nee maar in de periode toen ik op zoek was naar een huis wel een aantal huizen tijdens de een openhuizen route bezocht.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:36 schreef rac het volgende:
@ becky27
Heb jij al eerder een open huis gedaan/gehad?
hoe verliep dat?
Nee duhquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:55 schreef rac het volgende:
Ja ken ik ook .
maar om nou 's morgens om 12.00 uur champagne aan te bieden ....
en dat zijn mensen die door de makelaar worden uitgenodigd om een nieuw "bijna op de markt" te bezichtigen en een bod te doen om te zien of de prijs in gedachten en werkelijke waarde het zelfde zijn.....
toch bedankt
quote:En nu hopen dat er veel mensen langs zullen komen! (Of iig mensen die het gaan kopen )
Dan kun je beter een andere datum kiezen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:57 schreef rac het volgende:
het is namelijk in heel nederland openhuizendag
Helemaal op een open huizen dag in heel Nederland.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:54 schreef -Lian- het volgende:
De tip is al langsgekomen: waardevolle spullen weghalen. Je weet nooit of mensen echt komen omdat ze mogelijk je huis willen kopen, soms kunnen ze ook andere bedoelingen hebben.
He Becky, ben jij dit dan toevallig?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:19 schreef becky27 het volgende:
iemand nog aanmerkingen op deze woning
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/default.aspx?id=16e61241-3229-43fd-bcd0-65bc53236da6&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1
Nou, je dus komt dus op 9 oktober op de tv...als Yvon bij je in de buurt komt, zie de link bij mijn vorige post. Dus dit plaatje is dan zo erg nog niet.... toch?quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:16 schreef becky27 het volgende:
ik heb lopen verkondigen dat het een onwijs onhandig huis is.....hopen dat het bij dit plaatje blijft!
Moest het nog niet verkocht zijn, is het misschien wel handig als je de foto's een keer update met nieuwe foto's. Ik leid uit je post af dat de tuin er nu dus mooier uitziet dan op de foto's die destijds genomen zijn. Aangezien mensen vooral op foto's afgaan is het wellicht een goeie zet om deze foto's ook zo mooi mogelijk te maken en de oude dus te vervangen door nieuwe/mooiere.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:51 schreef rac het volgende:
Die foto's zijn in april genomen toen was hij nog niet zo ver nu heeft de tuin echter wat meer kleur ,
Voor de potten kan ik zorgen.
Haagje voortuin is ook al strak genoeid.
Als je sommige foto's in het Funda topic ziet, kan je dat makkelijk evenaren met jouw toestelquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:23 schreef rac het volgende:
Foto's zijn door fotograaf van makelaar genomen zal eens proberen of ik ze kan evenaren met huis tuin en keuken camera-tje.![]()
Ik denk dat het voor jullie huis wellicht verstandig is om een verkoopstylist in te huren. Het is niet verkeerd bedoeld, maar het zou nu best wel in het topic "opmerkelijke foto's van Funda" kunnen passen. Het is niet echt een gangbare of neutrale stijl die jullie hebben aangebracht in de woning, wat het lastig verkoopbaar kan maken omdat mensen daar moeilijk doorheen kunnen kijken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:23 schreef lala15 het volgende:
Hoi ik heb sinds vijf weken mij huis te koop staan en 8 stellen op bezoek gekregen tijdens de openhuizen dag. Maar nog geen reactie gehad. Heeft iemand een advies hoe ik mijn huis sneller kan verkopen?
huis zie onderstaande link:
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/default.aspx?id=cd24ff69-44cb-471b-b505-4e6fef2914d8&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1
Vat het niet verkeerd op, maar je huis straalt geen warmte uit door al dat wit. Probeer eens een paar grote planten neer te zetten om het wat sfeervoller te maken. Ook lijkt het nogal leeg, een beetje klinisch. Misschien kun je dit oplossing door wat tierelantijntjes neer te zetten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:23 schreef lala15 het volgende:
Hoi ik heb sinds vijf weken mij huis te koop staan en 8 stellen op bezoek gekregen tijdens de openhuizen dag. Maar nog geen reactie gehad. Heeft iemand een advies hoe ik mijn huis sneller kan verkopen?
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/default.aspx?id=cd24ff69-44cb-471b-b505-4e6fef2914d8&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1
De vraagprijs scherp maken in vergelijking met ongeveer dezelfde huizen in de buurt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:23 schreef lala15 het volgende:
Heeft iemand een advies hoe ik mijn huis sneller kan verkopen?
ppff.. wat mij zowiezo zou doen afschrikken eehh...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:23 schreef lala15 het volgende:
Woow.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:23 schreef lala15 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |