Oeps. Dat klinkt erg onheilspellend, dutch!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:05 schreef dutchie het volgende:
Phluphy heb je al die fysiotherapeut-verhalen hier gemist dan? Dan had je dat niet gezegd.
Mijn mannelijk fysio is yummie!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:13 schreef phluphy het volgende:
[..]
Oeps. Dat klinkt erg onheilspellend, dutch!
Niet meer, mijn fysio uren zijn geteldquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:36 schreef dutchie het volgende:
Cattie die is ook leuk!
Ik 'heb' er ook zo een. En Vivi volgens mij ook.
Ik quotte, sorry! Heb het linkje al weggedaanquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:33 schreef cattie het volgende:
Oh en by the way: hij is al meer dan 5 jaar mijn fysio en hij is naast mijn man de enige man die me zo mag aanraken. Ik kan er niet tegen als mensen die ik nauwelijks ken me aanraken, laat staan masseren.
Dit is mijn fysio trouwens! Over een paar minuten haal ik dit weer weg.[/url]
.. en catootje..?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:56 schreef bixister het volgende:
over oud-OUD-ers gesproken: ik vraag me ook regelmatig af hoe 't met githa (en jordy natuurlijk) is. is er iemand hier die nog contact met ze heeft?
was een vrouw, daar heb ik ook naar gezochtquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:58 schreef phluphy het volgende:
Dank je BE! Kreeg ik er geen terug?![]()
![]()
Belaan, stomme vraag misschien, maar was het een man of vrouw? Ik zou zoiets volgens mij nooit door een man durven laten doen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |