Jouw gebrek aan kennis van ONZ en z'n verleden verbaasd me eigenlijk helemaal niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:32 schreef Olep het volgende:
Cerror: Wat ben jij een klapjostie zeg. Man, ik zou zelfs mod kunnen worden. Als ik zo naar u kijk tenminste.
Whehehehehe. Remlof, fantastisch shirt daar.quote:
Ohja, ter info. Je disst daar je grote voorbeeld Remlof.quote:
Jij bent totaal incapabel om een oordeel te vellen over andere users.quote:
Alleen voor de gemeenteraad, soms.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:38 schreef Fascination het volgende:
Hahah remlof is een hippie.
Stem je sp remlof?
D'UH!quote:
Dacht ik 't nietquote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen voor de gemeenteraad, soms.
Dat argument had je al 5 minuten niet meer gebruikt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:40 schreef cerror het volgende:
[..]
D'UH!
Maar je bent wel erg irritant aanwezig voor een newbie.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:41 schreef Olep het volgende:
[..]
Dat argument had je al 5 minuten niet meer gebruikt.
quote:
Nee hoor, daar zou ik ook zo maar weer op kunnen stemmen de volgende keerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dacht ik 't niet.
Ik stem voor d66 vind je me nu rechts?
Ohja, bekijk de PI van de 2e quote.quote:
D66?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, daar zou ik ook zo maar weer op kunnen stemmen de volgende keer
Pechtold is de man nu. Heb 'm vorige week nog live zien spreken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:43 schreef cerror het volgende:
[..]
D66?
Bestaan die nog dan?
Waar is van Mierlo?
Sssst mannetje, je bent niet interessant meer. Het gaat nu helemaal om D66.quote:
Pechtold is wel okay ja.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Pechtold is de man nu. Heb 'm vorige week nog live zien spreken.
Moet je mij eens zien na vijf halve liters Weißbierquote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Pechtold is wel okay ja.
Sterke standpunten al vind ik 'm af en toe nog wat vaag.
Ik heb schultenbrau. Maakt me dat rechtser?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet je mij eens zien na vijf halve liters Weißbier
Nee, nihilistischerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb schultenbrau. Maakt me dat rechtser?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |