En terrecht.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik mis de optie: Kanker.
Ik heb maar op SunChaser!gestemd, gewoon omdat het kan!
Ik durf het net te vragen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:45 schreef LudoSanders het volgende:
Het olijke duo heeft elkaar weer gevonden, zouden jullie eens niet gewoon elkaars msn adressen uitwisselen.
Zonder die ultragrote widgets.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:46 schreef Olep het volgende:
FOK! is ook een soort msn.
Whahaha, en dan beweert meneer over "niveau" te beschikkenquote:
Wauw. Je hebt me net zolang gevolgd tot ik een fout maakte.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:47 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Whahaha, en dan beweert meneer over "niveau" te beschikken
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wauw. Je hebt me net zolang gevolgd gevolgdt tot ik een fout maakte.
Je moet een huurmoordenaar worden.
En zonder software te installeren. Alleen wel met vervelende censuur.quote:
Niet zo lang hoor, ik hoefde alleen maar die link die je in KLB SC postte aan te klikken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wauw. Je hebt me net zolang gevolgd tot ik een fout maakte.
Je moet een huurmoordenaar worden.
Zo'n zelfde soort reactie had ik bij het zien van deze originele TT en later de inhoud en aanwezige users.quote:
En toen zag je mijn aanwezigheid het topic opfleuren.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo'n zelfde soort reactie had ik bij het zien van deze originele TT en later de inhoud en aanwezige users.
Je moet je eigen prestatie niet kleiner maken. Je deed me geloven alsof je al sliep. Je fakete je eigen afwezigheid en toen ik niet oplette sloeg je toe. Je bent een ijskoude.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:49 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Niet zo lang hoor, ik hoefde alleen maar die link die je in KLB SC postte aan te klikken.
Toen baalde je ook van jezelf?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo'n zelfde soort reactie had ik bij het zien van deze originele TT en later de inhoud en aanwezige users.
En bedankt hé? onthou ik nog wel als ik je wief aan het swaffelen ben.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Beter lezen vriend, ik heb nergens gezegd dat ik al sliep. Ik wenste je een goede nachtrust toe. Ik was alleen de verstandigste door de discussie die nergens over ging te beëindigen voordat er weer bans gingen vallen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet je eigen prestatie niet kleiner maken. Je deed me geloven alsof je al sliep. Je fakete je eigen afwezigheid en toen ik niet oplette sloeg je toe. Je bent een ijskoude.
Klopt, ik deed een aanname. Ik heb het verneuktquote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:53 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Beter lezen vriend, ik heb nergens gezegd dat ik al sliep. Ik was alleen de verstandigste door de discussie die nergens over ging te beëindigen voordat er weer bans gingen vallen.
Gewoon veel mensen in je contactlijstquote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, FOK! is duizenden mensen, niet een paar op msn.
Ach ja. Ik was graag blijven hangen, maar als je om half 8 weer moet opstaan lijkt het me niet geweldig om te gaan nachtbaggeren.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:08 schreef Noorsbloed het volgende:
#@%@#%^
Weer een eenzame saaie nacht
Heb ik ook, maar conversaties die je net zo goed op msn kan houden hoeven we niet in een topic.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:09 schreef Olep het volgende:
[..]
Gewoon veel mensen in je contactlijst
o en die, maar die had ik nog niet gelezenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:12 schreef remlof het volgende:
Omg, een ONZ-topic en ik ben de enige die op "Ik zou niet zonder bier kunnen" heeft gestemd
Tja, ik moest op mezelf stemmen hequote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:12 schreef remlof het volgende:
Omg, een ONZ-topic en ik ben de enige die op "Ik zou niet zonder bier kunnen" heeft gestemd
Ga toch weg man, En de baggerkneus slaapt al.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:13 schreef cerror het volgende:
Oh wat schattig, baggerkneus en z'n schoothondje hebben samen een topic.
Dus jij zit nu stiekem beneden nog op fok terwijl hij boven slaapt?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:14 schreef Olep het volgende:
[..]
Ga toch weg man, En de baggerkneus slaapt al.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Dus jij zit nu stiekem beneden nog op fok terwijl hij boven slaapt?
Wel zachtjes doen hoor, anders maak je 'm wakker.
Je stelt me teleur c.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:12 schreef remlof het volgende:
Hopelijk niet. Maar mijn wensen worden nooit vervuld.quote:
Wat een niveau ookquote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Maar mijn wensen worden nooit vervuld.
Ik had een niesbui. Ik stemde op iets met puppeteer.quote:
Dat is noujuist 1 van de voordelen!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:23 schreef Olep het volgende:
[..]
Wat een niveau ookBeetje mensen bashen terwijl je mod bent.
Net als die rechter op geenstijl bij rutger! KEKEKEKEKEEKEquote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:23 schreef Olep het volgende:
[..]
Ohja. Jij die andermans niveau bekritiseert.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:23 schreef Olep het volgende:
[..]
Inderdaad niet godzijdank.quote:
Fair enuf.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik had een niesbui. Ik stemde op iets met puppeteer.
En ik lieg dit keer echt niet.
Maar ik heb geen zin in om onder een proxy te gaan surfen om nog een keer te stemmen.
BWHAHAHAHAHAHAHAHAH!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:29 schreef Olep het volgende:
de_boswachter. Daar noem je dan ook een voorbeeld zegRemlof, die heeft tenminste klasse.
Jouw gebrek aan kennis van ONZ en z'n verleden verbaasd me eigenlijk helemaal niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:32 schreef Olep het volgende:
Cerror: Wat ben jij een klapjostie zeg. Man, ik zou zelfs mod kunnen worden. Als ik zo naar u kijk tenminste.
Whehehehehe. Remlof, fantastisch shirt daar.quote:
Ohja, ter info. Je disst daar je grote voorbeeld Remlof.quote:
Jij bent totaal incapabel om een oordeel te vellen over andere users.quote:
Alleen voor de gemeenteraad, soms.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:38 schreef Fascination het volgende:
Hahah remlof is een hippie.
Stem je sp remlof?
D'UH!quote:
Dacht ik 't nietquote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen voor de gemeenteraad, soms.
Dat argument had je al 5 minuten niet meer gebruikt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:40 schreef cerror het volgende:
[..]
D'UH!
Maar je bent wel erg irritant aanwezig voor een newbie.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:41 schreef Olep het volgende:
[..]
Dat argument had je al 5 minuten niet meer gebruikt.
quote:
Nee hoor, daar zou ik ook zo maar weer op kunnen stemmen de volgende keerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dacht ik 't niet.
Ik stem voor d66 vind je me nu rechts?
Ohja, bekijk de PI van de 2e quote.quote:
D66?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, daar zou ik ook zo maar weer op kunnen stemmen de volgende keer
Pechtold is de man nu. Heb 'm vorige week nog live zien spreken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:43 schreef cerror het volgende:
[..]
D66?
Bestaan die nog dan?
Waar is van Mierlo?
Sssst mannetje, je bent niet interessant meer. Het gaat nu helemaal om D66.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |