je kunt wel zien op welk tijdstip het geedit is? maar ja daar heb je ook niet zoveel aan.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Eigenlijk is editen not donezo kan je nooit controleren wie eerder was
toch?
tussen de discussie door even een sw postenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:47 schreef Rijpie het volgende:
SW: Vliegend spaghetti-monster
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat rastafari van je stond er alwel?
die stond er al wel.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha maakt niet uit maar ik had het laatst ookverkeerd nummer neergezet en toen wilde ik ook meteen het antwoord op een ander plaatje geven maar toen dacht ik van das niet helemaal eerlijk
Dus gewoon nieuwe posten niet editten![]()
Dat rastafari van je stond er alwel?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
WTF ik dacht dat is gewoon een ik zou het niet weten maar zeg maar wat post
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:52 schreef PhysicsRules het volgende:
11. Gij zult uw antwoord nimmer editten.
Ow nee ik geloof je welquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:53 schreef Rijpie het volgende:
[..]
die stond er al wel.
ik snap dat het slecht overkomt, je zet de eerste post neer, en dan ga je nog rustig nadenken, zo zou je ze allemaal als eerste kunnen hebben (ware het niet dat iemand al jou antwoorden gezien kan hebben).
nee oke, maar zoals ik zei je kan zo wel valsspelen, en dat lijkt me niet de bedoeling.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
mjah de helft is hier niet van op toepassing want zonder opzoeken is het een no go
Mijn post sloeg nog op die 10 gebodenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:56 schreef Rijpie het volgende:
[..]
nee oke, maar zoals ik zei je kan zo wel valsspelen, en dat lijkt me niet de bedoeling.
zou kunnen, ik weet niet meer hoe ik hier op ben gekomenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:56 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik ben het vliegend spaghettimonster eerder op de avond nog tegengekomen bij het maken van mijn sleutelwoord met "Uncyclopedia"was dat heel stiekem een inspiratiebron PR?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |