Had je m'n PM niet gehad die geheel en al ging over de parkeerproblematiek?????quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Stoepkrijt je vast een kruis op de weg om vrij voor me te houden voor vrijdagavond?
Hoeft niet al te groot, ik heb een Smart en kan ook enorm goed achteruit inparkeren al zeg ik het zelf
Ik? Nee!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Had je m'n PM niet gehad die geheel en al ging over de parkeerproblematiek?????
whehequote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:26 schreef Greys het volgende:
Ja leuk he MoBlo! En lekker!![]()
En als ze mislukken dan bestellen we ze alsnog
Nou jaaaaaaaaaaaa, mutsquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Hihi, ik vrees dat je daar weinig dwang voor nodig hebt!(ik noem jou tegen meneer C. sws Kapsalonnetje, dus ik zei: " Ik ga niet met je mee as. vrijdag, want Kapsalonnetje komt hier met de Bink voor een pijamaparty." Hij wist precies wie ik bedoelde
![]()
Dáár kan ik me dan weer heel veel bij voorstellen, met die grachten zonder metalen balkie er voor soms. Dan heb je het idee dat je met je ene wiel zo over de rand kukelt en dat je daar dan bungeltquote:Ik heb in Frankrijk m'n examen gehaald en een van de proeven was daar hellingproef icm achteruit file inparkeren. Nou, dan is het hier een makkie! (Hoewel ik het soms langs de grachten nog wel eng vind als er geen hekkie is. Het idee dat je in het water sodemietert trekt me nl. nogal weinig aan.
Nee want hij blijft onverwacht in Belgie, omdat er volgende week een diner is met een expositie/veiling over Jacques Brel, daar gaan we onverwacht heen en hj moet daar nog wat tekeningen en zo voor maken. Leuk hè! (De mevrouw die daar de exposities regelt zei dat ze mijn werk ook heel mooi vond en dat ze ieder half jaar iets met kunst doen, dus dat zou mooi zijnquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou jaaaaaaaaaaaa, muts![]()
![]()
Hm, kwam het niet doordat je 'De Bink' er bij noemde dat hij meteen wist over wie je het had?
Komt ie ons ontbijt brengen zaterdagochtend?![]()
[..]
Dáár kan ik me dan weer heel veel bij voorstellen, met die grachten zonder metalen balkie er voor soms. Dan heb je het idee dat je met je ene wiel zo over de rand kukelt en dat je daar dan bungelt![]()
Leuker nog: Boudewijn de Groot zingt liedjes van Brel. Meestal heb ik het niet op dit soort events, maar deze lijkt me nu wel weer leuk!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:39 schreef Greys het volgende:
Oh dat lijkt me een tof diner met expositie en veiling (zouden ze ook een combootje en een zanger/zangeres hebben die zijn muziek spelen?). Goed dat hij daaraan meewerkt zeg!
En duimen inderdaad dat ze volgende keer ook iets met jouw werk gaan doen, zou verdiend zijn!
We maken wel een paar leuke foto's voor hem vrijdagavond om hem te mailen, pyamaparty met de doggies en even onze kunstig gefrobelde sushi's showen natuurlijk
dat sushitopic is dit keer zelfs van mijn handquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:52 schreef Greys het volgende:
MoBlo kan ons vast wat sushi tips geven!
En er is in CUL ook een topic over, zal me er even in gaan verdiepen ook inderdaad!
Ik had je net een PM gestuurd wat ik mee zal nemen, maar je hebt dus haast alles al. Ook sojasaus en wasabi? Als jij de vis dan ook nog wilt halen vrijdag dan dok ik mee hoor! Onthou maar even wat het bij elkaar kostte ongeveer
Hoe het ook alweer gingquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat sushitopic is dit keer zelfs van mijn hand
wat wil je weten? Het boekje uit de OP is trouwens te krijgen bij De Slegte, een echte aanrader(die kleine vierkante dus)
Dat was ook het eerste waar ik aan dachtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:33 schreef conleche het volgende:
[..]
MrSex is langsgeweest en heeft je een goeie beurt gegeven?
Als je een stukje van m'n benen afhakt wel jaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:43 schreef Laureline het volgende:
Ik weet ook na vandaag dat de gemiddelde ideale vrouw 1.71 is en 61 kilo weegt, volgens mannen. Haalbare zaak, toch?
rijst koken, 20 minuten laten rusten als het nog warm is het mengsel van Su (azijn), zout en suiker erdoorheen spatelen en dan af laten koelen tot kamertemperatuur.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe het ook alweer ging
Rijst moet afgekoeld zijn helemaal toch? Voordat je er mee kunt knutselen?
En hoe krijg je nou die kleine rechthoekige blokjes rijst?
En er moest azijn door de rijst, right?
We zijn n00bs, dat wordt wat vrijdagavond
Merel, what's with the smile?
Als je de 71 en de 61 omdraait ben ik er bijna.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:43 schreef Laureline het volgende:
Ik weet ook na vandaag dat de gemiddelde ideale vrouw 1.71 is en 61 kilo weegt, volgens mannen. Haalbare zaak, toch?
Nou ik weet niet hoe ik er 3 cm. bijgekloont krijg, dat is wel een beetje het probleemquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:43 schreef Laureline het volgende:
Ik weet ook na vandaag dat de gemiddelde ideale vrouw 1.71 is en 61 kilo weegt, volgens mannen. Haalbare zaak, toch? En dat 80% van iedereen onder de 20 ontevreden is over hun uiterlijk en 25% serieus plastische chirurgie overweegt. En verder ongeveer 300 technische weetjes over historische kostuums
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
rijst koken, 20 minuten laten rusten als het nog warm is het mengsel van Su (azijn), zout en suiker erdoorheen spatelen en dan af laten koelen tot kamertemperatuur.
Blokjes kun je maken door gewoon bakvormpjes te gebruiken.
Voor 4dl sushirijst heb je nodig:
3 eetlepels Su
2,5 eetlepel (ja, eetlepel ja!) suilker
2 theelepels zeezout
Dit is altijd wel genoeg voor twee personen.
Je moet het su-mengsel roeren tot de suiker is opgelost.
Kniesoor die daarop let, je hebt toch de cijfers goed?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:47 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Als je de 71 en de 61 omdraait ben ik er bijna.
Ik had gewoon een halve bladzijde gemist zag ik net!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je het lelijk vindt toch?
Lekker zit het wel, net of je je joggertbroek aan hebt.
Ik geef toe dat het niet sexy is, maar toch hou ik ervan!
dat staat daarboven popquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik hoop dat je met SU rijstazijn bedoelt, want dat heb ik nu net gekauft!
o ja. Ik ies blindquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat staat daarboven pop
"Su (azijn)"
Waren dat homo's? De gemiddelde man heeft nl. geen idee van (confectie)maten en gewichten van vrouwen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:43 schreef Laureline het volgende:
Heb je hem wel eerst nog even dat zielige hondje afgetroggeld?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:55 schreef Vivi het volgende:
BTW Co, ik heb de vriendschap met Biff verbroken, ik werd gek van zijn 78 blogs per dag...
Ik vind het ook wel wat hebben. Alsof je van jezelf al zoooo supervrouwelijk en sexy bent, dat het niet meer uitmaakt wat je er 'even snel' omheen hebt gehesen. En alle mannen begrijpen best dat er maar 1 riemgespje los moet en die hele broek klettert zo naar benedenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had gewoon een halve bladzijde gemist zag ik net!
Nog even over die baggy pants, bij sommige vrouwen vind ik het zelfs wèl sexy staan. Een vrouwelijke vrouw met mooi lang haar en een leuk hemdje er bij, haske sekkkkksie!
Innepin, welkom! Ook jouw introductie had ik helemaal gemist!
Zielig hondje? dat heb ik al verdrongen zeker ..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je hem wel eerst nog even dat zielige hondje afgetroggeld?
Ja ik ben ook plots muy popular en het is idd iedere x weer die depressieve snuiter. Ik heb eigenlijk ook nog nooit 1 van zijn blogs gelezen. Maar ik kan het me niet permiteren om al te kritisch te zijn kwa hyvesvrienden, want dan hou ik weinig meer overquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:55 schreef Vivi het volgende:
BTW Co, ik heb de vriendschap met Biff verbroken, ik werd gek van zijn 78 blogs per dag...
Heb je dan ook al Bini en Jebb?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja ik ben ook plots muy popular en het is idd iedere x weer die depressieve snuiter. Ik heb eigenlijk ook nog nooit 1 van zijn blogs gelezen. Maar ik kan het me niet permiteren om al te kritisch te zijn kwa hyvesvrienden, want dan hou ik weinig meer over
Nee, niet eens, dat was toevallig een onderzoek onder pubers. (Hoewel verder de homoscene behoorlijk was vertegenwoordigd.) Ze zullen het wel aanschouwelijk voor de knapen hebben gemaakt met meloenen en sinaasappels erbij denk ik.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:56 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Waren dat homo's? De gemiddelde man heeft nl. geen idee van (confectie)maten en gewichten van vrouwen.
Het hondje in Biff zijn Hyvesfoto's!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zielig hondje? dat heb ik al verdrongen zeker ..
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Het hondje in Biff zijn Hyvesfoto's!![]()
[ afbeelding ]
loop even langs de Slegte morgenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:56 schreef Greys het volgende:
Het klinkt best ingewikkeld trouwens....![]()
Hebben we een maatbeker bij de hand Coco?
Het was ook lekker!quote:
Nee minder, die Bini is wel grappig, als je een keertje niks te doen hebtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee die dan weer niet.![]()
Wat niet is, kan nog komen, of sturen die ook zoveel post?
Ik herinnerde me ineens dat ik zo'n boek ergens had!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
loop even langs de Slegte morgenkoop dat boekje en klaar is kees
Oh ja, dat had mijn Max Hugo ook wel eens..zo'n enorm glansglimmende lipgloss die vervaarlijk uit zijn kokertje stakquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:19 schreef conleche het volgende:
Mijn hondje zat laatst net zo op z'n kont en toen keek ik en zag ik een enorm rozerood potlood. Hij deed net of z'n neus bloedde. Op den duur was ik bang dat het ding niet meer terugkon, dus toen heb ik de hond geduwd in staande stand en toen was hij weer decent.
Nouja, mocht je nog een klein handzaam boekje willen, je mag de mijne hebbenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:31 schreef Greys het volgende:
"Stap voor Stap. SUSHI. De bereiding en presentatie van de fijnste Japanse hapjes".
Een heul groot zwart boek met rode letters, moet helemaal goed komen
Wordt het in jouw boekje lekker Jip & Janneke achtig uitgelegd? Dan graag!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:33 schreef Merel het volgende:
[..]
Nouja, mocht je nog een klein handzaam boekje willen, je mag de mijne hebben
Kind, wat zal je dun worden!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:35 schreef Merel het volgende:
Ik ga trouwens morgen zalm eten! De enige vis (naast sushispul dus) die ik een beetje lust. Ik ben echt op de gezonde toer
Nee, ik heb "Simpel Sushi" van de wereldberoemde (quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:32 schreef Merel het volgende:
Waarom is man nou weer boos Kim? Hij heeft de rest van de dagen toch heerlijk gegeten? Hij was zo gelukkig met die kip!
Moblo, bedoel je "Sushi - lekker en eenvouding - sushi bereid door Kumfoo Wong"?. Vierkant boekje, 4 sushidingen voorop en een groen randje langs de zijkanten. Zo ja, dan mag Greys mijn boekje wel hebben, want zoals ik al zei ben ik meer van de afhaal- en restaurantsushi
Ja, maar dat stop je in een holle kies, dan heb je na een half uur weer honger! Maar het mislukt niet hoor, het ziet er hoogstens wat onhandig uit, maar smaken zal het best!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:38 schreef Greys het volgende:
Oh en Co, mocht het nou allemaal mislukken... sashimi is ook lekker en da's alleen een kwestie van snijden en dippen(Toch?
)
Kijk maar of je 't wat vindt. Ik doe er niks mee, dus als ik iemand anders er blij mee kan maken vind ik het allang bestquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:36 schreef Greys het volgende:
Wordt het in jouw boekje lekker Jip & Janneke achtig uitgelegd? Dan graag!
Want in dit boek wordt het omschreven alsof we hier de verse tonijn in de achtertuin hebben zwemmen, alsof we de duurste fileermessen standaard in huis hebben enzo![]()
yep, dat zat bij m'n sushi-kitquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:45 schreef Greys het volgende:
Welja joh, en dan een paar handen katjang pinda's er achteraan, komt helemaal goed
Heb je ook zo'n rolmatje?
Ja heel graag! Stuur me even een PM met je rekeninggegevens, dan maak ik de centjes naar je over, want ik wil hem niet voor niets!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:45 schreef Merel het volgende:
[..]
Kijk maar of je 't wat vindt. Ik doe er niks mee, dus als ik iemand anders er blij mee kan maken vind ik het allang best
Ik heb al een tvp in het Sushi maak topic geplaatst, waar we dan met de foto's van onze misbaksels kunnen pronken patsen voor lul staan vrijdagquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:48 schreef conleche het volgende:
[..]
yep, dat zat bij m'n sushi-kit![]()
Misschien moeten we een apart topic maken met jut en jul maken sushi![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:58 schreef Chicolate het volgende:
Humeur is verder gedaald. Gaat lekker hier.
Nou!quote:
Dat was ook niet de bedoeling!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:04 schreef SHE het volgende:
HE en SHE zijn definitief uit elkaar.
SHEquote:
Nee dat kan echt niet. Heb zelfs al gedacht aan een keer college skippen om wat bij te slapen, maar morgen heb ik practica. Mijn maatje heeft het ook stervensdruk, wil haar niet laten zitten, want zij zet alles op alles om het alsnog voor te bereiden. Morgen is daar ook geen tijd voor trouwens, zijn lange proeven. Wat ik nog moest doen is: kranten lopen en practica voorbereiden. Kranten zijn nu klaar. Ik had geen regenjas aan, het begon te regenen, mn kranten waaiden bijna uit mijn handen en ik liep in een spinnenweb waar een enorme spin in zat. Ik was nat en mijn enkel doet weer ongelooflijk veel pijn, terwijl het net voorbij leek te zijn. Morgen moet ik weer een hele dag staan en met een beetje pech loopt het (net als vandaag) weer een halfuur uit waardoor ik pas rond half 7 kan eten.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:04 schreef Greys het volgende:
Chico
Dat wat je allemaal nog moest doen vanavond, MOET dat echt vanavond? Is het van enorm belang? Of kan je een beetje lief zijn voor jezelf, lekker in je pyama op de bank met een bakkie thee en een stukje chocolade ofzo?
Ik voel me nu zo'n trut, mijn 'problemen' zijn eigenlijk zo klein in vergelijking met die van anderen en ik kan er toch zo mee zitten en over klagenquote:
Waarom? Iedereen heeft in verhouding zijn eigen kleine en grote problemen. Daar moet je geen gewichtje aan hangen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik voel me nu zo'n trut, mijn 'problemen' zijn eigenlijk zo klein in vergelijking met die van anderen en ik kan er toch zo mee zitten en over klagen.
Dikkevoor iedereen die vorig topic (en dit topic) wat vervelends gepost had. Ik zag iets over een jong jongetje dat overleden is
.
Ja, ik vind dat velletje dus wel heel erg lekker, en kippenpoten smaken zoveel beter dan filet.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:43 schreef Greys het volgende:
....
Ewelina, gek he? Ik heb me dat ook vaak afgevraagd. Nou ben ik toch al niet zo heel dol op het velletje (meer, vroeger was ik er gek op!) maar het is wel gek dat het zoveel uitmaakt.
Ik vind ze heerlijkquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:53 schreef ColdFeet het volgende:
Getver Ise, DRIE Vitalinea's?Ik krijg er niet eens eentje weg
Ik vind ze hartstikke lekker, maar meestal heb ik er twee en één keer fruit. Maar ik had geen zin in fruit.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:53 schreef ColdFeet het volgende:
Getver Ise, DRIE Vitalinea's?Ik krijg er niet eens eentje weg
Bladieblaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:54 schreef Goodbye het volgende:
Klote voor je SHE! Lijkt me heel moeilijk om je te realiseren dat je weer een soort van opnieuw moet beginnen. Eigen plekje, later ws weer een ander relatie, het lijkt me zo moeilijk voor te stellen.
Nouja, het was niet vervelend bedoeld ofzo.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jij weet wel hoe je mensen een hart onder de riem kan steken he.
Ga je gewoon met mij mee SHE![]()
[ afbeelding ]
I know, maar is net datgene wat ik in haar plaats ff niet zou willen horenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, het was niet vervelend bedoeld ofzo.
Ja nu ik er beter over nadenk inderdaad niet nee, maar m'n post editten is ook weer zoiets.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
I know, maar is net datgene wat ik in haar plaats ff niet zou willen horen.
Waar is dit mooie plekje?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jij weet wel hoe je mensen een hart onder de riem kan steken he.
Ga je gewoon met mij mee SHE![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |