Dat had ik kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind dat taaltje echt om te janken, maar ik kan me voorstellen dat je het in deze context wel leuk vindt.
ja, veel gedaan en gezien en vooral ontzettend genoten. Amber heeft haar ogen uitgekeken en staat met heel veel disney figuren op de foto. it's a small world vond ze het leukste. dat hebben we wel 10 keer gedaan. . m. was in disney al niet ze lekker naar het ging nog wel. donderdag zijn we naar belgië gereden om nog een even te relaxen. hij hoest zijn longen uit zijn lijf en heeft bijna geen lucht. zitten nu nog in de auto onderweg naar huis. volgens mij heeft onze tomtom geen zin in de snelweg. we rijden alleen maar over land weggetjes.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:17 schreef bixister het volgende:
ach wat sneu vicky! maar wel genoeg kunnen zien/doen/genieten?
BE, misschien doe ik dat wel ja.
jawel hoor. hij rijdt en ik internet op mijn telefoon en kijk dvd met Amberquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:27 schreef Brighteyes het volgende:
Jij bent niet met M. meegereden Vicky?
FIjn dat het leuk was!
Bix... lijkt me een naar idee...
Pinq!Ik heb geen flauw idee moet ik zeggen. Beetje hakken en bikken als het eenmaal weer hard geworden is?
been there, done thatquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:36 schreef pinquit het volgende:
wil ik croissants gaan bakken, zet ik de oven aan, kom ik er na 10 mins. achter dat er nog een pakje pitabroodjes in de oven staat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe krijg je gesmolten plastic uit je oven?
whaha ja hequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:10 schreef Brighteyes het volgende:Vicky, FOK!ken in de auto! jij bent echt erg!
Ach en Appie is zó veel leuker dan Piet Römer!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:46 schreef PM-girl het volgende:
Worden we straks gebeld door een van de medewerkers van onze winkel dat Appie Baantjer er was, om zijn eigen boeken te kopen!![]()
![]()
Dus wij er heen, ik dacht dat hij al weg was, maar bleek het de auteur te zijn, terwijl ik de acteur (Piet Römer) verwachtte!![]()
Toch maar even fotootjes gemaakt, leuk voor later
hehehehequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:46 schreef PM-girl het volgende:
Worden we straks gebeld door een van de medewerkers van onze winkel dat Appie Baantjer er was, om zijn eigen boeken te kopen!![]()
![]()
Dus wij er heen, ik dacht dat hij al weg was, maar bleek het de auteur te zijn, terwijl ik de acteur (Piet Römer) verwachtte!![]()
Toch maar even fotootjes gemaakt, leuk voor later
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |