 3 en fable 2 te dissen!
Weet jij wat jongeman? Ga maar een ps3 kopen met littlebigplanet!![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waarom google jij niet voor mij?
Goedzo, dan mag je blijvenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik heb een PS3, en LBP heb ik nog mijn twijfels bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:16 schreef AQuila360 het volgende:
Ed waarom doe je geen toffe TT kerel?
Dit is nix
Ik heb ook liever sex, dat kan ik ook niet elke dag krijgen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:16 schreef AQuila360 het volgende:
Ed waarom doe je geen toffe TT kerel?
Dit is nix
Dan dien ik hierbij een officiele klacht in wegens grove nalatigheid!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook liever sex, dat kan ik ook niet elke dag krijgen.
Hmmm, scherp.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook liever sex, dat kan ik ook niet elke dag krijgen.
Ik gok dat je disc drive aan het falen is, ik zou de MS support maar bellen als ik jou was.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:25 schreef Bellic het volgende:
Mijn 360 blijft de hele tijd hangen als ik hem aanzet, soms wat eerder, dan wat later, maar wel iedere keer binnen 5 minuten. Fuckin irritant, enigste wat je ziet is dus een scherm waarmee je bezig was waarna ie stopt. Iemand idee hoe ik dit kan fixen? Ik wil fifa 09 spelen. ;x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |