Hem gewoon die punten toe kennen?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:40 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik heb echt geen idee wat te doen nu...
dan maak ik er voor de vorm ook nog София vanquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:43 schreef Rijpie het volgende:
het is waarschijnlijk sofia, maar PR heeft al sophia gezegd, en ID weet niet of hij dat moet goedkeuren of niet (denk ik)
Die van Rijpie is fout... dat is eerder ook al voorgekomen en toen heb jij (of iemand anders, maar ik dacht jij) het ook fout gerekend.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:44 schreef ItaloDancer het volgende:
Rijpie heeft het antwoord in zijn reply staan, maar noemt Bulgarije als SW
PR geeft het antwoord
swarmahoer geeft het antwoord juist gespeld
...
precies...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zeg PR, Rijpie noemt overduidelijk een ander sleutelwoord.
En die spelling who cares hij snapt toch wat je bedoelde
quote:
Internationale naam is ook Sofia.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
En tja... Sofia of Sophia... de NL of de Internationale naam.... das jou keuze.
zeker met zulke spellingproblemen.... omdat het in principe op andere vlakken beide goed is.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:48 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
![]()
Bij de AKQ hebben we trouwens de afspraak om niet al te scherp op spelling te letten, tenzij het crusiaal is voor het antwoord. Maar dat terzijde.
ik heb Sophia geleerd vroegâh op school.....quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:49 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Internationale naam is ook Sofia.
dat is trouwens wel waarquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
ik heb Sophia geleerd vroegâh op school.....
Dan wordt het Rijpie.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:49 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Internationale naam is ook Sofia.
swarmahoer bedoel jequote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan wordt het Rijpie.
De koningin heeft gesproken
Er worden ook andere dingen afgekeurd op kleine foutjes, dus dan dit ook.
maar Rijpie heeft het niet eens als sleutelwoord gegevenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan wordt het Rijpie.
De koningin heeft gesproken
Er worden ook andere dingen afgekeurd op kleine foutjes, dus dan dit ook.
Uhh ik bedoelde swarmahoer, ben helemaal in de war.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
maar Rijpie heeft het niet eens als sleutelwoord gegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |