abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61319000
Nou, voor mij gaat dan eindelijk de tijd aanbreken van de zwangerschapskleding.
Toch wil ik er (ook voor op mijn werk) leuk bij lopen.

Wat zijn jullie tips wat betreft deze kleding?
Online winkels dan wel gewone winkels. Ik zelf woon in Limburg, dus dat is ook al wat lastiger.

Wat ik al weet:
- www.esprit.nl
- www.wehkamp.nl
- www.bollebuiken.nl
- www.hm.com
- www.bellyfashion.nl

Wie heeft er nog tips?
pi_61319043
Miss Etam heeft af en toe wel wat leuks.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_61319122
Miss Etam moet je net geluk hebben vind ik.

Daarbij heb ik ook nog eens maat 44/46, dat bevordert het niet allemaal moet ik zeggen.
  dinsdag 2 september 2008 @ 13:21:23 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61319176
Het is wat dat betreft ook echt wel heel jammer dat de Promiss ermee gestopt is, met de zwangerschapslijn, die gingen ook nog wel eens een maatje groter.

Hoe heet nou ook al weer dat merk dat gelieerd is aan Lief? Of is dat alleen in de winkel in Gouda.
Ehm... *denkt*
  dinsdag 2 september 2008 @ 13:24:01 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61319230
Oeh, ik kom net met googelen uit op deze http://www.belly-b-webshop.nl/

en daar zie ik echt een heel lief topje hangen:

(Ik was dus op zoek naar het merk dat ook een shirtje heeft met 'it started with a kiss' )
pi_61319349
ik heb me destijds behoorlijk blut gekocht bij 'happy days'
  dinsdag 2 september 2008 @ 15:33:03 #7
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_61322155
Ik ben erg blij met dit topic dus kom maar op met tips meiden
  † In Memoriam † dinsdag 2 september 2008 @ 18:16:44 #9
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61326035
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 16:37 schreef logout het volgende:
leuke t-shirts met opdruk
wat een prijzen voor een gewoon t-shirtje-met-opdruk
pi_61326064
In Haarlem heb je Future maman, die hebben mama-licious (leuk en betaalbaar) Esprit, Queen mam enz. In Schagen heb je zeuvenuursgoed, die hebben veel Noppies en LIEF! Beide zijn leuke zaken met vriendelijk personeel en groot aanbod.
pi_61328078
La Chicana, moet eerlijk bekennen dat ik er nog niets online besteld heb maar het gewoon in de winkel ben gaan kopen Ik vind de positiekleding van mamalicious leuk!
pi_61328141
Goed topic.

Mijn collega vroeg laatst aan mij of er ook zoiets bestond als positiewinterjassen. In de winkel wisten ze het ook niet en moest ze maar een mantel dragen ofzo.
Maar zij fietst naar dr werk en een mantel is wel erg fris dan. Iemand hier tips?
pi_61328221
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 19:35 schreef amaranta het volgende:
Goed topic.

Mijn collega vroeg laatst aan mij of er ook zoiets bestond als positiewinterjassen. In de winkel wisten ze het ook niet en moest ze maar een mantel dragen ofzo.
Maar zij fietst naar dr werk en een mantel is wel erg fris dan. Iemand hier tips?
Bellyfashion heeft winterjassen toegevoegd aan de collectie, voor zover ik kan zien zijn het er niet reuze veel (lees: eerder weinig) maar misschien is het haar smaak wel.
pi_61328753
ik vind ie van mama-licious wel leuk

pi_61330047
top topic!!! Bij mijn vorige zwangerschap moest ik ook bijhoorlijk zoeken, vooral op het laatste.

Misschien heb ik er binnenkort weer wat aan!
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
pi_61331712
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 13:30 schreef bixister het volgende:
ik heb me destijds behoorlijk blut gekocht bij 'happy days'
Daar zitten echt leuke dingen tussen, joh! Sjonge... mocht het voor mij weer eens raak zijn....
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  dinsdag 2 september 2008 @ 21:31:58 #17
593 sjak
Juffie Bloem
pi_61331722
Bij prenatal kan je toch vaak ook wel leuke dingen kopen. O.a. van Mamalicious en Noppies. Queen Mum is ook leuk maar alweer wat duurder. Die heb je zelfs in Limburg wel
Lekker douchen!
pi_61333206
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 19:56 schreef logout het volgende:
ik vind ie van mama-licious wel leuk

[ afbeelding ]
Die is mooi
Prijs bijgezocht en voor 69,95 vind ik het nog wel een goed betaalbare prijs.

Ik hoop ook nog met m'n eigen winterjas verder te kunnen, maar volgens mij is dat meer hopen op... ik denk dat ik voor de hele koude wintermaanden toch misschien wat meer ruimte nodig heb (geen idee hoe groot m'n buik wordt) en ik heb alleen maar strakke jassen. En al past de buik erin, dan worden ze ws toch iets te kort.
En ik wandel veel, dus red het echt niet met "even" een dikke sweater ofzo, zoals ik collega's of mensen om me heen hoor roepen.

Voor een euro of 70 schaf ik wel een winterjas aan
Voor de resterende zwangerschapskleding kan ik nog wel een goed eind vooruit met gewoon maatjes groter kopen bij gewone kleding. Vind het aanbod ook niet echt super...
pi_61333417
H&M is wel te doen! Alleen dan niet online maar echt in de winkel kijken!
Als je vind dat tegenwoordig alles te snel gaat, moet je eens in de rij gaan staan bij het postkantoor....
pi_61333983
Ik vond bij de promiss wel leuk spul, helaas hebben ze daar geen positiekleding meer.
Verder ook geslaagd bij Miss Etam.
De H&M vind ik altijd zo'n rommelwinkel eigenlijk, alhoewel ik laatst een blik in de positie-hoek wierp toen ik kinderkleertjes stond te kijken en toen hing er redelijk leuk spul.
Ik heb trouwens een mooie positie-jeans van Noppies maternity, die heb ik ook nog een tijdje naderhand aan gehad .
Fake it till you make it...
pi_61335168
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 22:22 schreef DevilsChase het volgende:
H&M is wel te doen! Alleen dan niet online maar echt in de winkel kijken!
Ik ben zoooooooo benieuwd naar de herfst/wintercollectie
De zomer vind ik rampzalig, dus ik zet alles in op de nieuwe collectie Mag toch hopen dat het niet weer alleen maar grote gewaden en soepjurken worden
En anders vermaak ik me wel bij de babykleding, erg veel leuks hebben ze
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:37:14 #22
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_61335671
Queen mum heeft ook hele mooie dingen.
ben ik helemaal losgegaan in een monsterverkoop. kost het meteen een stuk minder

en vwb jassen, ik ben op een gegeven moment overgegaan op de jas van manlief
dat paste prima, en charmant, ach. geen last van
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_61336069
toekomstig vatsige pens topic

nee niet zwanger maar misschien ooit nog eens

[ Bericht 21% gewijzigd door marlieske op 02-09-2008 23:54:59 ]
Mama van Isa en Ties
pi_61339258
Bij Future Maman zag ik ook jassen hangen voor de winter.
Zelf heb ik nog een oude die wat wijder is, misschien dat dat gaat lukken.
pi_61340064
foutje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')