Dat was ook niet de bedoeling!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:04 schreef SHE het volgende:
HE en SHE zijn definitief uit elkaar.
SHEquote:
Nee dat kan echt niet. Heb zelfs al gedacht aan een keer college skippen om wat bij te slapen, maar morgen heb ik practica. Mijn maatje heeft het ook stervensdruk, wil haar niet laten zitten, want zij zet alles op alles om het alsnog voor te bereiden. Morgen is daar ook geen tijd voor trouwens, zijn lange proeven. Wat ik nog moest doen is: kranten lopen en practica voorbereiden. Kranten zijn nu klaar. Ik had geen regenjas aan, het begon te regenen, mn kranten waaiden bijna uit mijn handen en ik liep in een spinnenweb waar een enorme spin in zat. Ik was nat en mijn enkel doet weer ongelooflijk veel pijn, terwijl het net voorbij leek te zijn. Morgen moet ik weer een hele dag staan en met een beetje pech loopt het (net als vandaag) weer een halfuur uit waardoor ik pas rond half 7 kan eten.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:04 schreef Greys het volgende:
Chico
Dat wat je allemaal nog moest doen vanavond, MOET dat echt vanavond? Is het van enorm belang? Of kan je een beetje lief zijn voor jezelf, lekker in je pyama op de bank met een bakkie thee en een stukje chocolade ofzo?
Ik voel me nu zo'n trut, mijn 'problemen' zijn eigenlijk zo klein in vergelijking met die van anderen en ik kan er toch zo mee zitten en over klagenquote:
Waarom? Iedereen heeft in verhouding zijn eigen kleine en grote problemen. Daar moet je geen gewichtje aan hangen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik voel me nu zo'n trut, mijn 'problemen' zijn eigenlijk zo klein in vergelijking met die van anderen en ik kan er toch zo mee zitten en over klagen.
Dikkevoor iedereen die vorig topic (en dit topic) wat vervelends gepost had. Ik zag iets over een jong jongetje dat overleden is
.
Ja, ik vind dat velletje dus wel heel erg lekker, en kippenpoten smaken zoveel beter dan filet.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:43 schreef Greys het volgende:
....
Ewelina, gek he? Ik heb me dat ook vaak afgevraagd. Nou ben ik toch al niet zo heel dol op het velletje (meer, vroeger was ik er gek op!) maar het is wel gek dat het zoveel uitmaakt.
Ik vind ze heerlijkquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:53 schreef ColdFeet het volgende:
Getver Ise, DRIE Vitalinea's?Ik krijg er niet eens eentje weg
Ik vind ze hartstikke lekker, maar meestal heb ik er twee en één keer fruit. Maar ik had geen zin in fruit.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:53 schreef ColdFeet het volgende:
Getver Ise, DRIE Vitalinea's?Ik krijg er niet eens eentje weg
Bladieblaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:54 schreef Goodbye het volgende:
Klote voor je SHE! Lijkt me heel moeilijk om je te realiseren dat je weer een soort van opnieuw moet beginnen. Eigen plekje, later ws weer een ander relatie, het lijkt me zo moeilijk voor te stellen.
Nouja, het was niet vervelend bedoeld ofzo.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jij weet wel hoe je mensen een hart onder de riem kan steken he.
Ga je gewoon met mij mee SHE![]()
[ afbeelding ]
I know, maar is net datgene wat ik in haar plaats ff niet zou willen horenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, het was niet vervelend bedoeld ofzo.
Ja nu ik er beter over nadenk inderdaad niet nee, maar m'n post editten is ook weer zoiets.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
I know, maar is net datgene wat ik in haar plaats ff niet zou willen horen.
Waar is dit mooie plekje?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jij weet wel hoe je mensen een hart onder de riem kan steken he.
Ga je gewoon met mij mee SHE![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |