quote:
Doe er 1 van 50 cent danquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Doe er 1 van 50 cent danDan ben je vet stoer
een ui van een KLB HELDquote:
Dat klopt natuurlijk niet he, de lelijkste is Kah.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:31 schreef behangplakker het volgende:
Of de lelijkste voetballer van de eredivisie:
[ afbeelding ]
Je hebt een goed geheugen...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hey, ben jij niet die Urker !
Kah is een bikkelquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:32 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat klopt natuurlijk niet he, de lelijkste is Kah.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:31 schreef Leanne het volgende:
gaan we weer.
dag gers
er zijn ook vrouwen die wel kunnen rijden, en mannen die dat niet kunnen.
helaas viert het sexisme nog steeds hoogtij hier op fok
NU ZIE IK PAS DAT JIJ EEN INDO UI HEBTquote:
GOED ZO. Pas je de OP ook even aan?quote:
Neequote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
GOED ZO. Pas je de OP ook even aan?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neeik vind deze niet zo leuk eigenlijk
![]()
![]()
maar nu ga ik slapen!
Slaap lekkerquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
![]()
![]()
maar nu ga ik slapen!
indo's zijn iets beter en toffer als mocro'squote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:37 schreef behangplakker het volgende:
Er word op Fok! echt over alle allochtonen negatief gedaan. En dan komen indo's voorbij en dan is iedereen positief![]()
KLB-SC
Ze hebben ook een betere spellingquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:38 schreef gers het volgende:
[..]
indo's zijn iets beter en toffer alsdan mocro's
truste ik kom ook zo even nog 5 minuten baggerenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
![]()
![]()
maar nu ga ik slapen!
pwndquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ze hebben ook een betere spelling
ja de vrouwelijke indo's/half bloedjes zijn namelijk het tofstquote:
Ik heb helemaal geen moederquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:41 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben zelf ook half indoMaar ook tussen indo's zitten klootzakken hoor, neem dat maar van mij aan.
Jij bent die klootzak hequote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:41 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben zelf ook half indoMaar ook tussen indo's zitten klootzakken hoor, neem dat maar van mij aan.
quote:
Even een MvR reactie:quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:44 schreef BobbyB het volgende:
Wanneer komt markvanrinsum terug trouwens? Dan kunnen we iedereen tenminste goed uitelkaar houden, met al die ava's.
Ik voel de liefde en warmte hoor jongens.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:37 schreef behangplakker het volgende:
Er word op Fok! echt over alle allochtonen negatief gedaan. En dan komen indo's voorbij en dan is iedereen positief![]()
KLB-SC
Edit: Komt dat nu ook door joey en mij?![]()
NIET!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:41 schreef BobbyB het volgende:
Allochtonen nemen over hierquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik voel de liefde en warmte hoor jongens.
Ben je weer vrij gelaten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |