Ik doe al niet meer meequote:Op zaterdag 1 november 2008 22:14 schreef Shark.Bait het volgende:
yw.
Heeft de Fok FOT wedstrijd nog wel zin als elke keer dezelfde wint?
onzin. Punt is dat er te weinig deelnemers zijn. Misschien de fp wat misbruiken om de fotowedstrijden te promoten en meer mensen zo gek te krijgen mee te doen (bv door meer prijzen te regelen via pr?) Verder meer mensen aansporen tot stemmen, bijvoorbeeld door ook onder de stemmers een klein prijsje te verloten.quote:
Wat een onzin.quote:
Tuurlijk moet je wel mee blijven doen. Er is niets mis met het niveau hoog houden! Mensen die vinden dat je niet meer mee moet doen zijn gewoon jaloers.quote:
Tuurlijk wel! De beste wint en als jij dat voor de zoveelste keer bent, dan is dat dus omdat jij gewoon de allerbeste bent! Je inspireert anderen ook weer met je foto's en daagt ons ermee uit om nog originerel en creatiever te zijn. En ik vind je foto's prachtig om te zien, dus vooral doorgaan!quote:
Ik vind juist dat je mee moet blijven doen om een goed voorbeeld te geven en mensen aan te sporen ook kwaliteit te leveren. Ik kijk graag naar je foto's en ik leer er ook van.quote:
mwoa, met meer prijzen lok je meer mensen uit mee te doen. Er zijn compleet onbeduidende sites die honderden zo niet duizenden inzendingen per wedstrijd krijgen en hier zit het zo rond de 20 ofzo. Dan is de kans al snel aanwezig dat één persoon meerdere keren wint. Stoppen met meedoen is dan idd geen optie. De beste optie is manieren bedenken om meer mensen aan het meedoen te krijgen.quote:Op zondag 2 november 2008 19:58 schreef Bond het volgende:
Lijkt mij ook niet de goede rede dat je omdat je wint niet meer mee gaat doen. Zorgt allemaar voor weer een deelnemer minder. Ik denk zelf niet dat het probleem ligt bij te weinig prijzen, dat er al een prijs bijzit is al geweldig. Heb zelf bij deze maand nog geen enkel idee.
vote waardig spulquote:Op zondag 2 november 2008 20:48 schreef PdeHoog het volgende:
Nou...nog geen foto's hier heZal ik er dan eens eentje plaatsen?
[ afbeelding ]
En ook een zwartwit-versieetje
[ afbeelding ]
misschien ipv een maandopdracht er een 2 wekelijkse opdracht van maken... Ik heb sinds korte tijd ook een nieuwe camera dus wil me wel wat vaker in dit subforum laten zien... maar zoals de vorige opdracht daar kon ik persoonlijk (nog) niet zo veel mee en dan moet je gelijk een hele maand wachten totdat er een nieuwe opdracht komt...quote:Op zondag 2 november 2008 15:39 schreef Danny het volgende:
[..]
onzin. Punt is dat er te weinig deelnemers zijn. Misschien de fp wat misbruiken om de fotowedstrijden te promoten en meer mensen zo gek te krijgen mee te doen (bv door meer prijzen te regelen via pr?) Verder meer mensen aansporen tot stemmen, bijvoorbeeld door ook onder de stemmers een klein prijsje te verloten.
Daarom staan alle onderwerpen al in het topicquote:Op maandag 3 november 2008 09:30 schreef Uncle het volgende:
en dan moet je gelijk een hele maand wachten totdat er een nieuwe opdracht komt...
Ik vond die ander leukerquote:Op maandag 3 november 2008 10:03 schreef taxibabe het volgende:
Ik heb 1 straatfoto in mn archief:
[ afbeelding ]
Yupquote:
Verstandig, je moet stoppen op je hoogtepuntquote:
Jij doet al wel weer mee! Ik zeg van de week nog in het herfstfoto's topic dat je een groot, groot talent bent!!!!! En daar wil ik graag foto's van zien. Je verrast me telkens weer met je creativiteit, dus please, vooral doorgaan. Niets aantrekken van jaloerse mensen.quote:
Het doel lijkt me duidelijk. Meer variatie, meer mensen in FOT wat inhoudt dat er meer mensen beter leren fotograferen, er meer interactiviteit is, etc. etc. etc. Dat heeft overigens niet zoveel met deze situatie te maken hoor. Het was wel een trigger om een paar ideeën eens uit te spreken.quote:Op maandag 3 november 2008 11:34 schreef Vliegvrager het volgende:
Prima als je meer deelnemers aan de wedstrijd wilt (Waarom eigenlijk? Wat is het doel? Wat is het middel?), maar ga nou niet achter zo'n mini-incidentje aan lopen hollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |