Omg, ik krijg me er toch een idee vanquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:32 schreef Ynske het volgende:
Een foto zegt meer dan duizend woorden!
Ik 1 foto met meerdere erinquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:15 schreef mrSPLIFFY het volgende:
lol precies mijn idee.. ik wil ook een collage maken met meerdere erin....
dus in een keer een aantal pakken... ook wel gaaf....hmmmmmquote:
Mijn idee wat doe jequote:Op dinsdag 30 september 2008 23:25 schreef prupke het volgende:
jah ik had ook een ander leuk idee , maar ik weet niet of dat ik ons nol (debiele katert) op een stuk varken kan krijgen ...
zou wel heel hilarisch zijn om van onze kat een soortement van rolade te maken
inclusief het rood/witte bindtouwtje
Nou had ik al twee weken een goed idee...quote:
http://www.kattennaam.nl/spreekwoorden1.htmquote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:13 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nou had ik al twee weken een goed idee...kan ik weer opnieuw gaan brainstormen
Wordt weer een lastminute
Nee ik had al tig spreekwoorden met katten bekeken maar deze was geliktquote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:15 schreef prupke het volgende:
[..]
http://www.kattennaam.nl/spreekwoorden1.htm
maak ik het nu weer een beetje goed????
whahahaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee ik had al tig spreekwoorden met katten bekeken maar deze was gelikt
Ga maar eens een briljante nachtelijke ingeving krijgen in bed![]()
Ow, inderdaad jaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 06:45 schreef Sugar het volgende:
Maar prinses op de erwt is toch een sprookje?
Wel leuk in beeld gezet!
Leuk gedaanquote:Heb afgelopen zondag iets gemaakt voor deze wedstrijd. Welke van de twee werkt voor jullie het beste?
Bedankt alvast!
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
verf het goud en je hebt er weer 1quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:58 schreef snakelady het volgende:
Denk dat ik met dit hart meerdere foto's ga maken en dan een collage van verschillende spreekwoorden waar een hart in voorkomt.
[ afbeelding ]
Gelukkig heeft ze haar hart op de goede plaats.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:43 schreef Sugar het volgende:
Hihi, ik moest denken aan "lachen als een boer met kiespijn" bij jouw foto, snakelady!Sorry!
nope, ik snap hem niet. Vertel me maar, welk gezegde/uitdrukking is het?quote:
nope, snap ik ook niet....quote:
eerste is duidelijk, in de tweede zijn de mensen in de achtergrond misleidend en hebben niks met het gezegde te maken. En deze snap ik welquote:Op woensdag 1 oktober 2008 06:45 schreef Sugar het volgende:
Maar prinses op de erwt is toch een sprookje?
Wel leuk in beeld gezet!
Heb afgelopen zondag iets gemaakt voor deze wedstrijd. Welke van de twee werkt voor jullie het beste?
Bedankt alvast!
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
[Wedstrijddiscussietopic]Oktober - Spreekwoorden en gezegdesquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
nope, ik snap hem niet. Vertel me maar, welk gezegde/uitdrukking is het?
Nah hier zakt mij nou de broek van afquote:of je leest ff wat er gezegd is
ik verwacht van jou eigenlijk wel een iets met : peper in de reet
ow, die kende ik niet eens zo 123quote:
Volgens mij is het mosterd na de maaltijdquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:34 schreef Ynske het volgende:
k vind m niet zo goed Sugar. Volgens mij is het spreekwoord, Weten waar Abraham de mosterd haalt, en daar past de vrouwen hand niet zo bij.
Deze post kan een beetje mosterd na de maaltijd zijn, maar dat moet dan maarquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:34 schreef Ynske het volgende:
k vind m niet zo goed Sugar. Volgens mij is het spreekwoord, Weten waar Abraham de mosterd haalt, en daar past de vrouwen hand niet zo bij.
ken wel weze maar hier doet hij het nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Deze post kan een beetje mosterd na de maaltijd zijn, maar dat moet dan maar.
zelf wetenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:25 schreef Danielle__ het volgende:
Ik heb nu wel een leuk idee (niet weer-gebonden, wel zo makkelijk) maar als ik iets met data doe (kalender bijvoorbeeld) dan mag ik toch zeker wel zelf kiezen welke data dat dan worden? Of moet dat dan per se oktober zijn?
tsja, eerste keer dat ik mee wil doen he
Dankjewelquote:
ooow. Helemaal overheen gelezen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:25 schreef prupke het volgende:
[..]
[Wedstrijddiscussietopic]Oktober - Spreekwoorden en gezegdes
of je leest ff wat er gezegd is
heb je nog een kont die ik kan lenen dan?quote:ik verwacht van jou eigenlijk wel een iets met : peper in de reet
ik kan het hoofd niet eens zien, laat staan wat er over zit. leg eens uit...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:29 schreef jakees het volgende:
Iets over het hoofd zien.
[ afbeelding ]
Al ziende blind zijn hequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ooow. Helemaal overheen gelezen.
[..]
Ja, je mag alles doen. Dingen intekenen, stukjes foto verplaatsen, meerdere foto's tot een eindresultaat (maar gewoon een normale foto mag ook), zolang het materiaal wat je gebruikt maar je eigen materiaal is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:10 schreef Miriampje het volgende:
Bewerkingsregelvrij... ik neem aan dat ik het dan zo gek kan maken als ik wil?
oostindisch doof voor sommige berichten. Ik wil ook wel een veer ipv een peper gebruiken hoor, als ik dat ranzige spreekwoord wil vastleggen.quote:
Dan wordt het wel: het boompje valt niet ver van de appelquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:12 schreef prupke het volgende:
als ik nou een bonzai boompje koop en leg daar een grote appel naast .....
zou dat wat zijn?
(subtiel schopje)
Gewoon iemand een lamshart in de bek duwenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:40 schreef Miriampje het volgende:
Wil hart op de tong uit gaan beelden. Maar niemand die mijn zijn hoofd op de foto wil om vervolgens op Fok te worden geplaatst. Dus misschien toch maar de zelfontspanner gaan gebruiken. Of iets anders gaan verzinnen.
ken het gevoel..quote:
Gezien, gaat nog upgeload worden.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 06:42 schreef Sugar het volgende:
Ik heb een paar dagen geleden ingestuurd, vlak voordat de foto van Marjo geupload werd. Gezien?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik gemaakt. Perspectivisch klopt het van geen kanten, kwaliteit is bagger, maar het idee is er
.
Ik heb alleen een ongestreken zwarte lap stof om als achtergrond te gebruiken. Wel luxe want voreger drapeerde ik mijn zwarte overhemdenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:55 schreef kvdv het volgende:
[..]
edit: Niet alle achtergrond is weggebrushed...
edit: Naja zeg... slecht geshopped, en dan ook nog eens dat ongestreken zwarte kleed....
maar vooruit... het idee is er
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leek me wel een goede investering in deze "crisis" tijd
Geen commentaar
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:12 schreef -Marjo- het volgende:
Leuk idee Erik maar ik had 'm wat bloederiger verwacht zegmaar...
En dit valt binnen de standaard fotoshop regel??quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik gemaakt. Perspectivisch klopt het van geen kanten, kwaliteit is bagger, maar het idee is er
.
Neen, maar gelukkig:quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:43 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
En dit valt binnen de standaart fotoshop regel??
quote:Oktober - Spreekwoorden en gezegdes - bewerkingsregelvrij, de inzending mag materiaal uit meerdere foto's bevatten (mits het allemaal eigen materiaal is)
Dan klopt de beschrijving van het wedstrijd topic niet helemaal.quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen, maar gelukkig:
[..]
Andere regels deze maand dus.
Precies onder de standaard bewerkingsregels staat ook nog het volgende:quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:03 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Dan klopt de beschrijving van het wedstrijd topic niet helemaal.
Daar staat n.l. iets anders of ik lees dat verkeerd.
Bij het jaar overzicht zie ik het nu wel staan, maar als je iets verder door leest staat er dus standaard regels met wat wel en niet mag.
Maar misschien lees ik het dus wel verkeerd.
quote:Let op: in de maanden februari, augustus en oktober gelden er afwijkende photoshopregels. Deze zijn terug te vinden bij de onderwerpen.
Dat dacht ik ook netquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:35 schreef Tha_Erik het volgende:
2, de uitdrukking van de kat doet 't 'm.
waarom in godsnaam?quote:
omdat er misschien geen mod aanwezig is vanavond?quote:
Er zijn kleine aanwezigheidsproblemen en een paar extra dagen om wellicht nog een paar inzendingen te krijgen is geen overbodige luxe. Bovendien vind ik persoonlijk dat 5 dagen stemmen wel erg lang is. Ruim 3 dagen is lang genoeg wat mij betreft (maar daar is nog even overleg over achter de schermenquote:
Dat verandert niks aan de aanwezigheid van iemand om het stemtopic te openen enzo.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:56 schreef mrSPLIFFY het volgende:
maar ik zend meestal ook opeens de laatste dag in....
en ik niet als enige... zou je anders de dag niet even afwachten?
Blijft de datum op vandaag staan? Oftewel moet ik me haasten om het oude idee naar mijn idee beter vast te leggen? Of kan ik er rustig over nadenken?quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat verandert niks aan de aanwezigheid van iemand om het stemtopic te openen enzo.
oowja sorry hoor....quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat verandert niks aan de aanwezigheid van iemand om het stemtopic te openen enzo.
Wat is precies het probleem mocht de wedstrijd een tijdje langer duren?quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:07 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
oowja sorry hoor....
( dacht even dat we in 2008 leefden en iedereen overal ter wereld wel even 2 minuten het internet op kan)
Erik ga je naar Op zoek naar Joseph?quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat is precies het probleem mocht de wedstrijd een tijdje langer duren?
meer concurrentie natuurlijkquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
pff nix joh... zie de smileys... moet ik nu alles uitleggen?quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
eeeeh wie dan?quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:09 schreef Chanty het volgende:
Sommige mensen hebben een leven naast internet
Schattigquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:31 schreef Chanty het volgende:
Lastige keuze
[ afbeelding ]
1.
[ afbeelding ]
2.
de hond in de pot vinden?quote:
grappig dat je de tijd is geld wel door had en die van mij nietquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:41 schreef -Marjo- het volgende:
ik snap de foto van mrSPLIFFY niet?
Ja sorry. Bij dat spreekwoord zie ik altijd een pan (kookpot) voor me. Geen glazen pot dus...quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:15 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
grappig dat je de tijd is geld wel door had en die van mij niet
Een appeltje voor de dorst ?quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:21 schreef Danielle__ het volgende:
[ afbeelding ]
Ook ik ben bezig geweest, is niet helemaal geworden zoals ik wilde maar ben op zich toch best tevredenheb 'm ook al ingestuurd
eerste versie zonder dik zwart border vind ik mooier, verder wel leuk idee.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:27 schreef miss-piggy het volgende:
Dat is inderdaad een leuk idee, Sugar!
maar ik heb niemand die als model wil staan![]()
Ik heb nu met dezelfde foto iets anders gedaan, andere al ingestuurd (maar kan altijd nog wisselen tot sluiting toch?)...
[ afbeelding ]
Welke is het leukst?
Iets met verwelken en vergaanquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zie het spreekwoord niet. En ik krijg het idee dat het aan mij ligt.
ik dacht de bounty valt niet ver van dequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:39 schreef P_B het volgende:
En op de val-reep mijn inzending...
[ afbeelding ]
Was er even tussendoor geglipt, excuses, staat er nu bij.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:01 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik zie mijn inzending er nog niet bij staan, klopt dat?
Oe, oe... palmboom?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:29 schreef blomst het volgende:
[..]
ik dacht de bounty valt niet ver van de![]()
Subliem kleurgebruikquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:40 schreef PankPinther het volgende:
Ik heb er net ook even snel eentje in elkaar geflanst.
Hij is wel duidelijk toch?
[ afbeelding ]
Volgend jaar is -Marjo- de jury.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:14 schreef Shark.Bait het volgende:
yw.
Heeft de Fok FOT wedstrijd nog wel zin als elke keer dezelfde wint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |