Ja!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:56 schreef swarmahoer het volgende:
ok voortaan maakt spelling dus niet meer uit, mochten er kleine foutjes in zitten, tenzij het het hele sleutelwoord in een andere context zet
mee eens iedereen?
heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind punten omwisselen wel iets anders dan verkeerde spelling
Sowieso maakte dat punten omwisseln toen niet uit omdat ik al eerder was volgens mij
Je bent inderdaad een softie, maar dat leer ik je zometeen wel afquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:01 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik vind het lullig voor Rijpie, omdat hij feitelijk dit hele spel heeft opgelost van begin tot eind, maar net iets te moeilijk heeft gedaan. Maar ja, misschien ben ik gewoon een softie
Ik was als eerste, dat was ook het punt anders had ik er niks over gezegdquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind punten omwisselen wel iets anders dan verkeerde spelling
Sowieso maakte dat punten omwisseln toen niet uit omdat ik al eerder was volgens mij
hier ben ik het er eigenlijk ook mee eens, ik wist toen even niet meer wat ik moest doen, en heb toen maar streng opgetreden, terwijl voor mij wel duidelijk was wat er bedoeld werdt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was als eerste, dat was ook het punt anders had ik er niks over gezegd
Maar goed als we over spelfouten niet moeilijk gaan doen, vind ik dat als er een keer een nummer verkeerd voor een woord wordt gezet (mits het duidelijk is dat er wel het goede bedoelt wordt) dit ook niet meer fout gerekend moet worden.
als het duidelijk is dat het antwoord zeker bij het andere nummer hoort zou ik daar soepel in zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar goed als we over spelfouten niet moeilijk gaan doen, vind ik dat als er een keer een nummer verkeerd voor een woord wordt gezet (mits het duidelijk is dat er wel het goede bedoelt wordt) dit ook niet meer fout gerekend moet worden.
Ah, had nog even gekekenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet normaal! Ik bel gelijk m'n advocaat!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zou schadevergoeding eisen kwiwi!
dat zou jou dan een punt gaan kosten, die heb jij toen gekregenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zou schadevergoeding eisen kwiwi!
nou vooruit dan maar, dat is ook goed!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet normaal! Ik bel gelijk m'n advocaat!
Rijpie de schadeclaim is een kusje. Kun je je daar in vinden?
Nee hoorquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:16 schreef Rijpie het volgende:
[..]
dat zou jou dan een punt gaan kosten, die heb jij toen gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |