abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62051072
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:57 schreef pfaf het volgende:

[..]

Neuh, ik sta niet echt te boek als dom.

Maar omdat er debielen rondlopen die door kunnen slaan, mag Huntelaar niets zeggen over een scheidsrechter? Zo ken ik er nog wel miljoenen meer...
Zo terug redenerend kun je zelfs Braamhaar oppakken, omdat hij uitgelokt heeft dat Huntelaar iemand anders mogelijk heeft uitgelokt tot mogelijk opruiing tot het mogelijke molesteren van Braamhaar.

Maar ik vind dat inderdaad. Dat Huntelaar niet alles zo maar kan zeggen. Niet alleen omdat er debielen rondlopen maar om dat hij de beslissingen van de scheids heeft te accepteren en inderdaad een verantwoordelijkheid heeft als het om uitlokking en opruiing gaat.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 15:04:31 #252
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_62051096
Ik hoop eigenlijk wel dat Ajax donderdag Suarez en Huntelaar rust geeft ten faveure van Cvitanich en <vul willekeurige opkomende jeugdspeler in>. Of misschien 1 helft ofzo.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_62051130
Weet iemand hoe Ogararu het er momenteel vanaf brengt bij Steaua?
  woensdag 1 oktober 2008 @ 15:09:05 #254
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_62051213
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:05 schreef Dvm86 het volgende:
Weet iemand hoe Ogararu het er momenteel vanaf brengt bij Steaua?
Gister de nul gehouden
#FreeHat
  woensdag 1 oktober 2008 @ 15:11:48 #255
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_62051280
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:04 schreef Cheiron het volgende:
Ik hoop eigenlijk wel dat Ajax donderdag Suarez en Huntelaar rust geeft ten faveure van Cvitanich en <vul willekeurige opkomende jeugdspeler in>. Of misschien 1 helft ofzo.
Laat Ajax maar gewoon starten in de sterkste opstelling.Ze kunnen nog wel wat bijschaven aan het spel.
Gabri zal de tweede helft ook nog wel even meedoen. Kan je altijd kijken hoe het loopt. Je moet er ook niet te makkelijk over denken.
#FreeHat
pi_62051548
Vermeer
Silva - vd Wiel - Vermaelen - Urby
Enoh - Vertonghen
De Jong
Suárez - KJH - Dario

Of er moeten spelers zijn met kleine klachten dan kun je die beter rust geven. Gabri sowieso in laten vallen.
pi_62051590
O SCH is weer bezig hoor

[ Bericht 5% gewijzigd door sjimz op 01-10-2008 15:27:56 (niet doen) ]
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  woensdag 1 oktober 2008 @ 15:24:42 #258
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_62051656
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 1 oktober 2008 @ 15:26:29 #259
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_62051710
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:22 schreef _Mike_ het volgende:
O SCH is weer bezig hoor
Nee, dat is volwassen.

[ Bericht 1% gewijzigd door sjimz op 01-10-2008 15:28:37 (edit gequote post) ]
pi_62051744
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:57 schreef SCH het volgende:
sjimz, je hebt je zin weer jongen.
eh?
pi_62051938
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:27 schreef sjimz het volgende:

[..]

eh?
Laat nou maar... Het is nu weer rustig.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_62051957
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:27 schreef sjimz het volgende:

[..]

eh?
Standaard huilie gedrag van een persoon die zijn zin niet krijgt. Gewoon niet op ingaan, hij gaat vanzelf weer terug naar zijn eigen topic.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 15:36:48 #263
51286 w00h00
Digital man!
pi_62052023
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:24 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie beloning voor hem
pi_62052194
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Standaard huilie gedrag van een persoon die zijn zin niet krijgt. Gewoon niet op ingaan, hij gaat vanzelf weer terug naar zijn eigen topic.
Prima joh. Als je alleen maar veren in je reet wil. Wat is er mis met een forumdiscussie? Neem een voorbeeld aan Suijk of andere niet nader te noemen Ajax-users die hier niet of nauwelijks nog komen omdat ze dit soort gezeik van jou en sjimz en anderen zat zijn. Dat gezeur en gezuig en niet inhoudelijk op iets gaan.

sjimz start het weer op met zo'n domme smiley en geeft de anderen vrij spel. Perfect voorbeeld eigenlijk van wat Huntelaar doet. Dat dan weer wel.
pi_62052248
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Prima joh. Als je alleen maar veren in je reet wil. Wat is er mis met een forumdiscussie? Neem een voorbeeld aan Suijk of andere niet nader te noemen Ajax-users die hier niet of nauwelijks nog komen omdat ze dit soort gezeik van jou en sjimz en anderen zat zijn. Dat gezeur en gezuig en niet inhoudelijk op iets gaan.

sjimz start het weer op met zo'n domme smiley en geeft de anderen vrij spel. Perfect voorbeeld eigenlijk van wat Huntelaar doet. Dat dan weer wel.
Ik begin steeds meer te denken dat je het fragment überhaupt niet gezien hebt.
pi_62052305
Gentenaar
Lindgren
Bakircioglü
Rommedahl
Leonardo

Ik zie die spelers in de winterstop wel vertrekken mits er interesse bestaat van andere clubs. Zij komen namelijk toch niet meer aan spelen toe. Lindgren zie ik graag blijven, maar hij hoeft ook niet op veel speelminuten te rekenen met concurrenten als Enoh, Gabri en Vertonghen.
pi_62052388
Lindgren mag absoluut niet vertrekken. Die anderen vier heb je denk ik inderdaad niet nodig. Misschien toch één buitenspeler behouden voor het geval dat.
pi_62052414
WTF, Lindgren vertrekken in de winter? Kom nou.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_62052415
Vertonghen op 10 en dan Enoh en Gabri erachter? Vertonghen die man kan toch alles
AFC AJAX
  woensdag 1 oktober 2008 @ 15:50:02 #270
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_62052421
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:46 schreef Dvm86 het volgende:
Gentenaar
Lindgren
Bakircioglü
Rommedahl
Leonardo

Ik zie die spelers in de winterstop wel vertrekken mits er interesse bestaat van andere clubs. Zij komen namelijk toch niet meer aan spelen toe. Lindgren zie ik graag blijven, maar hij hoeft ook niet op veel speelminuten te rekenen met concurrenten als Enoh, Gabri en Vertonghen.
Lindgren is altijd nog handig voor de verdediging Sowieso moet je hem niet laten gaan aangezien Gabri na dit seizoen waarschijnlijk ook geen zekerheidje meer is en Lindgren een goede gast is (tot nu toe in ieder geval).
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_62052435
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:49 schreef kevin6188 het volgende:
WTF, Lindgren vertrekken in de winter? Kom nou.
Inderdaad, dan hadden we hem beter bij Groningen kunnen laten
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  woensdag 1 oktober 2008 @ 15:51:45 #272
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_62052464
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Lindgren mag absoluut niet vertrekken. Die anderen vier heb je denk ik inderdaad niet nodig. Misschien toch één buitenspeler behouden voor het geval dat.
Inderdaad ook een buitenspeler houden, Rommedahl bijvoorbeeld. Daar heb ik nog geen gezeur van gehoord in ieder geval en hij loopt altijd met een happy-smile op zn gezicht rond Uiteraard hebben we zelf ook buitenspelers uit de jeugd, maar Rommedahl heeft bewezen een nuttige, betrouwbare invaller te zijn.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_62052476
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:46 schreef Dvm86 het volgende:
Gentenaar
Lindgren
Bakircioglü
Rommedahl
Leonardo

Gentenaar is eigenlijk ook gewoon te goed om tweede keeper te zijn.
Lindgren zou ik echt niet laten gaan. Die andere drie zijn een beetje vergelijkbare spelers, dus die zou ik dan niet alledrie tegelijk laten vertrekken.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_62052482
Ik vind het eigenlijk doodzonde dat Lindgren niet speelt. Maar ja, Vertonghen is te goed bezig op zijn plek om hem terug te schuiven naar de verdediging.
pi_62052483
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:50 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Lindgren is altijd nog handig voor de verdediging Sowieso moet je hem niet laten gaan aangezien Gabri na dit seizoen waarschijnlijk ook geen zekerheidje meer is en Lindgren een goede gast is (tot nu toe in ieder geval).
Geen enkele spelers is een zekerheidje, maar waarom specifiek Gabri? Hij is pas 29...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')