kan er nou ook niet echt warm en enthousiast van worden.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:16 schreef -Hans- het volgende:
Dit vind ik wel zo vreselijk.. Bjork ofzo
Hee, dit is toch veel leuker dan dat fucking Piejano deuntje man!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:16 schreef -Hans- het volgende:
Dit vind ik wel zo vreselijk.. Bjork ofzo
Bjork is sowieso niet mijn ding en al helemaal niet die plaat.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kan er nou ook niet echt warm en enthousiast van worden.
Bjork. Man, dat horen we veels te weinig. Originaliteit, muziek, verrassingen in de muziek.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kan er nou ook niet echt warm en enthousiast van worden.
Nou, dat dus!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:26 schreef on_air het volgende:
[..]
Bjork. Man, dat horen we veels te weinig. Originaliteit, muziek, verrassingen in de muziek.
"En volgende week zit de ijdeltuit er toch maar weer. "het was een misverstand"quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)euwkerk__.html?p=1,2
Frits heeft vanmorgen ook in het programma van Edwin Evers z'n beklag gedaan.
Reacties op de Telegraaf-site zijn meestal wel vermakelijk jaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
"En volgende week zit de ijdeltuit er toch maar weer. "het was een misverstand".
Doe dan het oude werk van bjork dat is stukken beter. het latere werk isquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:26 schreef on_air het volgende:
[..]
Bjork. Man, dat horen we veels te weinig. Originaliteit, muziek, verrassingen in de muziek.
verbaast mij dat geen stijl het niet opgepakt hebben , die houden ook zo van matthijsquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Reacties op de Telegraaf-site zijn meestal wel vermakelijk ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |