quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hero staat er wel in volgens mijZou niet weten hoe 'ie anders in de statistieken van 3fmfan.nl is gekomen.
dan hebben ze gewoon een hekel aan Hero, zeg dat dan gewoonquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:03 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
volgens C&S niet, daarom kwamen ze uit op Marco Borsato
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan hebben ze gewoon een hekel aan Hero, zeg dat dan gewoon
Ik zat eerst ook ff raar te kijken, maar er staan weer goede platen op. En er is ook aardig wat tijd vrij voor wat requestjes.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:38 schreef -Hans- het volgende:
Een iets wat "vreemd" gezicht al die oude 90's platen op de MYA-playlist, maar er zitten wel weer een paar
' wat 'n track! ' singles tussen. De 90's request week begint natuurlijk ook morgen. Lijkt me wel leuk om weer eens al die oude hits te horen uit de jaren 90.
Ik was Doop al helemaal vergeten.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ze hadden ook best de mijne mogen draaien Doop-Doop
VH is echt een fantastische plaatquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:47 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik zat eerst ook ff raar te kijken, maar er staan weer goede platen op. En er is ook aardig wat tijd vrij voor wat requestjes.
Blijft toch 'n leuk plaatje van Kelly Clarkson!!![]()
En Violet Hill!!
Lijkt op de mijne: net kip teriyaki en bittelballen (en frikadellen speciaal, maar daat houd ik niet van) bij de boekpresentatie van Gerard!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:07 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik eet friet, drink wijn, luister MM en post op t forum; perfect begin van de avond!
Die cilp was toch in "The Talk" in Tilburg opgenomen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:01 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik was Doop al helemaal vergeten.![]()
Deze is ook wel grappig.![]()
Timo en Roel.
![]()
Zeker!! Leuk om 's een keer wat anders dan All I need te horen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Air mag ik ook altijd graag horen en zeker Kelly Watch The Stars![]()
Geen idee eigenlijk..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die cilp was toch in "The Talk" in Tilburg opgenomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |