Had je m'n PM niet gehad die geheel en al ging over de parkeerproblematiek?????quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Stoepkrijt je vast een kruis op de weg om vrij voor me te houden voor vrijdagavond?
Hoeft niet al te groot, ik heb een Smart en kan ook enorm goed achteruit inparkeren al zeg ik het zelf
Ik? Nee!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Had je m'n PM niet gehad die geheel en al ging over de parkeerproblematiek?????
whehequote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:26 schreef Greys het volgende:
Ja leuk he MoBlo! En lekker!![]()
En als ze mislukken dan bestellen we ze alsnog
Nou jaaaaaaaaaaaa, mutsquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Hihi, ik vrees dat je daar weinig dwang voor nodig hebt!(ik noem jou tegen meneer C. sws Kapsalonnetje, dus ik zei: " Ik ga niet met je mee as. vrijdag, want Kapsalonnetje komt hier met de Bink voor een pijamaparty." Hij wist precies wie ik bedoelde
![]()
Dáár kan ik me dan weer heel veel bij voorstellen, met die grachten zonder metalen balkie er voor soms. Dan heb je het idee dat je met je ene wiel zo over de rand kukelt en dat je daar dan bungeltquote:Ik heb in Frankrijk m'n examen gehaald en een van de proeven was daar hellingproef icm achteruit file inparkeren. Nou, dan is het hier een makkie! (Hoewel ik het soms langs de grachten nog wel eng vind als er geen hekkie is. Het idee dat je in het water sodemietert trekt me nl. nogal weinig aan.
Nee want hij blijft onverwacht in Belgie, omdat er volgende week een diner is met een expositie/veiling over Jacques Brel, daar gaan we onverwacht heen en hj moet daar nog wat tekeningen en zo voor maken. Leuk hè! (De mevrouw die daar de exposities regelt zei dat ze mijn werk ook heel mooi vond en dat ze ieder half jaar iets met kunst doen, dus dat zou mooi zijnquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou jaaaaaaaaaaaa, muts![]()
![]()
Hm, kwam het niet doordat je 'De Bink' er bij noemde dat hij meteen wist over wie je het had?
Komt ie ons ontbijt brengen zaterdagochtend?![]()
[..]
Dáár kan ik me dan weer heel veel bij voorstellen, met die grachten zonder metalen balkie er voor soms. Dan heb je het idee dat je met je ene wiel zo over de rand kukelt en dat je daar dan bungelt![]()
Leuker nog: Boudewijn de Groot zingt liedjes van Brel. Meestal heb ik het niet op dit soort events, maar deze lijkt me nu wel weer leuk!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:39 schreef Greys het volgende:
Oh dat lijkt me een tof diner met expositie en veiling (zouden ze ook een combootje en een zanger/zangeres hebben die zijn muziek spelen?). Goed dat hij daaraan meewerkt zeg!
En duimen inderdaad dat ze volgende keer ook iets met jouw werk gaan doen, zou verdiend zijn!
We maken wel een paar leuke foto's voor hem vrijdagavond om hem te mailen, pyamaparty met de doggies en even onze kunstig gefrobelde sushi's showen natuurlijk
dat sushitopic is dit keer zelfs van mijn handquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:52 schreef Greys het volgende:
MoBlo kan ons vast wat sushi tips geven!
En er is in CUL ook een topic over, zal me er even in gaan verdiepen ook inderdaad!
Ik had je net een PM gestuurd wat ik mee zal nemen, maar je hebt dus haast alles al. Ook sojasaus en wasabi? Als jij de vis dan ook nog wilt halen vrijdag dan dok ik mee hoor! Onthou maar even wat het bij elkaar kostte ongeveer
Hoe het ook alweer gingquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat sushitopic is dit keer zelfs van mijn hand
wat wil je weten? Het boekje uit de OP is trouwens te krijgen bij De Slegte, een echte aanrader(die kleine vierkante dus)
Dat was ook het eerste waar ik aan dachtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:33 schreef conleche het volgende:
[..]
MrSex is langsgeweest en heeft je een goeie beurt gegeven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |