Ik ben m'n stem kwijt en ben nog steeds lichtelijk aan het stuiteren.quote:
Moet imho ook vaak voorbij komen, beetje de jeugd opvoedenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hoor je wel vaak voorbij komen, maar idd,![]()
!
Valt me op dat bij een 90's request er bovengemiddeld vaak een foute plaat voorbij komt. Niet erg, maar er zijn ook zoveel juweeltjes gemaakt in de 90's...quote:
Ik merk het ook aan mezelf. Bij '90's springen de foute nummers me als eerste te binnen. Maar als ik dan even nadenk, komt er een stortvloed aan prachtige platen voorbij. Maar die poppulp heeft blijkbaar de overtoon bij de jaren negentig. Dat stemmen is dan ook niet mogelijkquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Valt me op dat bij een 90's request er bovengemiddeld vaak een foute plaat voorbij komt. Niet erg, maar er zijn ook zoveel juweeltjes gemaakt in de 90's...
Ik wilde een top 10 bakken vol kwaliteit, maar de keuze was te groot. Ik mag hopen da'k nooit gevraagd word voor een "Desert Island Discs"-achtig programma, het zou me tot waanzin drijven.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:47 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik merk het ook aan mezelf. Bij '90's springen de foute nummers me als eerste te binnen. Maar als ik dan even nadenk, komt er een stortvloed aan prachtige platen voorbij. Maar die poppulp heeft blijkbaar de overtoon bij de jaren negentig. Dat stemmen is dan ook niet mogelijk. Wil ik de jaren negentig als jaren negentig fout of als kwalitatief goed. Qua pop, rock, dance... teveel mogelijkheden.
Hah, ik heb ze ook net besteld, voor het luxor op 10 december.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:06 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik heb gelijk gekeken, en kaartjes besteld voor Arnhem, kwartiertje bij m'n huis vandaan![]()
Nu maar hopen dat er iemand mee wil
Enige - punt is zeker jou overmatigquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, functioneringsgesprek gevoerd en nu zelf onderwerp van functioneringsgesprek.
Dat is nog dramatischer, want dat gaat niet eens over één decennium, maar of all time.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik wilde een top 10 bakken vol kwaliteit, maar de keuze was te groot. Ik mag hopen da'k nooit gevraagd word voor een "Desert Island Discs"-achtig programma, het zou me tot waanzin drijven.
Alleen al de muziek voor m'n vader's verjaardagfeest van morgenavond uitzoeken is al een crime.
Je hebt nu zelf een functioneringsgesprek naar aanleiding van je functioneren tijdens het functioneringsgesprek wat je eerder had?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, functioneringsgesprek gevoerd en nu zelf onderwerp van functioneringsgesprek.
En het verloederen van hetquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Enige - punt is zeker jou overmatiggebruik
.
We gooien in ieder geval Peter Koelewijn's "Je wordt ouder, papa" er doorheen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:05 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat is nog dramatischer, want dat gaat niet eens over één decennium, maar of all time.
Maar een thema-verjaardagavond zou te doen moeten zijn (y). Leuk.
"Oktober overvalt ons ieder jaar".quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:24 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik vind Blof best goed, maar dit nummer vind ik wel wat saai... misschien komt dat omdat t over fucking oktober gaat...
quote:
Blof is weer slecht als vanouds.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
"Oktober overvalt ons ieder jaar".. Ja, altijd weer spannend wat er na 30 september gaat gebeuren
.
Leg 's uit:quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:00 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik kan Blof wel waarderen, juist omdat de teksten niet zo allerdaags "Ik hou van jou, blijf je altijd trouw"-crap is.
Nou, mijn stem zou toch wel uitgaan naar 'ten kwade'. Alweer.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:05 schreef cosmick het volgende:
En we zijn alweer veranderd, niet ten goede of ten kwade
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Je hebt nu zelf een functioneringsgesprek naar aanleiding van je functioneren tijdens het functioneringsgesprek wat je eerder had?
Als je dan deze aardkloot wilt verlaten neem dan een overdosis, dan heeft niemand last van je.quote:NIJMEGEN - De man die vanaf kwart over zeven bovenop de Waalbrug bij Nijmegen zit en dreigt te springen is een 42-jarige Iraniër aan wie onlangs te kennen is gegeven dat hij het land uit moet. De actie zorgt voor een verkeerschaos rond Nijmegen.
De Iraniër eiste urenlang dat staatssecretaris Nebahat Albayrak met hem kwam praten, maar heeft die voorwaarde na gesprekken met onderhandelaars in een hoogwerker van de brandweer laten vallen.
De man woont volgens een vriendin sinds anderhalf jaar met zijn vrouw en twee kinderen in Nederland en heeft anderhalve week geleden te horen gekregen dat hij het land uit moet, meldt De Gelderlander.
De Waalbrug is om kwart over elf voor de tweede keer donderdagochtend volledig afgesloten voor het verkeer, nadat omstreeks negen uur een rijbaan in beide richtingen werd vrijgegeven, aldus het regionale dagblad.
Twee onderhandelaars van de politie in een hoogwerker probeerden de man van de brug af te praten. De Iraniër dreigt te springen als de hoogwerker te dichtbij komt. De gesprekken konden de man er niet toe bewegen van de brug af te komen. De politie probeert nu om hem met zijn vrouw te laten praten. Zij staat op de Waalbrug.
Een arrestatieteam staat klaar om zelf ook op de onderste boog van de brug te klimmen om de man te dwingen naar beneden te komen.
Vanaf het wegdek is de onderste boog van de brug ongeveer vijftien meter hoog. De boog strekt zich tientallen meters boven het rivierwater uit.
De files en opstoppingen rond Nijmegen strekken zich uit van de A73 (Venlo - Nijmegen) tot achter Arnhem. Op de A12 (Utrecht - Arnhem), de A50 (Apeldoorn - Den Bosch), de A15 (Valburg - Nijmegen), het Velperbroekcircuit en op de doorgaande wegen in Nijmegen staat het verkeer vrijwel stil. Rondom de stad zijn omleidingen ingesteld, maar de politie raadt weggebruikers vooral aan Nijmegen te mijden.
Het lijkt me dat het niet zijn doel is om deze aardkloot te verlaten.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:40 schreef borisz het volgende:
Als je dan deze aardkloot wilt verlaten neem dan een overdosis, dan heeft niemand last van je.
t Zou een stunt zijn als iedereen zn schouder ophaalde.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:42 schreef broer het volgende:
[..]
Het lijkt me dat het niet zijn doel is om deze aardkloot te verlaten.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Als je dan deze aardkloot wilt verlaten neem dan een overdosis, dan heeft niemand last van je.
Iran en aardkloot verlaten is hetzelfde.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:42 schreef broer het volgende:
[..]
Het lijkt me dat het niet zijn doel is om deze aardkloot te verlaten.
Voorbeeld:quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:00 schreef Jannekje7 het volgende:
Sooo aren't you mister positivo!
Ik kan Blof wel waarderen, juist omdat de teksten niet zo allerdaags "Ik hou van jou, blijf je altijd trouw"-crap is.
Ben benieuwd naar jouw sinterklaasgedichten trouwens, als jij in de richting van de teksten van Blof gaat![]()
CP?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:12 schreef cosmick het volgende:
Bij Giel hoorde ik vanmorgen een bijzonder mooi CP nummer genaamd "LOST".
Ik zette zowaar de autoradio harder!!!
Ja. En dan weet je het wel als dat gebeurt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Voorbeeld:
De zoute zee slaakt een diepe zilte zucht![]()
Oja, die was inderdaad legendarisch beroerd.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja. En dan weet je het wel als dat gebeurt.
Voor je het weet is er nog wel wat. En staan er schoenen voor je deur.
In een interview wat ik ooit zag werden ze ook nog kwaad toen iemand vroeg waar die teksten nu dan toch over gaanquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Oja, die was inderdaad legendarisch beroerd.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:52 schreef broer het volgende:
Heeft het toch geholpen om drie keer te stemmen.
Eindelijk eens op een beetje normaal tijdstipquote:
Ja klopt, heb mijn haar voor het eerst zelf geverfd (rood) en het is gelukt (voorheen deed mijn moeder het altijd).quote:
John Legend.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:40 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ligt het nou aan mij of was dat best beroerd om aan te horen? (Duffy live)
Anyway, is sowieso muziek die op zich best leuk is, maar na de derde keer gaat vervelen.
Maar dat vind ik van al die Nu Soul (Winehouse, James Morrisson, Jamie dinges, en hoe heet die erectie-neger ook al weer?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |