Je hebt altijd mensen die het beter hebbenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:10 schreef Maricha het volgende:
[..]
Lijkt op de mijne: net kip teriyaki en bittelballen (en frikadellen speciaal, maar daat houd ik niet van) bij de boekpresentatie van Gerard!
Nu koffie en MM
Klopt. En ik hoor toch echt veel liever de laatste.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:11 schreef Litton-Lane het volgende:
Het intro van Mr. Rock 'n Roll van Amy McD. lijkt echt heel veel op David Gray - Babylon
Me tooquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:16 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Klopt. En ik hoor toch echt veel liever de laatste.
Hier nu ook, maar hier heeft het even geonweerd en gebliksemd....quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:16 schreef DiedjeeJ het volgende:
Het is heerlijk droog hier hoor Michiel!!
Weet jij beter dan wij? (toch)quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:18 schreef Jannekje7 het volgende:
(mn wijn is best vies eigenlijk.... zou-ie al te lang open staan?)
Je moet ook door drinkenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:18 schreef Jannekje7 het volgende:
(mn wijn is best vies eigenlijk.... zou-ie al te lang open staan?)
Ik vond het niet perse beter hoor! (Want door de regen gelopen en ben nu aan het werk en jij zit lekker thuisquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:15 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Je hebt altijd mensen die het beter hebben![]()
(dat wáchtmuziekje!!)
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Geen salaris gehad.....
Maar ik had er nog 4!
Ik zit wel thuisquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:20 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik vond het niet perse beter hoor! (Want door de regen gelopen en ben nu aan het werk en jij zit lekker thuis)
Hier (nog) niet!!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hier nu ook, maar hier heeft het even geonweerd en gebliksemd....
quote:
KC - Miss a beat - Miss(er) van een plaat is het meer. Mijn doofstomme eenarmige buurjongen van 2 kan het nog beter......
Ik had niet echt ergens zin in. Dat is meer de reden. En ik heb het echt kei druk.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
4? je had best hier mogen eten...ik heb nog zooooveeeeel over
Goh, daar heb je een punt!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:20 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik vond het niet perse beter hoor! (Want door de regen gelopen en ben nu aan het werk en jij zit lekker thuis)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |