abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62882918
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

[Fotowedstrijd centrale topic]November Straat&Stadsbeeld

Succes mensen

[ Bericht 82% gewijzigd door HMaster-II op 02-11-2008 15:08:54 ]
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_62883455
]
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 22:14 schreef Shark.Bait het volgende:
yw.

Heeft de Fok FOT wedstrijd nog wel zin als elke keer dezelfde wint?
Ik doe al niet meer mee
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  Admin zondag 2 november 2008 @ 15:39:13 #3
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_62883616
quote:
Op zondag 2 november 2008 15:30 schreef -Marjo- het volgende:
]
[..]

Ik doe al niet meer mee
onzin. Punt is dat er te weinig deelnemers zijn. Misschien de fp wat misbruiken om de fotowedstrijden te promoten en meer mensen zo gek te krijgen mee te doen (bv door meer prijzen te regelen via pr?) Verder meer mensen aansporen tot stemmen, bijvoorbeeld door ook onder de stemmers een klein prijsje te verloten.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zondag 2 november 2008 @ 17:59:33 #4
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_62886888
quote:
]
[..]

Ik doe al niet meer mee
Wat een onzin.
Als jij de beste cq mooiste foto maakt dan verdien je het gewoon om te winnen.
Aan ons de taak om jouw te overtreffen.
  zondag 2 november 2008 @ 18:22:09 #5
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_62887529
quote:
]
[..]

Ik doe al niet meer mee
Tuurlijk moet je wel mee blijven doen. Er is niets mis met het niveau hoog houden! Mensen die vinden dat je niet meer mee moet doen zijn gewoon jaloers.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_62889334
quote:
]
[..]

Ik doe al niet meer mee
Tuurlijk wel! De beste wint en als jij dat voor de zoveelste keer bent, dan is dat dus omdat jij gewoon de allerbeste bent! Je inspireert anderen ook weer met je foto's en daagt ons ermee uit om nog originerel en creatiever te zijn. En ik vind je foto's prachtig om te zien, dus vooral doorgaan!
  zondag 2 november 2008 @ 19:58:27 #7
81996 Bond
License to kill
pi_62890321
Lijkt mij ook niet de goede rede dat je omdat je wint niet meer mee gaat doen. Zorgt allemaar voor weer een deelnemer minder. Ik denk zelf niet dat het probleem ligt bij te weinig prijzen, dat er al een prijs bijzit is al geweldig. Heb zelf bij deze maand nog geen enkel idee.
Geen commentaar
  zondag 2 november 2008 @ 20:17:50 #8
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_62890973
quote:
]
[..]

Ik doe al niet meer mee
Ik vind juist dat je mee moet blijven doen om een goed voorbeeld te geven en mensen aan te sporen ook kwaliteit te leveren. Ik kijk graag naar je foto's en ik leer er ook van.
Dus blijf je best doen Dan doen wij dat ook
  Admin zondag 2 november 2008 @ 20:34:23 #9
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_62891460
quote:
Op zondag 2 november 2008 19:58 schreef Bond het volgende:
Lijkt mij ook niet de goede rede dat je omdat je wint niet meer mee gaat doen. Zorgt allemaar voor weer een deelnemer minder. Ik denk zelf niet dat het probleem ligt bij te weinig prijzen, dat er al een prijs bijzit is al geweldig. Heb zelf bij deze maand nog geen enkel idee.
mwoa, met meer prijzen lok je meer mensen uit mee te doen. Er zijn compleet onbeduidende sites die honderden zo niet duizenden inzendingen per wedstrijd krijgen en hier zit het zo rond de 20 ofzo. Dan is de kans al snel aanwezig dat één persoon meerdere keren wint. Stoppen met meedoen is dan idd geen optie. De beste optie is manieren bedenken om meer mensen aan het meedoen te krijgen.
pi_62891903
Nou...nog geen foto's hier he Zal ik er dan eens eentje plaatsen?

En ook een zwartwit-versieetje

[ Bericht 18% gewijzigd door PdeHoog op 02-11-2008 21:12:56 ]
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_62892050
Oeee ik heb al een leuk ideetje na het zien van bovenstaande. Moet ik alleen niet vergeten de automatische flitser uit te zetten voordat ik alles en iedereen blind maak
pi_62894280
quote:
Op zondag 2 november 2008 20:48 schreef PdeHoog het volgende:
Nou...nog geen foto's hier he Zal ik er dan eens eentje plaatsen?

[ afbeelding ]

En ook een zwartwit-versieetje

[ afbeelding ]
vote waardig spul
Every war is different, every war is the same.
  zondag 2 november 2008 @ 22:13:02 #13
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_62894593
Uitdagend thema

Zit helaas nog steeds te wachten op 5 rolletjes straatspul... anyway ik ga m'n best doen deze maand.

Hier alvast eentje ter motivatie

Crack open the cranium, and let awareness begin...
&gt; Zoekt kamer in Utrecht!
pi_62894660
Leuk onderwerp! Het hele straatfotografie topic past hier bij. Dus volgens mij genoeg inzendingen mogelijk. Maar toch ga ik maar wat nieuws zoeken denk ik.
pi_62894847
Heb nog wat leuks gevonden:

"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_62901006
quote:
Op zondag 2 november 2008 15:39 schreef Danny het volgende:

[..]

onzin. Punt is dat er te weinig deelnemers zijn. Misschien de fp wat misbruiken om de fotowedstrijden te promoten en meer mensen zo gek te krijgen mee te doen (bv door meer prijzen te regelen via pr?) Verder meer mensen aansporen tot stemmen, bijvoorbeeld door ook onder de stemmers een klein prijsje te verloten.
misschien ipv een maandopdracht er een 2 wekelijkse opdracht van maken... Ik heb sinds korte tijd ook een nieuwe camera dus wil me wel wat vaker in dit subforum laten zien... maar zoals de vorige opdracht daar kon ik persoonlijk (nog) niet zo veel mee en dan moet je gelijk een hele maand wachten totdat er een nieuwe opdracht komt...

Uiteraard kun je je fotoos ook in andere topics laten zien... het idee van zo'n wedstrijd lijkt mij (correct me if i'm wrong) om mensen te prikkelen om creatief te zijn... maar wellicht moet je de prikkel wat vaker aanbieden dan 1x in de maand...

(op nikon forum doen ze een week opdracht en dat is wellicht wat aan de snelle kant...)

zomaar een ideetje
pi_62901157
quote:
Op maandag 3 november 2008 09:30 schreef Uncle het volgende:
en dan moet je gelijk een hele maand wachten totdat er een nieuwe opdracht komt...
Daarom staan alle onderwerpen al in het topic Je kan dus rustig aan een ander onderwerp werken alvast
  FOK!fotograaf maandag 3 november 2008 @ 10:03:05 #18
148247 taxibabe
pi_62901586
Ik heb 1 straatfoto in mn archief:

pi_62902601
quote:
Op maandag 3 november 2008 10:03 schreef taxibabe het volgende:
Ik heb 1 straatfoto in mn archief:

[ afbeelding ]
Ik vond die ander leuker
  FOK!fotograaf maandag 3 november 2008 @ 11:05:03 #20
148247 taxibabe
pi_62902813
quote:
Op maandag 3 november 2008 10:55 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik vond die ander leuker
Deze?
pi_62902980
quote:
Op maandag 3 november 2008 11:05 schreef taxibabe het volgende:

[..]

Deze?
[ afbeelding ]
Yup
  Admin maandag 3 november 2008 @ 11:31:07 #22
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_62903519
quote:
Op maandag 3 november 2008 11:05 schreef taxibabe het volgende:

[..]

Deze?
[ afbeelding ]
oeee, lekker seventies achtig sfeertje
pi_62903601
quote:
Ik doe al niet meer mee
Verstandig, je moet stoppen op je hoogtepunt de pest is dat je een hoogtepunt pas herkent als het al voorbij is

Maar alle gekheid op een stokje: natuurlijk doe je gewoon mee. Of niet. Dat bepaal je namelijk zelf. Je laat je toch niet wegjagen omdat 1 user zich eraan stoort dat steeds dezelfde wint? Lekker belangrijk. Net zomin als je je laat overhalen om wel mee te doen door andere users. Zolang je het leuk vindt om mee te doen, doe je mee. Vind je het niet meer leuk, dan doe je niet meer mee.

En dat er dan weer mensen allerlei oplossingen aan gaan dragen voor een probleem dat niet bestaat, vind ik een beetje paniekvoetbal eerlijk gezegd. Prima als je meer deelnemers aan de wedstrijd wilt (Waarom eigenlijk? Wat is het doel? Wat is het middel?), maar ga nou niet achter zo'n mini-incidentje aan lopen hollen.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  maandag 3 november 2008 @ 11:53:17 #24
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_62904029
quote:
]
[..]

Ik doe al niet meer mee
Jij doet al wel weer mee! Ik zeg van de week nog in het herfstfoto's topic dat je een groot, groot talent bent!!!!! En daar wil ik graag foto's van zien. Je verrast me telkens weer met je creativiteit, dus please, vooral doorgaan. Niets aantrekken van jaloerse mensen.

Wat ik me wél afvraag is het volgende. Hoeveel muren heb jij eigenlijk in je huis??

Dan even wat foto's

Typisch straatbeeld Dublin (Nee hoor, zo vaak zie je deze knakkers nu ook weer niet staan)

Dit is wel typisch straatbeeld Dublin, helaas

En hier typisch Galway, Shopstreet op een normale dag. Altijd kunstenaars en heel erg druk.

Zit er iets bij??
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  Admin maandag 3 november 2008 @ 11:59:35 #25
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_62904162
quote:
Op maandag 3 november 2008 11:34 schreef Vliegvrager het volgende:

Prima als je meer deelnemers aan de wedstrijd wilt (Waarom eigenlijk? Wat is het doel? Wat is het middel?), maar ga nou niet achter zo'n mini-incidentje aan lopen hollen.
Het doel lijkt me duidelijk. Meer variatie, meer mensen in FOT wat inhoudt dat er meer mensen beter leren fotograferen, er meer interactiviteit is, etc. etc. etc. Dat heeft overigens niet zoveel met deze situatie te maken hoor. Het was wel een trigger om een paar ideeën eens uit te spreken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')