mee eens zelfmoord is de makkelijkste weg en je zadelt er een hoop mensen mee opquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:47 schreef speknek het volgende:
Ik vind het overigens vooral lullig voor z'n ouders, de gedachte dat ze hun kind niet wilde helpen. Voor de jongen heb ik weinig medelijden, die wilde en plein publique zelfmoord plegen om te shockeren, en mooi dat het niet gelukt is.
en ook hier ben ik het mee eensquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:56 schreef Nosh het volgende:
[..]
Foto's en filmpjes maken van zo'n gruwelijk iets, om ze later met de wereld te kunnen delen:
'Kijk mam, daar zie je waar zijn ribben braken! Die ingewanden staan er ook lekker gedetailleerd op!'
Sorry, maar de ver-youtubing van de samenleving schiet echt door. Mensen hebben alleen nog maar empathie in hun kont als het makkelijk is om verontwaardiging op te brengen. Een puppy die door een soldaat van een klif afgegooid wordt krijgt 4 miljoen views en een storm van protest, maar ondertussen staan bij iedere vechtpartij een goede tien man met hun mobieltjes te kutten.
Echt te triest voor woorden, die apathie..
Ik denk dat zelfmoord niet altijd de gemakkelijkste weg is, in zekere zin is het wel de enige weg die een persoon denkt te moeten nemen. Zelfmoord is eigenlijk het laatste stukje van het uitschakelen van emoties die jou pijn kunnen doen en jou altijd blijven achtervolgen (ooit eens een opmerking gelezen dat emotionele pijn vaak pijnlijker is dan fysieke pijn omdat het altijd terug komt en nog steeds dezelfde pijn heeft als op het moment waarop het gebeurde).quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
mee eens zelfmoord is de makkelijkste weg en je zadelt er een hoop mensen mee op
Op het moment dat hij ziet dat ze die trampoline aan het uitladen zijn springt hij natuurlijk meteen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:57 schreef ARR-I het volgende:
Erg bizar dat van dat publiek. Maar wat ik me nu afvraag, die gozer heeft daar 3 uur gestaan en in die 3 uur hebben ze niets kunnen verzinnen om hem te redden. Ik kan er in 1 minuut al meerdere verzinnen:
- megagrote trampoline onderaan het gebouw
Vervolgens duikelt hij naar voren en valt hij alsnogquote:- tranq. gun en hem verdoven
En vervolgens vallen ze allebeiquote:- iemand het dak opsturen om op een sneaky wijze te bespringen
Bovendien denk ik dat als je met een tranq. gun van voren schiet het slachtoffer achterover valt...quote:Niet allemaal even uitvoerbaar maar in 3 uur kan je vast wel iets beters verzinnen dan ik in 1minuut.
Waarom?Ik zie er geen verschil in.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:42 schreef DroogDok het volgende:
Bij het "aanmoedigen" kan ik me nog wat voorstellen, maar het daarna foto's maken is nogal smakeloos.
Je begrijpt er weer niets van, zo blijkt. Lees mijn posts nog es door, reageer daarop en ik sta je te woord. Dit is te vaag.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:43 schreef sp3c het volgende:
overigens heeft el_matador zijn mond vol van de hulpverleners die tekort worden gedaan maar hoe valt dit te rijmen met de opmerkingen van diezelfde hulpverleners die zelf de hele situatie te gek voor worden vonden?
die hebben geen begrip voor zichzelf? Hemelen ze het slachtoffer (sorry, de dader) op omdat ze uren hebben geprobeerd hem er vanaf te praten?
wat een klerelijers
het slaat dan ook totaal nergens opquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je begrijpt er weer niets van, zo blijkt. Lees mijn posts nog es door, reageer daarop en ik sta je te woord. Dit is te vaag.
Er is natuurlijk een contrast.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geef je volledig gelijk downthedrain. Maar volgens mij vindt minstens 80 procent in dit topic het ook gewoon ziek wat die mensen gedaan heeft, gelukkig.
Er zijn misschien een stuk of 5 users die er minder negatief tegenover staan.
Vermaak (en zeker dit soort vermaak) is een goede uitweg om het eigen lijden te vergeten. Vandaar ook dat er zoveel low-lifes op af komen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:54 schreef Seneca het volgende:
Zul je zien dat de overheid uiteindelijk YouTube gaat verbieden, terwijl dat helemaal niet de oorzaak van het probleem is, maar alleen maar aan het licht brengt hoe verknipt mensen daadwerkelijk zijn.
Er is echt niks nieuws aan de hand. In het oude Rome waren het Christenen die gekruisigd werden, in de Middeleeuwen heksen die op de brandstapel gegooid werden, in de Renaissance politici die onthoofd werden en tegenwoordig zijn het dus dit soort dingen. Het leiden van anderen is altijd al een populaire vorm van vermaak geweest.
Maatschappij? Denk dat het wel iets verder gaat als dat.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:00 schreef Jo0Lz het volgende:
De maatschappij is gewoon KUT.
Je hoeft niet op iemand te rekenen als je verkracht wordt in een park, en als je zelfmoord wil plegen, gaan mensen je aanmoedigen ook nog.
Dat niet iemand anders hem neergeschoten heeft, om hem even extra te helpen... Maar dat zal de volgende stap wel zijn.
Welke is dat?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:38 schreef Wheelgunner het volgende:
Heeft Rammstein een mooi lied over...
Spring ?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |