geen dankquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:58 schreef kwiwi het volgende:
dankje maringo
SW tappenoh dat is niet zoiets als koken
en hier staat ie ook niet bij.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:41 schreef Maringo het volgende:
eventjes mn kooktechnieken ophalen.....
SW: Barderen, Glaceren, pocheren, blancheren, flamberen, grillen, gratineren, pliceren, stomen.....
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:44 schreef kwiwi het volgende:
poffen!
ik zei vroeger altijd: geplofte aardappels haha
omg... das wel erg ouderwetsquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:46 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
![]()
rijst mais en aardappels kun je poffen.
en iets op de pof kopen gebeurt vaak in het cafe. De gekochte drankjes worden dan vaak op een kaartje gezet. Dit noemt men ook poffen.
Andre Hazes - De Hoogste Tijdquote:de bonnen liggen klaar,
ach mag ik vanavond poffen,
betaal jij morgen maar.
thxquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:55 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Andre Hazes - De Hoogste Tijd
mooie puzzel
zie post 16:47quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:58 schreef swarmahoer het volgende:
prognosetijd voor de volgende upload?
nee zegquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:47 schreef kwiwi het volgende:
wil iemand een nieuwe maken ipv mij? ik ben druk in gesprek met een leuke man![]()
wij zijn toch veel belangrijkerquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:47 schreef kwiwi het volgende:
wil iemand een nieuwe maken ipv mij? ik ben druk in gesprek met een leuke man![]()
Heb de stand al aangepast. swarmahoer +3 voor het maken van een nieuwe opdracht en kwiwi -3 punten.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:04 schreef swarmahoer het volgende:
ik wil dr wel een maken moet wel ff nadenken... dus gok half 6 ofzo?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kut![]()
Ik heb last van een herfstdepressie denk ik
Nutteloos? Van het sleutelwoord raden wordt je anders heel slim hoorquote:Dus ik wil lekker nutteloos plaatjes raden
goedquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:44 schreef Rijpie het volgende:
3. aston martin vanquish
eide foutquote:
sorry zat niet op te letten je hebt deze goedquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:45 schreef ItaloDancer het volgende:
1. Kreta
tering dat doe je goedquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:52 schreef Rijpie het volgende:
4. minotaurus in een labyrinth
ja, ik weet hoe onlogisch jij af en toe kan denken dus ik dacht ik probeer het evenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:52 schreef swarmahoer het volgende:
fout yas
goede persoon na research, sorryquote:
7 hoofdzonden is correct!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:07 schreef ItaloDancer het volgende:
5 De Zeven Hoofdzonden en de Vier Uitersten
Nee de huidige ronde is al verrekendquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:32 schreef swarmahoer het volgende:
kwiwi had je de vorige ook al laten zitten? aangezien er bij die vorige tussenstand al 3 bij je afgehaald werden...
Ik denk dat dat al was verrekend (zie pag. 1)quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:45 schreef swarmahoer het volgende:
nee want je krijgt tog 3 als je eentje maakt voor iemand anders
L-E-Z-E-Nquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:51 schreef tomtomaat het volgende:
De stand.
1. PhysicsRules 104
2. ItaloDancer 98
3. Rijpie 84 (+5)
4. Maringo 68
5. kwiwi 67 (+5)(-3)
6. swarmahoer 54 (+3)
7. Tomtomaat 27
7. Tokamak 27
9. Szura 23
10. Yurzinho 22
11. Yashaaaa 21
12. donroyco 13
12. Rumille 13
14. Briggy 11
15. Sporttv 9
16. Hawaii-Tim 4
17. iamredleader 2
18. LasTeR 1
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:13 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Heb de stand al aangepast. swarmahoer +3 voor het maken van een nieuwe opdracht en kwiwi -3 punten.
als je maar niet weer met zo'n goede als 'stam' komtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:49 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
herfstdepressie![]()
tja prognosetijd... uhh 19:20
oh okequote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Haha swarma en ik kennen elkaar al langer dan vandaag dus hij kan het wel hebben
quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:54 schreef ItaloDancer het volgende:
Jullie zijn slim! (al dan niet met Google)![]()
Nee joh, slim met Google is ook heel handig.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]wat een belediging dat deel tussen haakjes
Oke danquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:05 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Nee joh, slim met Google is ook heel handig.
Ik vind het knap.quote:
Ohquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oke dan
Maar even for the record, Ronan Keatings verjaardag wist ik uit m'n hoofd
(of dat iets is om trots op te zijn, zit ik me nu af te vragen)
lijstje met oud-russische tsaren/grootvorsten afgegaanquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:21 schreef ItaloDancer het volgende:
edit: en hoe vond je Alexander Nevski dan?
Hoiquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
het zal toch niet zo zijn dat je even komt kijken en gelijk het antwoord hebt he?
Hem gewoon die punten toe kennen?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:40 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik heb echt geen idee wat te doen nu...
dan maak ik er voor de vorm ook nog София vanquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:43 schreef Rijpie het volgende:
het is waarschijnlijk sofia, maar PR heeft al sophia gezegd, en ID weet niet of hij dat moet goedkeuren of niet (denk ik)
Die van Rijpie is fout... dat is eerder ook al voorgekomen en toen heb jij (of iemand anders, maar ik dacht jij) het ook fout gerekend.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:44 schreef ItaloDancer het volgende:
Rijpie heeft het antwoord in zijn reply staan, maar noemt Bulgarije als SW
PR geeft het antwoord
swarmahoer geeft het antwoord juist gespeld
...
precies...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zeg PR, Rijpie noemt overduidelijk een ander sleutelwoord.
En die spelling who cares hij snapt toch wat je bedoelde
quote:
Internationale naam is ook Sofia.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
En tja... Sofia of Sophia... de NL of de Internationale naam.... das jou keuze.
zeker met zulke spellingproblemen.... omdat het in principe op andere vlakken beide goed is.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:48 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
![]()
Bij de AKQ hebben we trouwens de afspraak om niet al te scherp op spelling te letten, tenzij het crusiaal is voor het antwoord. Maar dat terzijde.
ik heb Sophia geleerd vroegâh op school.....quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:49 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Internationale naam is ook Sofia.
dat is trouwens wel waarquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
ik heb Sophia geleerd vroegâh op school.....
Dan wordt het Rijpie.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:49 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Internationale naam is ook Sofia.
swarmahoer bedoel jequote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan wordt het Rijpie.
De koningin heeft gesproken
Er worden ook andere dingen afgekeurd op kleine foutjes, dus dan dit ook.
maar Rijpie heeft het niet eens als sleutelwoord gegevenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan wordt het Rijpie.
De koningin heeft gesproken
Er worden ook andere dingen afgekeurd op kleine foutjes, dus dan dit ook.
Uhh ik bedoelde swarmahoer, ben helemaal in de war.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
maar Rijpie heeft het niet eens als sleutelwoord gegeven
Ja!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:56 schreef swarmahoer het volgende:
ok voortaan maakt spelling dus niet meer uit, mochten er kleine foutjes in zitten, tenzij het het hele sleutelwoord in een andere context zet
mee eens iedereen?
heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind punten omwisselen wel iets anders dan verkeerde spelling
Sowieso maakte dat punten omwisseln toen niet uit omdat ik al eerder was volgens mij
Je bent inderdaad een softie, maar dat leer ik je zometeen wel afquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:01 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik vind het lullig voor Rijpie, omdat hij feitelijk dit hele spel heeft opgelost van begin tot eind, maar net iets te moeilijk heeft gedaan. Maar ja, misschien ben ik gewoon een softie
Ik was als eerste, dat was ook het punt anders had ik er niks over gezegdquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind punten omwisselen wel iets anders dan verkeerde spelling
Sowieso maakte dat punten omwisseln toen niet uit omdat ik al eerder was volgens mij
hier ben ik het er eigenlijk ook mee eens, ik wist toen even niet meer wat ik moest doen, en heb toen maar streng opgetreden, terwijl voor mij wel duidelijk was wat er bedoeld werdt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was als eerste, dat was ook het punt anders had ik er niks over gezegd
Maar goed als we over spelfouten niet moeilijk gaan doen, vind ik dat als er een keer een nummer verkeerd voor een woord wordt gezet (mits het duidelijk is dat er wel het goede bedoelt wordt) dit ook niet meer fout gerekend moet worden.
als het duidelijk is dat het antwoord zeker bij het andere nummer hoort zou ik daar soepel in zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar goed als we over spelfouten niet moeilijk gaan doen, vind ik dat als er een keer een nummer verkeerd voor een woord wordt gezet (mits het duidelijk is dat er wel het goede bedoelt wordt) dit ook niet meer fout gerekend moet worden.
Ah, had nog even gekekenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet normaal! Ik bel gelijk m'n advocaat!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zou schadevergoeding eisen kwiwi!
dat zou jou dan een punt gaan kosten, die heb jij toen gekregenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zou schadevergoeding eisen kwiwi!
nou vooruit dan maar, dat is ook goed!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet normaal! Ik bel gelijk m'n advocaat!
Rijpie de schadeclaim is een kusje. Kun je je daar in vinden?
Nee hoorquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:16 schreef Rijpie het volgende:
[..]
dat zou jou dan een punt gaan kosten, die heb jij toen gekregen
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:19 schreef Briggy het volgende:
3. Rode Baron
hmm ik zie het jaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee hoorik was eerder met oprah en robben heb ik niet genoemd
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:21 schreef ItaloDancer het volgende:
SW: Bassie & Adriaan
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:26 schreef PhysicsRules het volgende:
1. B2: een boef
2. Carre: Circus
3. Baron: de opperboef
4. Robin Hood: Robin de Robot
5. Vivaldi: van het vreselijke lied: vier seizoenen heeft een jaar
Ja met die prognosetijd van ID kun je niet veel, daarstraks zei die: 19.20 o.i.d en na een kwartier F5en kwam er een nieuw spelquote:
Kusje er opquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moest naar de EHBO omdat m'n vinger te laten verzorgen
Ik ben wel in Utrecht geweest, dat is toch de oranje straat?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:07 schreef ItaloDancer het volgende:
[PR]
Op 1 zie je trouwens het hoofdpostkantoor aan de Neude, zijn jullie nooit in Utrecht geweest?
[/PR]
ik werk in Utrechtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:07 schreef ItaloDancer het volgende:
[PR]
Op 1 zie je trouwens het hoofdpostkantoor aan de Neude, zijn jullie nooit in Utrecht geweest?
[/PR]
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:17 schreef swarmahoer het volgende:
ow verdomme hij stond er alik maar denken
Hmm.. Hoe kan iemand dan mailen als z'n monitor kapot is? Dan ziet ie toch niet wat ie doet/typt?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:22 schreef PhysicsRules het volgende:
ik krijg net een paniekmailtje over een kapotte monitor, dus ik ga even bellen. Over een halfuurtje hoop ik er één te hebben.
ik vroeg me hetzelfde al afquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm.. Hoe kan iemand dan mailen als z'n monitor kapot is? Dan ziet ie toch niet wat ie doet/typt?
het kan ook zijn dat ik niet logisch meer nadenk, want het is inmiddels al half 11
je kunt wel zien op welk tijdstip het geedit is? maar ja daar heb je ook niet zoveel aan.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Eigenlijk is editen not donezo kan je nooit controleren wie eerder was
toch?
tussen de discussie door even een sw postenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:47 schreef Rijpie het volgende:
SW: Vliegend spaghetti-monster
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat rastafari van je stond er alwel?
die stond er al wel.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha maakt niet uit maar ik had het laatst ookverkeerd nummer neergezet en toen wilde ik ook meteen het antwoord op een ander plaatje geven maar toen dacht ik van das niet helemaal eerlijk
Dus gewoon nieuwe posten niet editten![]()
Dat rastafari van je stond er alwel?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
WTF ik dacht dat is gewoon een ik zou het niet weten maar zeg maar wat post
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:52 schreef PhysicsRules het volgende:
11. Gij zult uw antwoord nimmer editten.
Ow nee ik geloof je welquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:53 schreef Rijpie het volgende:
[..]
die stond er al wel.
ik snap dat het slecht overkomt, je zet de eerste post neer, en dan ga je nog rustig nadenken, zo zou je ze allemaal als eerste kunnen hebben (ware het niet dat iemand al jou antwoorden gezien kan hebben).
nee oke, maar zoals ik zei je kan zo wel valsspelen, en dat lijkt me niet de bedoeling.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
mjah de helft is hier niet van op toepassing want zonder opzoeken is het een no go
Mijn post sloeg nog op die 10 gebodenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:56 schreef Rijpie het volgende:
[..]
nee oke, maar zoals ik zei je kan zo wel valsspelen, en dat lijkt me niet de bedoeling.
zou kunnen, ik weet niet meer hoe ik hier op ben gekomenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:56 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik ben het vliegend spaghettimonster eerder op de avond nog tegengekomen bij het maken van mijn sleutelwoord met "Uncyclopedia"was dat heel stiekem een inspiratiebron PR?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |