is het wel weer voor nuquote:
Amstel is toch het lekkerstquote:
Bugquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:44 schreef DiedjeeJ het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met die aanhalingstekens?![]()
Voor die ene keer dat het in Ekstra Weekend werd uitgezonden heeft 3FM wel rechten afgedragen, maar niet voor elke keer dat die mixen gedownload worden als ze eenmaal op de site van Broekie staan.quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wel stoer dat sandstorm het goed vind, maar hij heeft geen probleem qua rechten, die zijn allang door 3fm afgedragen
Mogen niet in topic titels , had je ondertussen kunnen weten, werkt ook niet op 3fmfan.quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:44 schreef DiedjeeJ het volgende:
Foo Fighters!!
Wat is er eigenlijk mis met die aanhalingstekens?![]()
Featurequote:
Wist ik niet, solly..quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mogen niet in topic titels , had je ondertussen kunnen weten, werkt ook niet op 3fmfan.
Ben je ff kwijt nu, maar speciale tekens horen gewoon te kunnen lijkt mequote:Op dinsdag 30 september 2008 23:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Feature, je zet namelijk niet perongeluk een htmlencode om je waarde heen waardoor je dit geëikel krijgt
DagDag.quote:
Trusten.quote:
En dat.quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:52 schreef muisje-eliza het volgende:
Dus? wat mag je niet doen in een TT?
zijn er nog meer "regels" ....
En hoe had ik dat kunnen weten? staat het ergens?
een bug doe je per ongeluk, dit hebben ze een of andere reden expres gedaan.quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben je ff kwijt nu, maar speciale tekens horen gewoon te kunnen lijkt me
Net zoals & en ' ook in berichten kan
Oh, handigquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
een bug doe je per ongeluk, dit hebben ze een of andere reden expres gedaan.
Is geen gelul, kijk maar hoevaak het gebeurd dat er na 10 minuten nog niets staat , of dat men roept wil niet openenquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's gelul. Maar goed, deze kan dus dicht.
Overdrijven is ook een vak, maar wacht dan iig heel evenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is geen gelul, kijk maar hoevaak het gebeurd dat er na 10 minuten nog niets staat , of dat men roept wil niet openen
Dennis had nooit naar de spelen moeten gaan, Grim Vuijsters welquote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:01 schreef muisje-eliza het volgende:
zow, P&W was leuk...t laatste stukkie met die judovent
Inderdaad. Blijft toch raar..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Dennis had nooit naar de spelen moeten gaan, Grim Vuijsters wel
De BUMA pakt eerst de commerciële sites aan. Wie weet of ze ooit aan particuliere sites beginnen. Ze zullen het vast wel willen, maar het lijkt me onbegonnen werk. Maar het is natuurlijk Broekie die ja of nee moet zeggen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:10 schreef muisje-eliza het volgende:
ik wil wel even rechtzetten dat als het van Sandstorm mag het nog niet van BUMA enzo mag...we zijn nog zoekende naar een oplossing daarvoor
echt serieus geen idee hoe dat werkt hoor allemaal...ga ik me nu ook niet in verdiepen....quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De BUMA pakt eerst de commerciële sites aan. Wie weet of ze ooit aan particuliere sites beginnen. Ze zullen het vast wel willen, maar het lijkt me onbegonnen werk. Maar het is natuurlijk Broekie die ja of nee moet zeggen.
Ik heb me er ook nooit in verdiept, maar als je hier lang genoeg mee leest dan vang je wel eens dingen op. Zo meen ik mij te herinneren dat de podcasts van 3FM-programma's eerst op een ander internetadres te vinden waren en dat de BUMA toen heeft ingegrepen omdat 3FM muziek aanbood zonder dat er voor betaalt hoefde te worden. Toen is die open dir "verwijderd". Volgens mij was Domien erg blij dat ie er achter kwam dat ze stiekem naar een ander adres verplaatst waren.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
echt serieus geen idee hoe dat werkt hoor allemaal...ga ik me nu ook niet in verdiepen....![]()
kga lekker bankhangen en zometeen Gordon Ramsey kijken met 1 oog
Bierbrouwer.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:30 schreef DaMook het volgende:
* DaMook denkt eraan om weer een opleiding te gaan doen na 7 jaar fulltime werken.
Wil bierbrouwer worden (weg van de afdeling waar ik nu zit met nieuwe leidinggevenden waar ik niet mee kan opschieten) en heb net gezocht naar opleidingen en kwam er een tegen die 2 jaar duurt en 1 dag school 4 werken. Deze week maar eens naar de personeelsafdeling gaan op het werk of er mogelijkheden zijn.
Sandstorm? Wie is dat? En waar kan ik die hyve vinden?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:50 schreef Sirolf het volgende:
En toch ben ik blij dat het dit topic is geworden ipv de andere, ik ben dat gespam voor die Sandstorm-hyve best wel zat...
Mjah ik werk al 3 jaar met bier en op het werk zie ik het dus niet als bier, maar gewoon als werkquote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:42 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Bierbrouwer.Leuk!! Zal wel wennen worden na 7 jaar, maar als je dat echt wilt doen dan zou ik er voor gaan!!
![]()
Editors!!
Vind 't toch wel erg zonde..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:53 schreef Sersjee het volgende:Everlast
![]()
Natuurlijk is het heiligschennis, maar het is wel heel erg leuk!
Jij gebruikt tenminste leestekens en de spelling is in orde. Schijnt zeldzaam te zijn tegenwoordig.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:54 schreef DaMook het volgende:
Wat een onoverzichtelijke stukken tekst kan ik typen zeg.
Dat is iets waar in inderdaad altijd op probeer te lettenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Jij gebruikt tenminste leestekens en de spelling is in orde. Schijnt zeldzaam te zijn tegenwoordig.
KoL
Zei Bert gisternacht niet dat hij er ook donderdagnacht is? Dacht zoiets te horen..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:03 schreef Marc63 het volgende:
Ik dacht dat Winfried naar de donderdagnacht was verhuisd en dat we nu Guis zouden krijgen
Klopt, maar dat is puur als invaller.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:05 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Zei Bert gisternacht niet dat hij er ook donderdagnacht is? Dacht zoiets te horen..
En volgens de radio zelf Winfriedquote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:07 schreef DaMook het volgende:
Volgens de 3fm site hebben we nu guis.
Donderdagnacht zou dan Winfried moeten zijn, maar die valt nu in voor Guis...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is puur als invaller.
M'n geheugen laat me in de steek. Weet alleen dat Bert er wel wat over gezegd heeft. Wie, wat en wanneer blijft dus nog ff 'n raadsel voor me..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Donderdagnacht zou dan Winfried moeten zijn, maar die valt nu in voor Guis...
Of bedoel je met donderdagnacht de nacht van donderdag op vrijdag? Daar zit Roosmarijn nu.
Ik hoorde maandagavond van Roosmarijn op Twitter dat zij deze week eenmalig de donderdag doet ipv. haar echte nieuwe dag, de vrijdag. Vanaf volgende week klopt de programmering dus weer.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:03 schreef Marc63 het volgende:
Ik dacht dat Winfried naar de donderdagnacht was verhuisd en dat we nu Guis zouden krijgen
Het is blijkbaar rage om een 2e naam aan je programma te geven.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:12 schreef Marc63 het volgende:
Heet dit programma nu Beter Laat dan Nooit? Nu raak ik helemaal in de war....![]()
![]()
Hey hey hey!!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:18 schreef Litton-Lane het volgende:![]()
Naar bed gaat, maar zag dat er een nieuw topic was, dus even kijken wat ik allemaal had gemist.
Zapte per ongeluk langs TMF, maar dat kon geen kwaad : The Killers, drukte daarna door naar MTV :: KOL en Slipknot -Psychosocial(dus)
Zo! Zijn ze ziek?!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:18 schreef Litton-Lane het volgende:![]()
Naar bed gaat, maar zag dat er een nieuw topic was, dus even kijken wat ik allemaal had gemist.
Zapte per ongeluk langs TMF, maar dat kon geen kwaad : The Killers, drukte daarna door naar MTV :: KOL en Slipknot -Psychosocial(dus)
Volgens 3fm.nl is er helemaal niets tussen 1 en 4 op dinsdag. Misschien dat TurbuLent gewoon de 1e naam van het programma is. Het programma hoeft natuurlijk niet de voornaam van de DJ te dragen. Sander Guis' programma heet Guis en Domien's programma tussen 1 en 4 van de laatste weken heette ook al Domien is Wakker (en Domien wist 2 weken geleden nog niet dat hij de vervanger van Muijs zou worden). Voor een beginnend dj lijkt het me wel handig om je naam in de titel van het programma te verwerken, want die kunnen nog wel wat naamsbekendheid gebruiken (hoewel Winfried natuurlijk ook al een tv-carrière had).quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is blijkbaar rage om een 2e naam aan je programma te geven.
Bert deed dat ook al gisteren (TurbuLent ipv Bert).
Room Eleven!![]()
Hoor je veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te weinig op 3FM.
Owja, als het donker is buiten behoren we te slapenquote:
Heb genoten onderwegquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, Frits was goed kwaad. "Je trekt alle luisteraars weg met je programma".
Marco Borsatan was op Radio 2, en ik zapte precies voor het gesprek naar 3.quote:
Ze lieten elkaar niet uitspreken, wat bij frits meer kwaad bloedzette en hing daarna boos op met de uitspraak die Sersjee quote.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
Marco Borsatan was op Radio 2, en ik zapte precies voor het gesprek naar 3.
Heb DWDD niet gezien dus kan er weinig over zeggen, maar vermakelijk was het zeker.
En sowieso geef ik Frits eerder gelijk dan Giel.
Ja, ik heb het wel gehoord, maar dit gesprek was toch nav De Wereld Draait Door gisteren? Dat heb ik niet gezien.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze lieten elkaar niet uitspreken, wat bij frits meer kwaad bloedzette en hing daarna boos op met de uitspraak die Sersjee quote.
Heb het ook niet gezien, maar kon er aardig beeld van vormen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, ik heb het wel gehoord, maar dit gesprek was toch nav De Wereld Draait Door gisteren? Dat heb ik niet gezien.
Vanavond maar ff Uitzend Gemist kijken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb het ook niet gezien, maar kon er aardig beeld van vormen.
1000 euroquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Net reactie van Vodafone gehad over die bijna 1000 euro aan kosten berekend voor dataverkeer. Wordt gecrediteerd. Lekker snelle reactie nadat ik op twitter door Vodafone Webrelations werd benaderd.
Hadden ze roaming kosten doorgerekend qua dataverkeer terwijl je buitenland roaming dekking genomen had ?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Net reactie van Vodafone gehad over die bijna 1000 euro aan kosten berekend voor dataverkeer. Wordt gecrediteerd. Lekker snelle reactie nadat ik op twitter door Vodafone Webrelations werd benaderd.
Cos, gast ! zeker, zit toch binnenquote:
Doe mij maar nummer 2 en anders 1quote:Woensdag, hakkendag! Helemaal in het kader van de 90s Request! Stem hier!
Technohead - I Wanna Be A Hippy
Party Animals - Have You Ever Been Mellow
Nakatomi - Children of the Night
Zal wel weer zo'n vette edit zijn maar toch fijn om deze plaat te horen terwijl het buiten met bakken uit de hemel komt.quote:
Precies. Lekker warm achter de pcquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cos, gast ! zeker, zit toch binnen
[..]
Nope, de Internet Blox (onbeperkt internetten voor 9,50 euro per maand) niet aangezet bij verlenging van m'n abo... Dan loopt 't lekker op.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hadden ze roaming kosten doorgerekend qua dataverkeer terwijl je buitenland roaming dekking genomen had ?
En ook doodleuk afgeschreven. Ik op vakantie maar afvragen waarom m'n pasje niet werkte...quote:
quote:
Persoonlijk hoef ik die eeuwige nummer 1 in de Top1000 de komende 1000 jaar ook niet meer te horenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Nah. Queen van net... Al weer laaaang niet gehoord.
Kate Bush gisteren nog wel gedraaid overigens.
Ik heb een CD Happy hardcore top100, daar staan leuke plaatjes op. Ik geloof dat hij alleen maar de compilatie heeftquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, ik kan elke woensdag wel "Ongelovelijk!!" en "Allemachtig!!" gaan tikken.
Er zijn inderdaad zooooveel geschikte leuke plaatjes gemaakt! Heel apart dat hij, als happy-hardcore-fan, continu in dezelfde cd blijft hangen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb een CD Happy hardcore top100, daar staan leuke plaatjes op. Ik geloof dat hij alleen maar de compilatie heeft
Heb ik op de fiets niet onwijs veel last van.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Precies. Lekker warm achter de pc. Alleen het verkeer is een ramp natuurlijk zo 's morgens.
Hmm... Ik heb wat terug te luisteren denk ik.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, Frits was goed kwaad. "Je trekt alle luisteraars weg met je programma".
haha die cd heb ik ook, maar daar staan best een boel leuke platen opquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb een CD Happy hardcore top100, daar staan leuke plaatjes op. Ik geloof dat hij alleen maar de compilatie heeft
Handig he, dat Twitter.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
haha! dank je welquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb bewondering voor jouw enthousiasme. Ook als er kutplaten gedraaid worden!
quote:
Zo lang je er maar faith in hebtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:03 schreef on_air het volgende:
Dit gaat 't em niet worden. De dag.
Frits doet 't wel slim: levert 'm nu alsnog de reclame voor z'n boek opquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
Frits Spits woest op Matthijs van Nieuwkerk
Uitgegeven: 1 oktober 2008 10:03
HILVERSUM - Radiomaker Frits Spits is woest op het VARA-programma De Wereld Draait Door (DWDD) van presentator Matthijs van Nieuwkerk. De KRO-dj was dinsdagavond te gast in DWDD om daar te praten over zijn boek Zestig Strepen.
Volgens hem kwam zijn boek in het vraaggesprek nauwelijks aan de orde. "Het boek werd zelfs niet eens in beeld gebracht", foeterde hij woensdagmorgen in de uitzending van Edwin Evers (Radio 538).
Het is niet de eerste keer dat een gast klaagt over de wijze waarop hij wordt behandeld door het populaire Nederland 3-programma.
Aftiteling
Eerder stak misdaadverslaggever Peter R. de Vries zijn ongenoegen over een DWDD-interview niet onder stoelen of banken. Destijds was met hem afgesproken over zijn nieuwe misdaadboek te zullen praten, maar Van Nieuwkerk sneed dat onderwerp pas aan toen de aftiteling al liep.
kan er nou ook niet echt warm en enthousiast van worden.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:16 schreef -Hans- het volgende:
Dit vind ik wel zo vreselijk.. Bjork ofzo
Hee, dit is toch veel leuker dan dat fucking Piejano deuntje man!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:16 schreef -Hans- het volgende:
Dit vind ik wel zo vreselijk.. Bjork ofzo
Bjork is sowieso niet mijn ding en al helemaal niet die plaat.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kan er nou ook niet echt warm en enthousiast van worden.
Bjork. Man, dat horen we veels te weinig. Originaliteit, muziek, verrassingen in de muziek.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kan er nou ook niet echt warm en enthousiast van worden.
Nou, dat dus!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:26 schreef on_air het volgende:
[..]
Bjork. Man, dat horen we veels te weinig. Originaliteit, muziek, verrassingen in de muziek.
"En volgende week zit de ijdeltuit er toch maar weer. "het was een misverstand"quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)euwkerk__.html?p=1,2
Frits heeft vanmorgen ook in het programma van Edwin Evers z'n beklag gedaan.
Reacties op de Telegraaf-site zijn meestal wel vermakelijk jaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
"En volgende week zit de ijdeltuit er toch maar weer. "het was een misverstand".
Doe dan het oude werk van bjork dat is stukken beter. het latere werk isquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:26 schreef on_air het volgende:
[..]
Bjork. Man, dat horen we veels te weinig. Originaliteit, muziek, verrassingen in de muziek.
verbaast mij dat geen stijl het niet opgepakt hebben , die houden ook zo van matthijsquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Reacties op de Telegraaf-site zijn meestal wel vermakelijk ja.
zijn ze nou officieel gestopt, want heb al zo lang geen nieuw werk van ze gehoord , was een pareltje uit belgiequote:
Absoluutquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:47 schreef Sersjee het volgende:Gentleman's excuse me
![]()
Sodeknetters, wat een mooie plaat!
Die weer eens erg vroeg begintquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
en weer lekker afgekapt door de reclame
Blijft lastig, dat plannenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
en weer lekker afgekapt door de reclame
Al is het zo lees dus hetzelfde als waar Peter R de Vries een tijdje geleden zo kwaad over was. En terechtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)euwkerk__.html?p=7,2
Al > 200 reacties.
Da's niet tof... Handen af van Frits!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:24 schreef borisz het volgende:
Klopt wel over het boek van Frits is niks gezegd. Frits ging onder tegenzin plaatjes aankondigen.
neeh de hele week al nietquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
he is paul rabbering er niet ?
Na Blof klinkt alles als muziek in de orenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
The Kooks. Was ook leuk voor één nummer, maar door die kutstem van die kerel klinkt alles hetzelfde.
volgens mij was hij vorig jaar ook de week voro 90's request een weekje wegquote:
Nou dat. En dan nog een zooitjequote:
Sja.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:20 schreef -Hans- het volgende:
Cos, zometeen Party Animals - Have You Ever Been Mellow![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:34 schreef muisje-eliza het volgende:
Sandstorm vind de geripte mixen van Piles goed gelukt
ze moeten allemaal even laten zien dat ze wel betrouwbaar zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:00 schreef muisje-eliza het volgende:
wat veel banken reclames opeens nu..ABN, ING, van bruggen adviesgroep
Martin!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:10 schreef SilentChaos het volgende:
ff hier wat zeggen:
Groetjes uit Nebraska! Na bijna 4 weken door de states getrokken te hebben gaan we zaterdag weer naar huis
Ik denk dat ik woensdag in staat ben dit weer actief te volgen
Groetjes,
Martin
Hadden ze dan niet beter een kuiken kunnen verven?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ach geel werd nog niet echt gebruikt in de studio
Toch nog wat geleerd vandaagquote:Twee zingende zusjes uit Harlingen. Doetje en Aaltje de Vries hebben als Maywood in de eerste helft van de jaren tachtig de ene hit na de andere: ‘You Treated Me Wrong’, ‘Mother How Are You Today’, ‘Late At Night’ en ‘Rio’. De nummers belanden tevens regelmatig in de buitenlandse hitlijsten. In 1995 besluiten de zusjes ieder hun eigen solocarrière te starten.
Kuiken koosquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hadden ze dan niet beter een kuiken kunnen verven?
TYquote:
Zijn veel mensen die C&S-show even overslaanquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:00 schreef gerbenp het volgende:
Wat is het stil hier zeg, is iedereen eten? Maar ik verwacht wel dat het tijdens MetMichiel wel wat drukker is.
Ik sla de C&S meestal ook over, maar ik tune altijd zovroeg mogelijk (meestal om 18:45) in.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Zijn veel mensen die C&S-show even overslaan
Die komen om 19.00 uur wel weer binnenvallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |