quote:
Persoonlijk hoef ik die eeuwige nummer 1 in de Top1000 de komende 1000 jaar ook niet meer te horenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Nah. Queen van net... Al weer laaaang niet gehoord.
Kate Bush gisteren nog wel gedraaid overigens.
Ik heb een CD Happy hardcore top100, daar staan leuke plaatjes op. Ik geloof dat hij alleen maar de compilatie heeftquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, ik kan elke woensdag wel "Ongelovelijk!!" en "Allemachtig!!" gaan tikken.
Er zijn inderdaad zooooveel geschikte leuke plaatjes gemaakt! Heel apart dat hij, als happy-hardcore-fan, continu in dezelfde cd blijft hangen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb een CD Happy hardcore top100, daar staan leuke plaatjes op. Ik geloof dat hij alleen maar de compilatie heeft
Heb ik op de fiets niet onwijs veel last van.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Precies. Lekker warm achter de pc. Alleen het verkeer is een ramp natuurlijk zo 's morgens.
Hmm... Ik heb wat terug te luisteren denk ik.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, Frits was goed kwaad. "Je trekt alle luisteraars weg met je programma".
haha die cd heb ik ook, maar daar staan best een boel leuke platen opquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb een CD Happy hardcore top100, daar staan leuke plaatjes op. Ik geloof dat hij alleen maar de compilatie heeft
Handig he, dat Twitter.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Net reactie van Vodafone gehad over die bijna 1000 euro aan kosten berekend voor dataverkeer. Wordt gecrediteerd. Lekker snelle reactie nadat ik op twitter door Vodafone Webrelations werd benaderd.
haha! dank je welquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb bewondering voor jouw enthousiasme. Ook als er kutplaten gedraaid worden!
quote:
Zo lang je er maar faith in hebtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:03 schreef on_air het volgende:
Dit gaat 't em niet worden. De dag.
Frits doet 't wel slim: levert 'm nu alsnog de reclame voor z'n boek opquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
Frits Spits woest op Matthijs van Nieuwkerk
Uitgegeven: 1 oktober 2008 10:03
HILVERSUM - Radiomaker Frits Spits is woest op het VARA-programma De Wereld Draait Door (DWDD) van presentator Matthijs van Nieuwkerk. De KRO-dj was dinsdagavond te gast in DWDD om daar te praten over zijn boek Zestig Strepen.
Volgens hem kwam zijn boek in het vraaggesprek nauwelijks aan de orde. "Het boek werd zelfs niet eens in beeld gebracht", foeterde hij woensdagmorgen in de uitzending van Edwin Evers (Radio 538).
Het is niet de eerste keer dat een gast klaagt over de wijze waarop hij wordt behandeld door het populaire Nederland 3-programma.
Aftiteling
Eerder stak misdaadverslaggever Peter R. de Vries zijn ongenoegen over een DWDD-interview niet onder stoelen of banken. Destijds was met hem afgesproken over zijn nieuwe misdaadboek te zullen praten, maar Van Nieuwkerk sneed dat onderwerp pas aan toen de aftiteling al liep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |