ooh okay !quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga nog niet slapen
Luister alleen geen 3FM meer
lol jah pauzequote:
Op tv altijdquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:17 schreef -Hans- het volgende:
Draadstaal... iemand hier die er de humor van inziet ?
nooit gedaanquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:17 schreef -Hans- het volgende:
Op tv? op welke zender dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Op tv altijd
Op de radio hoor ik bijna nooit
Soms wel, soms niet..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:17 schreef -Hans- het volgende:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:19 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet..
Eliza, is 't wat dat programma?
Wist ik niet maar mocht het weer eens uitgezonden dan ga ik wel even kijken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Nederland 3 was het altijd geloof ik, maar voor de zomer gestopt geloof ik
Klopt. Op tv is 't stukken leuker.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Nederland 3 was het altijd geloof ik, maar voor de zomer gestopt geloof ik
Ik heb genoeg gezien..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh das een tussendoor onderzoekje...je moet NU kjken
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:46 schreef DaMook het volgende:
Avond. Krezip uit elkaar hoorde ik daarstraks in de auto, hoop dat ze dat niet menen
![]()
.
Witte wijn is trouwens wennen als je het al lang niet gehad hebt.
Hey!!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:46 schreef DaMook het volgende:
Avond. Krezip uit elkaar hoorde ik daarstraks in de auto, hoop dat ze dat niet menen
![]()
.
Witte wijn is trouwens wennen als je het al lang niet gehad hebt.
Ik ben benieuwd of je het gaat merkenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:53 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hey!!Als je raar begint te typen dan weten we waar 't aan ligt.
![]()
En dat verhaal/nieuws over Krezip blijft toch nog ff vaag dus.
Eliza.
We zien 't vanzelf.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je het gaat merken. Begint nu bij het 2e glas wel weer wat beter te smaken
.
Ik hoop dat het een onzin verhaal is. Ik vind Krezip echt tof dus hoop dat ze nog wel een paar jaar doorgaan.
Alweer Mr. Rock 'n Roll?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:04 schreef DiedjeeJ het volgende:
Damn, wat leuke plaatjes gemist zo te zien.. Alweer Chumbawamba?
Trustequote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:25 schreef DiedjeeJ het volgende:
Alweer Rock 'n Roll!!![]()
En tijd om te slapen eigenlijk..
Bijna, tot 't nieuws denk ik.quote:
En nu nog een keerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat ook ja.Eric draaide Chumbawamba anderhalf uur eerder dus ook.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:03 schreef guitarist.nl het volgende:
Goede TT. Ik heb ergens ook nog een 3FM Poncho liggen.
Btw, met de band zijn we:
[ afbeelding ]
Wordt Racoon weer opgetrommeld.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Helaas ja. Wat moet er nu tijdens de weggevallen Krezipweken uitgezonden worden?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:07 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemorgen!
Roel, véél te gave foto's! Nu moet ik ook eens naar ierland :x
Tof ja ! Wat is de naam van jullie band?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:03 schreef guitarist.nl het volgende:
Goede TT. Ik heb ergens ook nog een 3FM Poncho liggen.
Btw, met de band zijn we:
[ afbeelding ]
en een jaar erna komen ze weer terug , nieuwe energiequote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:23 schreef borisz het volgende:
Nu krijgen we het komende jaar extreem veel krezip omdat ze er mee ophouden.
Daarna krijg je een GH album met een nieuwe single en een afscheidstoer zodat nog meer kunnen cashen. Slimme marketing.
Als ik ekstra weekend terugluister dan sla ik meestal al het muziek overquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:27 schreef Jannekje7 het volgende:
Hihihihihihi!
Ik heb nog een voordeel gevonden van online terugluisteren: reclame en kutnummers kun je gewoon doorspoelen
Is hun clubtour al uitverkocht dan?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:27 schreef Brennel het volgende:
Krezip uit elkaar![]()
Op 11 september (DE dag ja) ging ik naar een concert van ze in Keulen, waar ze een liedje aan Amerika opdroegen. Ik ben op en neer gereisd naar Oostenrijk om ze daar te zien optreden. Ik reisde Nederland door om naar concerten en fanclubdagen van ze te gaan. Al met al heb ik 19 concerten van ze gezien. Ik roep al jaren dat ik nog eens een 20e concert van ze wil zien, maar dat gaat dus niet meer lukken![]()
Heel jammer.
kortom 2 uur in 1 uur proppenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:27 schreef Jannekje7 het volgende:
Hihihihihihi!
Ik heb nog een voordeel gevonden van online terugluisteren: reclame en kutnummers kun je gewoon doorspoelen
Nee, dat valt wel mee. Meeste muziek luister ik gewoon, en ligt t aan mij, of is er minder reclame 's nachts?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kortom 2 uur in 1 uur proppen
Ik dacht al toen ik haar dikmaakte, ik heb haar nog nooit op 3fm gehoord?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:39 schreef Remzz het volgende:
De Coen en Sander show![]()
Sophie Hilbrand zit toch bij radio 1 en niet bij 3FM?
*proest*quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:38 schreef ScottTracy het volgende:
De genomineerden zijn bekend!
[b]Coen & Sander Show (BNN 3FM)
En Where is the Lovequote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:41 schreef on_air het volgende:
En nu Love's not a competition but I'm winning.
Even mijn keuzes (wat open deuren intrappen)quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:38 schreef ScottTracy het volgende:
De genomineerden zijn bekend!
Coen & Sander Show (BNN 3FM), Giel! (Vara 3FM) en MiddenInDeNachtRick (Radio 538) zijn genomineerd voor de Gouden RadioRing 2008. Het is voor de derde keer dat deze prestigieuze radio-publieksprijs voor het beste radioprogramma wordt uitgereikt. Het winnende programma wordt op 24 oktober in het Nederlands Instituut voor Beel & Geluid bekend gemaakt.
Giel Beelen is daarnaast genomineerd voor de Zilveren RadioSter, de prijs voor de beste radioman van het jaar. Giel moet het opnemen tegen Gerard Ekdom (AVRO 3FM) en Edwin Evers (Radio 538). Voor de Zilveren RadioSter bij de vrouwen zijn genomineerd Froukje de Both (Radio 538), Sophie Hilbrand (BNN 3FM) en Annemieke Schollaardt (TROS 3FM).
3FM Serious Request – Het Glazen Huis, Radio 2 Top 2000 en Radio 538 Koninginnedagfeest Museumplein Amsterdam zijn genomineerd voor het Gouden Radio-Oortje voor het beste radio-evenement van 2008.
De winnaars van alle prijzen worden op 24 oktober bekend gemaakt tijdens een speciale live-uitzending van het programma AVRO Schiffers.fm op Radio 2. Tijdens de uitreiking zullen er tv-opnamen worden gemaakt, die 's avonds tijdens de live-uitzending van het Gouden Televizier-Ring Gala op Nederland 1 worden uitgezonden.
Ik vind het een leuk programma. Maar echt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
*proest*
Níemand kan die hele verkiezing toch meer serieus nemen?![]()
![]()
![]()
Ik ga volledig mee in deze open deur.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:46 schreef Glacier het volgende:
[..]
Even mijn keuzes (wat open deuren intrappen)
MiddenInDeNachtRick als beste radioprogramma, Gerard Ekdom als beste radioman, Annemieke Schollaardt als beste vrouwelijke DJ. En natuurlijk Serious Request als beste radio-evenement
Tuurlijk wel. Dat jij er niet van houdt, betekent niet dat het een slecht programma is. Ik vind ook dat er betere programma's bestaan, maar slecht is het niet..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
*proest*
Níemand kan die hele verkiezing toch meer serieus nemen?![]()
![]()
![]()
Dat is dan weer minder.quote:
Ja dat viel mij dus ook al op jaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:51 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat is dan weer minder.
Maar volgens mij probeerde Giel ons iets te vertellen;
Beast, Love is All, Love's not a Competition But I'm Winning, Where's the Love....
Ik heb gelijk gekeken, en kaartjes besteld voor Arnhem, kwartiertje bij m'n huis vandaanquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:34 schreef Glacier het volgende:
[..]
Is hun clubtour al uitverkocht dan?
Ik ben m'n stem kwijt en ben nog steeds lichtelijk aan het stuiteren.quote:
Moet imho ook vaak voorbij komen, beetje de jeugd opvoedenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hoor je wel vaak voorbij komen, maar idd,![]()
!
Valt me op dat bij een 90's request er bovengemiddeld vaak een foute plaat voorbij komt. Niet erg, maar er zijn ook zoveel juweeltjes gemaakt in de 90's...quote:
Ik merk het ook aan mezelf. Bij '90's springen de foute nummers me als eerste te binnen. Maar als ik dan even nadenk, komt er een stortvloed aan prachtige platen voorbij. Maar die poppulp heeft blijkbaar de overtoon bij de jaren negentig. Dat stemmen is dan ook niet mogelijkquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Valt me op dat bij een 90's request er bovengemiddeld vaak een foute plaat voorbij komt. Niet erg, maar er zijn ook zoveel juweeltjes gemaakt in de 90's...
Ik wilde een top 10 bakken vol kwaliteit, maar de keuze was te groot. Ik mag hopen da'k nooit gevraagd word voor een "Desert Island Discs"-achtig programma, het zou me tot waanzin drijven.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:47 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik merk het ook aan mezelf. Bij '90's springen de foute nummers me als eerste te binnen. Maar als ik dan even nadenk, komt er een stortvloed aan prachtige platen voorbij. Maar die poppulp heeft blijkbaar de overtoon bij de jaren negentig. Dat stemmen is dan ook niet mogelijk. Wil ik de jaren negentig als jaren negentig fout of als kwalitatief goed. Qua pop, rock, dance... teveel mogelijkheden.
Hah, ik heb ze ook net besteld, voor het luxor op 10 december.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:06 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik heb gelijk gekeken, en kaartjes besteld voor Arnhem, kwartiertje bij m'n huis vandaan![]()
Nu maar hopen dat er iemand mee wil
Enige - punt is zeker jou overmatigquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, functioneringsgesprek gevoerd en nu zelf onderwerp van functioneringsgesprek.
Dat is nog dramatischer, want dat gaat niet eens over één decennium, maar of all time.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik wilde een top 10 bakken vol kwaliteit, maar de keuze was te groot. Ik mag hopen da'k nooit gevraagd word voor een "Desert Island Discs"-achtig programma, het zou me tot waanzin drijven.
Alleen al de muziek voor m'n vader's verjaardagfeest van morgenavond uitzoeken is al een crime.
Je hebt nu zelf een functioneringsgesprek naar aanleiding van je functioneren tijdens het functioneringsgesprek wat je eerder had?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, functioneringsgesprek gevoerd en nu zelf onderwerp van functioneringsgesprek.
En het verloederen van hetquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Enige - punt is zeker jou overmatiggebruik
.
We gooien in ieder geval Peter Koelewijn's "Je wordt ouder, papa" er doorheen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:05 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat is nog dramatischer, want dat gaat niet eens over één decennium, maar of all time.
Maar een thema-verjaardagavond zou te doen moeten zijn (y). Leuk.
"Oktober overvalt ons ieder jaar".quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:24 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik vind Blof best goed, maar dit nummer vind ik wel wat saai... misschien komt dat omdat t over fucking oktober gaat...
quote:
Blof is weer slecht als vanouds.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
"Oktober overvalt ons ieder jaar".. Ja, altijd weer spannend wat er na 30 september gaat gebeuren
.
Leg 's uit:quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:00 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik kan Blof wel waarderen, juist omdat de teksten niet zo allerdaags "Ik hou van jou, blijf je altijd trouw"-crap is.
Nou, mijn stem zou toch wel uitgaan naar 'ten kwade'. Alweer.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:05 schreef cosmick het volgende:
En we zijn alweer veranderd, niet ten goede of ten kwade
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Je hebt nu zelf een functioneringsgesprek naar aanleiding van je functioneren tijdens het functioneringsgesprek wat je eerder had?
Als je dan deze aardkloot wilt verlaten neem dan een overdosis, dan heeft niemand last van je.quote:NIJMEGEN - De man die vanaf kwart over zeven bovenop de Waalbrug bij Nijmegen zit en dreigt te springen is een 42-jarige Iraniër aan wie onlangs te kennen is gegeven dat hij het land uit moet. De actie zorgt voor een verkeerschaos rond Nijmegen.
De Iraniër eiste urenlang dat staatssecretaris Nebahat Albayrak met hem kwam praten, maar heeft die voorwaarde na gesprekken met onderhandelaars in een hoogwerker van de brandweer laten vallen.
De man woont volgens een vriendin sinds anderhalf jaar met zijn vrouw en twee kinderen in Nederland en heeft anderhalve week geleden te horen gekregen dat hij het land uit moet, meldt De Gelderlander.
De Waalbrug is om kwart over elf voor de tweede keer donderdagochtend volledig afgesloten voor het verkeer, nadat omstreeks negen uur een rijbaan in beide richtingen werd vrijgegeven, aldus het regionale dagblad.
Twee onderhandelaars van de politie in een hoogwerker probeerden de man van de brug af te praten. De Iraniër dreigt te springen als de hoogwerker te dichtbij komt. De gesprekken konden de man er niet toe bewegen van de brug af te komen. De politie probeert nu om hem met zijn vrouw te laten praten. Zij staat op de Waalbrug.
Een arrestatieteam staat klaar om zelf ook op de onderste boog van de brug te klimmen om de man te dwingen naar beneden te komen.
Vanaf het wegdek is de onderste boog van de brug ongeveer vijftien meter hoog. De boog strekt zich tientallen meters boven het rivierwater uit.
De files en opstoppingen rond Nijmegen strekken zich uit van de A73 (Venlo - Nijmegen) tot achter Arnhem. Op de A12 (Utrecht - Arnhem), de A50 (Apeldoorn - Den Bosch), de A15 (Valburg - Nijmegen), het Velperbroekcircuit en op de doorgaande wegen in Nijmegen staat het verkeer vrijwel stil. Rondom de stad zijn omleidingen ingesteld, maar de politie raadt weggebruikers vooral aan Nijmegen te mijden.
Het lijkt me dat het niet zijn doel is om deze aardkloot te verlaten.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:40 schreef borisz het volgende:
Als je dan deze aardkloot wilt verlaten neem dan een overdosis, dan heeft niemand last van je.
t Zou een stunt zijn als iedereen zn schouder ophaalde.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:42 schreef broer het volgende:
[..]
Het lijkt me dat het niet zijn doel is om deze aardkloot te verlaten.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Als je dan deze aardkloot wilt verlaten neem dan een overdosis, dan heeft niemand last van je.
Iran en aardkloot verlaten is hetzelfde.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:42 schreef broer het volgende:
[..]
Het lijkt me dat het niet zijn doel is om deze aardkloot te verlaten.
Voorbeeld:quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:00 schreef Jannekje7 het volgende:
Sooo aren't you mister positivo!
Ik kan Blof wel waarderen, juist omdat de teksten niet zo allerdaags "Ik hou van jou, blijf je altijd trouw"-crap is.
Ben benieuwd naar jouw sinterklaasgedichten trouwens, als jij in de richting van de teksten van Blof gaat![]()
CP?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:12 schreef cosmick het volgende:
Bij Giel hoorde ik vanmorgen een bijzonder mooi CP nummer genaamd "LOST".
Ik zette zowaar de autoradio harder!!!
Ja. En dan weet je het wel als dat gebeurt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Voorbeeld:
De zoute zee slaakt een diepe zilte zucht![]()
Oja, die was inderdaad legendarisch beroerd.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja. En dan weet je het wel als dat gebeurt.
Voor je het weet is er nog wel wat. En staan er schoenen voor je deur.
In een interview wat ik ooit zag werden ze ook nog kwaad toen iemand vroeg waar die teksten nu dan toch over gaanquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Oja, die was inderdaad legendarisch beroerd.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:52 schreef broer het volgende:
Heeft het toch geholpen om drie keer te stemmen.
Eindelijk eens op een beetje normaal tijdstipquote:
Ja klopt, heb mijn haar voor het eerst zelf geverfd (rood) en het is gelukt (voorheen deed mijn moeder het altijd).quote:
John Legend.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:40 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ligt het nou aan mij of was dat best beroerd om aan te horen? (Duffy live)
Anyway, is sowieso muziek die op zich best leuk is, maar na de derde keer gaat vervelen.
Maar dat vind ik van al die Nu Soul (Winehouse, James Morrisson, Jamie dinges, en hoe heet die erectie-neger ook al weer?)
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wel een beetje vrouwenmuziek hoor Roel.
Ach, Ik vind hem ook wel te pruimen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wel een beetje vrouwenmuziek hoor Roel.
Ik heb RabRadio vandaag niet gehoord, maar Guis is best ok.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:28 schreef gerbenp het volgende:
Hier gaat 3FM waarschijnlijk pas om 7 uur aan, ik sla coen en sander show en RabRadio altijd over. MetMichiel
geen idee, ik verstond t niet zo goed eigenlijkquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
Mooi nummer!
Maar zijn de MSP nou fan van Kevin Carter of vinden zijn hem ook een lul?
geen idee eigenlijk, maar het is wel een goed nummer!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
Mooi nummer!
Maar zijn de MSP nou fan van Kevin Carter of vinden zijn hem ook een lul?
quote:
Hero staat er wel in volgens mijquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hadden ze toch beter Abel kunnen doen....snap trouwens niet dat ze Hero niet in de pc hebben staan
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hero staat er wel in volgens mijZou niet weten hoe 'ie anders in de statistieken van 3fmfan.nl is gekomen.
dan hebben ze gewoon een hekel aan Hero, zeg dat dan gewoonquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:03 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
volgens C&S niet, daarom kwamen ze uit op Marco Borsato
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan hebben ze gewoon een hekel aan Hero, zeg dat dan gewoon
Ik zat eerst ook ff raar te kijken, maar er staan weer goede platen op. En er is ook aardig wat tijd vrij voor wat requestjes.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:38 schreef -Hans- het volgende:
Een iets wat "vreemd" gezicht al die oude 90's platen op de MYA-playlist, maar er zitten wel weer een paar
' wat 'n track! ' singles tussen. De 90's request week begint natuurlijk ook morgen. Lijkt me wel leuk om weer eens al die oude hits te horen uit de jaren 90.
Ik was Doop al helemaal vergeten.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ze hadden ook best de mijne mogen draaien Doop-Doop
VH is echt een fantastische plaatquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:47 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik zat eerst ook ff raar te kijken, maar er staan weer goede platen op. En er is ook aardig wat tijd vrij voor wat requestjes.
Blijft toch 'n leuk plaatje van Kelly Clarkson!!![]()
En Violet Hill!!
Lijkt op de mijne: net kip teriyaki en bittelballen (en frikadellen speciaal, maar daat houd ik niet van) bij de boekpresentatie van Gerard!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:07 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik eet friet, drink wijn, luister MM en post op t forum; perfect begin van de avond!
Die cilp was toch in "The Talk" in Tilburg opgenomen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:01 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik was Doop al helemaal vergeten.![]()
Deze is ook wel grappig.![]()
Timo en Roel.
![]()
Zeker!! Leuk om 's een keer wat anders dan All I need te horen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Air mag ik ook altijd graag horen en zeker Kelly Watch The Stars![]()
Geen idee eigenlijk..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die cilp was toch in "The Talk" in Tilburg opgenomen?
Je hebt altijd mensen die het beter hebbenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:10 schreef Maricha het volgende:
[..]
Lijkt op de mijne: net kip teriyaki en bittelballen (en frikadellen speciaal, maar daat houd ik niet van) bij de boekpresentatie van Gerard!
Nu koffie en MM
Klopt. En ik hoor toch echt veel liever de laatste.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:11 schreef Litton-Lane het volgende:
Het intro van Mr. Rock 'n Roll van Amy McD. lijkt echt heel veel op David Gray - Babylon
Me tooquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:16 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Klopt. En ik hoor toch echt veel liever de laatste.
Hier nu ook, maar hier heeft het even geonweerd en gebliksemd....quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:16 schreef DiedjeeJ het volgende:
Het is heerlijk droog hier hoor Michiel!!
Weet jij beter dan wij? (toch)quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:18 schreef Jannekje7 het volgende:
(mn wijn is best vies eigenlijk.... zou-ie al te lang open staan?)
Je moet ook door drinkenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:18 schreef Jannekje7 het volgende:
(mn wijn is best vies eigenlijk.... zou-ie al te lang open staan?)
Ik vond het niet perse beter hoor! (Want door de regen gelopen en ben nu aan het werk en jij zit lekker thuisquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:15 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Je hebt altijd mensen die het beter hebben![]()
(dat wáchtmuziekje!!)
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Geen salaris gehad.....
Maar ik had er nog 4!
Ik zit wel thuisquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:20 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik vond het niet perse beter hoor! (Want door de regen gelopen en ben nu aan het werk en jij zit lekker thuis)
Hier (nog) niet!!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hier nu ook, maar hier heeft het even geonweerd en gebliksemd....
quote:
KC - Miss a beat - Miss(er) van een plaat is het meer. Mijn doofstomme eenarmige buurjongen van 2 kan het nog beter......
Ik had niet echt ergens zin in. Dat is meer de reden. En ik heb het echt kei druk.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
4? je had best hier mogen eten...ik heb nog zooooveeeeel over
Goh, daar heb je een punt!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:20 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik vond het niet perse beter hoor! (Want door de regen gelopen en ben nu aan het werk en jij zit lekker thuis)
Was metaforisch , natuurlijkquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:22 schreef DiedjeeJ het volgende:
Stuur me daar ff 'n mp3 van als die plaat is opgenomen, ben nu wel benieuwd.
Daar had je die wijn toch voorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:25 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ben vanavond alleen thuis trouwens, dus jullie hier spelen vanaaf voor mijn gezelschap, goed?
Sure, maar van wijn ga ik hele goeie gesprekken voeren (vind ik zelf), en die moet ik toch met iemand delen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:26 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Daar had je die wijn toch voor
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:27 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Sure, maar van wijn ga ik hele goeie gesprekken voeren (vind ik zelf), en die moet ik toch met iemand delen?
quote:
Precies!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:24 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Goh, daar heb je een punt!
En ik heb onderweg naar huis een paraplu gekocht, dus ik liep droog
*aait Maricha*
Maar vanavond weekend
Tsja........ arme jij?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben ook alleen thuis hoor....
Ron Bquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:31 schreef Maricha het volgende:
[..]
Precies!
Raadsel: wie zie je hier (Nee niet Michiel)
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:31 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Tsja........ arme jij?
(en combineren wordt ook niks, jij vond mij niet eens de ideale vrouw, tsssssk!)
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Je hebt wel hele hele mooie ogen [ afbeelding ]
Kijk naar de webcam! Nu!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gerards boek is net eerste exemplaar van uitgereikt, bol gaat zaterdag of maandag afzenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |