de hond in de pot vinden?quote:
grappig dat je de tijd is geld wel door had en die van mij nietquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:41 schreef -Marjo- het volgende:
ik snap de foto van mrSPLIFFY niet?
Ja sorry. Bij dat spreekwoord zie ik altijd een pan (kookpot) voor me. Geen glazen pot dus...quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:15 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
grappig dat je de tijd is geld wel door had en die van mij niet
Een appeltje voor de dorst ?quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:21 schreef Danielle__ het volgende:
[ afbeelding ]
Ook ik ben bezig geweest, is niet helemaal geworden zoals ik wilde maar ben op zich toch best tevredenheb 'm ook al ingestuurd
eerste versie zonder dik zwart border vind ik mooier, verder wel leuk idee.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:27 schreef miss-piggy het volgende:
Dat is inderdaad een leuk idee, Sugar!
maar ik heb niemand die als model wil staan![]()
Ik heb nu met dezelfde foto iets anders gedaan, andere al ingestuurd (maar kan altijd nog wisselen tot sluiting toch?)...
[ afbeelding ]
Welke is het leukst?
Iets met verwelken en vergaanquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zie het spreekwoord niet. En ik krijg het idee dat het aan mij ligt.
ik dacht de bounty valt niet ver van dequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:39 schreef P_B het volgende:
En op de val-reep mijn inzending...
[ afbeelding ]
Was er even tussendoor geglipt, excuses, staat er nu bij.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:01 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik zie mijn inzending er nog niet bij staan, klopt dat?
Oe, oe... palmboom?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:29 schreef blomst het volgende:
[..]
ik dacht de bounty valt niet ver van de![]()
Subliem kleurgebruikquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:40 schreef PankPinther het volgende:
Ik heb er net ook even snel eentje in elkaar geflanst.
Hij is wel duidelijk toch?
[ afbeelding ]
Volgend jaar is -Marjo- de jury.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:14 schreef Shark.Bait het volgende:
yw.
Heeft de Fok FOT wedstrijd nog wel zin als elke keer dezelfde wint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |