Nee minder, die Bini is wel grappig, als je een keertje niks te doen hebtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee die dan weer niet.![]()
Wat niet is, kan nog komen, of sturen die ook zoveel post?
Ik herinnerde me ineens dat ik zo'n boek ergens had!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
loop even langs de Slegte morgenkoop dat boekje en klaar is kees
Oh ja, dat had mijn Max Hugo ook wel eens..zo'n enorm glansglimmende lipgloss die vervaarlijk uit zijn kokertje stakquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:19 schreef conleche het volgende:
Mijn hondje zat laatst net zo op z'n kont en toen keek ik en zag ik een enorm rozerood potlood. Hij deed net of z'n neus bloedde. Op den duur was ik bang dat het ding niet meer terugkon, dus toen heb ik de hond geduwd in staande stand en toen was hij weer decent.
Nouja, mocht je nog een klein handzaam boekje willen, je mag de mijne hebbenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:31 schreef Greys het volgende:
"Stap voor Stap. SUSHI. De bereiding en presentatie van de fijnste Japanse hapjes".
Een heul groot zwart boek met rode letters, moet helemaal goed komen
Wordt het in jouw boekje lekker Jip & Janneke achtig uitgelegd? Dan graag!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:33 schreef Merel het volgende:
[..]
Nouja, mocht je nog een klein handzaam boekje willen, je mag de mijne hebben
Kind, wat zal je dun worden!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:35 schreef Merel het volgende:
Ik ga trouwens morgen zalm eten! De enige vis (naast sushispul dus) die ik een beetje lust. Ik ben echt op de gezonde toer
Nee, ik heb "Simpel Sushi" van de wereldberoemde (quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:32 schreef Merel het volgende:
Waarom is man nou weer boos Kim? Hij heeft de rest van de dagen toch heerlijk gegeten? Hij was zo gelukkig met die kip!
Moblo, bedoel je "Sushi - lekker en eenvouding - sushi bereid door Kumfoo Wong"?. Vierkant boekje, 4 sushidingen voorop en een groen randje langs de zijkanten. Zo ja, dan mag Greys mijn boekje wel hebben, want zoals ik al zei ben ik meer van de afhaal- en restaurantsushi
Ja, maar dat stop je in een holle kies, dan heb je na een half uur weer honger! Maar het mislukt niet hoor, het ziet er hoogstens wat onhandig uit, maar smaken zal het best!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:38 schreef Greys het volgende:
Oh en Co, mocht het nou allemaal mislukken... sashimi is ook lekker en da's alleen een kwestie van snijden en dippen(Toch?
)
Kijk maar of je 't wat vindt. Ik doe er niks mee, dus als ik iemand anders er blij mee kan maken vind ik het allang bestquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:36 schreef Greys het volgende:
Wordt het in jouw boekje lekker Jip & Janneke achtig uitgelegd? Dan graag!
Want in dit boek wordt het omschreven alsof we hier de verse tonijn in de achtertuin hebben zwemmen, alsof we de duurste fileermessen standaard in huis hebben enzo![]()
yep, dat zat bij m'n sushi-kitquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:45 schreef Greys het volgende:
Welja joh, en dan een paar handen katjang pinda's er achteraan, komt helemaal goed
Heb je ook zo'n rolmatje?
Ja heel graag! Stuur me even een PM met je rekeninggegevens, dan maak ik de centjes naar je over, want ik wil hem niet voor niets!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:45 schreef Merel het volgende:
[..]
Kijk maar of je 't wat vindt. Ik doe er niks mee, dus als ik iemand anders er blij mee kan maken vind ik het allang best
Ik heb al een tvp in het Sushi maak topic geplaatst, waar we dan met de foto's van onze misbaksels kunnen pronken patsen voor lul staan vrijdagquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:48 schreef conleche het volgende:
[..]
yep, dat zat bij m'n sushi-kit![]()
Misschien moeten we een apart topic maken met jut en jul maken sushi![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:58 schreef Chicolate het volgende:
Humeur is verder gedaald. Gaat lekker hier.
Nou!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |