NU ZIE IK PAS DAT JIJ EEN INDO UI HEBTquote:
GOED ZO. Pas je de OP ook even aan?quote:
Neequote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
GOED ZO. Pas je de OP ook even aan?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neeik vind deze niet zo leuk eigenlijk
![]()
![]()
maar nu ga ik slapen!
Slaap lekkerquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
![]()
![]()
maar nu ga ik slapen!
indo's zijn iets beter en toffer als mocro'squote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:37 schreef behangplakker het volgende:
Er word op Fok! echt over alle allochtonen negatief gedaan. En dan komen indo's voorbij en dan is iedereen positief![]()
KLB-SC
Ze hebben ook een betere spellingquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:38 schreef gers het volgende:
[..]
indo's zijn iets beter en toffer alsdan mocro's
truste ik kom ook zo even nog 5 minuten baggerenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
![]()
![]()
maar nu ga ik slapen!
pwndquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ze hebben ook een betere spelling
ja de vrouwelijke indo's/half bloedjes zijn namelijk het tofstquote:
Ik heb helemaal geen moederquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:41 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben zelf ook half indoMaar ook tussen indo's zitten klootzakken hoor, neem dat maar van mij aan.
Jij bent die klootzak hequote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:41 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben zelf ook half indoMaar ook tussen indo's zitten klootzakken hoor, neem dat maar van mij aan.
quote:
Even een MvR reactie:quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:44 schreef BobbyB het volgende:
Wanneer komt markvanrinsum terug trouwens? Dan kunnen we iedereen tenminste goed uitelkaar houden, met al die ava's.
Ik voel de liefde en warmte hoor jongens.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:37 schreef behangplakker het volgende:
Er word op Fok! echt over alle allochtonen negatief gedaan. En dan komen indo's voorbij en dan is iedereen positief![]()
KLB-SC
Edit: Komt dat nu ook door joey en mij?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |