Gewoon iemand een lamshart in de bek duwenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:40 schreef Miriampje het volgende:
Wil hart op de tong uit gaan beelden. Maar niemand die mijn zijn hoofd op de foto wil om vervolgens op Fok te worden geplaatst. Dus misschien toch maar de zelfontspanner gaan gebruiken. Of iets anders gaan verzinnen.
ken het gevoel..quote:
Gezien, gaat nog upgeload worden.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 06:42 schreef Sugar het volgende:
Ik heb een paar dagen geleden ingestuurd, vlak voordat de foto van Marjo geupload werd. Gezien?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik gemaakt. Perspectivisch klopt het van geen kanten, kwaliteit is bagger, maar het idee is er
.
Ik heb alleen een ongestreken zwarte lap stof om als achtergrond te gebruiken. Wel luxe want voreger drapeerde ik mijn zwarte overhemdenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:55 schreef kvdv het volgende:
[..]
edit: Niet alle achtergrond is weggebrushed...
edit: Naja zeg... slecht geshopped, en dan ook nog eens dat ongestreken zwarte kleed....
maar vooruit... het idee is er
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leek me wel een goede investering in deze "crisis" tijd
Geen commentaar
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:12 schreef -Marjo- het volgende:
Leuk idee Erik maar ik had 'm wat bloederiger verwacht zegmaar...
En dit valt binnen de standaard fotoshop regel??quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik gemaakt. Perspectivisch klopt het van geen kanten, kwaliteit is bagger, maar het idee is er
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |