Sandstorm? Wie is dat? En waar kan ik die hyve vinden?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:50 schreef Sirolf het volgende:
En toch ben ik blij dat het dit topic is geworden ipv de andere, ik ben dat gespam voor die Sandstorm-hyve best wel zat...
Mjah ik werk al 3 jaar met bier en op het werk zie ik het dus niet als bier, maar gewoon als werkquote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:42 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Bierbrouwer.Leuk!! Zal wel wennen worden na 7 jaar, maar als je dat echt wilt doen dan zou ik er voor gaan!!
![]()
Editors!!
Vind 't toch wel erg zonde..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:53 schreef Sersjee het volgende:Everlast
![]()
Natuurlijk is het heiligschennis, maar het is wel heel erg leuk!
Jij gebruikt tenminste leestekens en de spelling is in orde. Schijnt zeldzaam te zijn tegenwoordig.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:54 schreef DaMook het volgende:
Wat een onoverzichtelijke stukken tekst kan ik typen zeg.
Dat is iets waar in inderdaad altijd op probeer te lettenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Jij gebruikt tenminste leestekens en de spelling is in orde. Schijnt zeldzaam te zijn tegenwoordig.
KoL
Zei Bert gisternacht niet dat hij er ook donderdagnacht is? Dacht zoiets te horen..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:03 schreef Marc63 het volgende:
Ik dacht dat Winfried naar de donderdagnacht was verhuisd en dat we nu Guis zouden krijgen
Klopt, maar dat is puur als invaller.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:05 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Zei Bert gisternacht niet dat hij er ook donderdagnacht is? Dacht zoiets te horen..
En volgens de radio zelf Winfriedquote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:07 schreef DaMook het volgende:
Volgens de 3fm site hebben we nu guis.
Donderdagnacht zou dan Winfried moeten zijn, maar die valt nu in voor Guis...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is puur als invaller.
M'n geheugen laat me in de steek. Weet alleen dat Bert er wel wat over gezegd heeft. Wie, wat en wanneer blijft dus nog ff 'n raadsel voor me..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Donderdagnacht zou dan Winfried moeten zijn, maar die valt nu in voor Guis...
Of bedoel je met donderdagnacht de nacht van donderdag op vrijdag? Daar zit Roosmarijn nu.
Ik hoorde maandagavond van Roosmarijn op Twitter dat zij deze week eenmalig de donderdag doet ipv. haar echte nieuwe dag, de vrijdag. Vanaf volgende week klopt de programmering dus weer.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:03 schreef Marc63 het volgende:
Ik dacht dat Winfried naar de donderdagnacht was verhuisd en dat we nu Guis zouden krijgen
Het is blijkbaar rage om een 2e naam aan je programma te geven.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:12 schreef Marc63 het volgende:
Heet dit programma nu Beter Laat dan Nooit? Nu raak ik helemaal in de war....![]()
![]()
Hey hey hey!!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:18 schreef Litton-Lane het volgende:![]()
Naar bed gaat, maar zag dat er een nieuw topic was, dus even kijken wat ik allemaal had gemist.
Zapte per ongeluk langs TMF, maar dat kon geen kwaad : The Killers, drukte daarna door naar MTV :: KOL en Slipknot -Psychosocial(dus)
Zo! Zijn ze ziek?!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:18 schreef Litton-Lane het volgende:![]()
Naar bed gaat, maar zag dat er een nieuw topic was, dus even kijken wat ik allemaal had gemist.
Zapte per ongeluk langs TMF, maar dat kon geen kwaad : The Killers, drukte daarna door naar MTV :: KOL en Slipknot -Psychosocial(dus)
Volgens 3fm.nl is er helemaal niets tussen 1 en 4 op dinsdag. Misschien dat TurbuLent gewoon de 1e naam van het programma is. Het programma hoeft natuurlijk niet de voornaam van de DJ te dragen. Sander Guis' programma heet Guis en Domien's programma tussen 1 en 4 van de laatste weken heette ook al Domien is Wakker (en Domien wist 2 weken geleden nog niet dat hij de vervanger van Muijs zou worden). Voor een beginnend dj lijkt het me wel handig om je naam in de titel van het programma te verwerken, want die kunnen nog wel wat naamsbekendheid gebruiken (hoewel Winfried natuurlijk ook al een tv-carrière had).quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is blijkbaar rage om een 2e naam aan je programma te geven.
Bert deed dat ook al gisteren (TurbuLent ipv Bert).
Room Eleven!![]()
Hoor je veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te weinig op 3FM.
Owja, als het donker is buiten behoren we te slapenquote:
Heb genoten onderwegquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, Frits was goed kwaad. "Je trekt alle luisteraars weg met je programma".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |