Professioneel, hobbyist of amateur? Toon je fotografie of digital art werk, stel je vragen en deel je kennis. Ook over de gebruikte apparatuur, software, workflow, photoshop, lightroom enzovoort. Iedereen is welkom, maar houd er rekening mee; we zijn alti
<Naam> moet je uiteraard invullen. (Denk erom, om goed en snel de telling af te kunnen werken is dit van groot belang!)
Uiteraard is het leuk om je beargumentatie erbij te zetten!
Even wat regels: - Je mag maar 1 x stemmen. - Je moet op 5 verschillende foto's stemmen. - Je mag niet op jezelf stemmen.
LET OP: dit topic is niet bedoeld voor slowchat en/of discussie.
Het stemmen kan tot vrijdag 31 oktober 22:00 uur! Succes!
Uiteraard mogen we de winnaar een mooie prijs geven! Ook deze maand kun je een afdruk van 40x40 cm winnen van herinneringen op linnen! www.herinneringenoplinnen.nl
[ Bericht 1% gewijzigd door HMaster-II op 28-10-2008 22:12:05 ]
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
1. Marjo! (5 punten) Erg gave foto, die heel ongekunsteld het spreekwoord verbeeldt. Echt super. 2. Ynske (4 punten) Leuk dat de combi reëel is, het kan zo liggen samen. Mooie uitvoering. 3. Chanty (3 punten) Knap gevangen, die blik! 4. PankPinther (2 punten) Gewoon leuk, zo simpel en grappig! 5. Bond (1 punt) Mooi in beeld gebracht (jammer dat ie zo licht/vaag is)
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun. Woeiii - Blog PdeHoog says: je bent tof O+
1. mrSpliffy (5pnt): Het is miss een iets andere uitbeelding van het spreekwoord dan de meeste mensen voor zich hebben maar ik moest zo ontzettend hard lachen en hij is mooi gePSd 2. P_B (4pnt): Erg geestig en mooi uitgevoerd 3. PankPinther (3pnt): simpel maar doeltreffend 4. Sugar (2pnt): Mooi gedaan, lekker sfeertje, vraag me nog steeds af of de was nog wit is geworden 5. Maneki.Neko (1pnt): Ik heb iets met aapjes deze wedstrijd, moest bij deze ook weer grinniken en mooi scherpteverloop