Oeps. Dat klinkt erg onheilspellend, dutch!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:05 schreef dutchie het volgende:
Phluphy heb je al die fysiotherapeut-verhalen hier gemist dan? Dan had je dat niet gezegd.
Mijn mannelijk fysio is yummie!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:13 schreef phluphy het volgende:
[..]
Oeps. Dat klinkt erg onheilspellend, dutch!
Niet meer, mijn fysio uren zijn geteldquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:36 schreef dutchie het volgende:
Cattie die is ook leuk!
Ik 'heb' er ook zo een. En Vivi volgens mij ook.
Ik quotte, sorry! Heb het linkje al weggedaanquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:33 schreef cattie het volgende:
Oh en by the way: hij is al meer dan 5 jaar mijn fysio en hij is naast mijn man de enige man die me zo mag aanraken. Ik kan er niet tegen als mensen die ik nauwelijks ken me aanraken, laat staan masseren.
Dit is mijn fysio trouwens! Over een paar minuten haal ik dit weer weg.[/url]
.. en catootje..?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:56 schreef bixister het volgende:
over oud-OUD-ers gesproken: ik vraag me ook regelmatig af hoe 't met githa (en jordy natuurlijk) is. is er iemand hier die nog contact met ze heeft?
was een vrouw, daar heb ik ook naar gezochtquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:58 schreef phluphy het volgende:
Dank je BE! Kreeg ik er geen terug?![]()
![]()
Belaan, stomme vraag misschien, maar was het een man of vrouw? Ik zou zoiets volgens mij nooit door een man durven laten doen.
quote:
Dat had ik kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind dat taaltje echt om te janken, maar ik kan me voorstellen dat je het in deze context wel leuk vindt.
ja, veel gedaan en gezien en vooral ontzettend genoten. Amber heeft haar ogen uitgekeken en staat met heel veel disney figuren op de foto. it's a small world vond ze het leukste. dat hebben we wel 10 keer gedaan. . m. was in disney al niet ze lekker naar het ging nog wel. donderdag zijn we naar belgië gereden om nog een even te relaxen. hij hoest zijn longen uit zijn lijf en heeft bijna geen lucht. zitten nu nog in de auto onderweg naar huis. volgens mij heeft onze tomtom geen zin in de snelweg. we rijden alleen maar over land weggetjes.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:17 schreef bixister het volgende:
ach wat sneu vicky! maar wel genoeg kunnen zien/doen/genieten?
BE, misschien doe ik dat wel ja.
jawel hoor. hij rijdt en ik internet op mijn telefoon en kijk dvd met Amberquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:27 schreef Brighteyes het volgende:
Jij bent niet met M. meegereden Vicky?
FIjn dat het leuk was!
Bix... lijkt me een naar idee...
Pinq!Ik heb geen flauw idee moet ik zeggen. Beetje hakken en bikken als het eenmaal weer hard geworden is?
been there, done thatquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:36 schreef pinquit het volgende:
wil ik croissants gaan bakken, zet ik de oven aan, kom ik er na 10 mins. achter dat er nog een pakje pitabroodjes in de oven staat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe krijg je gesmolten plastic uit je oven?
whaha ja hequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:10 schreef Brighteyes het volgende:Vicky, FOK!ken in de auto! jij bent echt erg!
Ach en Appie is zó veel leuker dan Piet Römer!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:46 schreef PM-girl het volgende:
Worden we straks gebeld door een van de medewerkers van onze winkel dat Appie Baantjer er was, om zijn eigen boeken te kopen!![]()
![]()
Dus wij er heen, ik dacht dat hij al weg was, maar bleek het de auteur te zijn, terwijl ik de acteur (Piet Römer) verwachtte!![]()
Toch maar even fotootjes gemaakt, leuk voor later
hehehehequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:46 schreef PM-girl het volgende:
Worden we straks gebeld door een van de medewerkers van onze winkel dat Appie Baantjer er was, om zijn eigen boeken te kopen!![]()
![]()
Dus wij er heen, ik dacht dat hij al weg was, maar bleek het de auteur te zijn, terwijl ik de acteur (Piet Römer) verwachtte!![]()
Toch maar even fotootjes gemaakt, leuk voor later
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:35 schreef moussy het volgende:
Pinqje was in een aflevering van Gooise Vrouwen!!
Misschien vind je ook nog wat zinnigs in dit topic: Zwangerschapskledingquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:17 schreef Asyniur het volgende:
Mama's met een (of meerdere) maatje(s) meer, even een vraag:
Een vriendin van mij is nu 10 weken zwanger. Zij heeft ook enkele maatjes meer. Nou was ze aan het mopperen dat ze erg moeilijk aan zwangerschapskleding kon komen.
De vraag: waar hebben jullie je zwangerschapskleding gekocht?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:23 schreef Brighteyes het volgende:
Hangt er een beetje af hoevel meer 'meer' is. Ik kon met mt. 48 nog net terecht bij Miss Etam. En Promiss had ook nog positie-kleding toen, ook in een maatje groter.
Dank jullie wel!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:28 schreef Webkim het volgende:
Misschien vind je ook nog wat zinnigs in dit topic: Zwangerschapskleding
herkenbaar.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:10 schreef Brighteyes het volgende:
lady-wrb, ik heb er zelf ook ooit eentje open laten snijden bij de hap. Ik lag echt te huilen van de pijn in bed, had koorts en kon niet slapen... Ben toen 's nachts heen geweest.
Ik zou gewoon bellen hoor! Nee heb je, ja kan je krijgen...
niks, gewoon bellen en neem maar paracetamol tegen de scherpe kantjes. Wat ik meestal doe is onder de douche gaan staan en dat ding zacht weken en zelf openmakenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:47 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
herkenbaar.
dat zo'n ding zo verschrikkelijk zeer kan doen
ik durf niet te bellenben bang dat ze me een aansteller vinden, erg he?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:27 schreef Webkim het volgende:
Tip tip tip tip tip van de week:
YoungTube, een filmpjeswebsite voor kinderen. Toevallig ontdekt vanavond.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:10 schreef E.T. het volgende:
Geweldig dat youngtube![]()
Ik zit nu al sinds de post van Webkim allemaal leuke filmpjes te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |