quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Neuh, ik sta niet echt te boek als dom.
Maar omdat er debielen rondlopen die door kunnen slaan, mag Huntelaar niets zeggen over een scheidsrechter? Zo ken ik er nog wel miljoenen meer...
Zo terug redenerend kun je zelfs Braamhaar oppakken, omdat hij uitgelokt heeft dat Huntelaar iemand anders mogelijk heeft uitgelokt tot mogelijk opruiing tot het mogelijke molesteren van Braamhaar.
Gister de nul gehoudenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:05 schreef Dvm86 het volgende:
Weet iemand hoe Ogararu het er momenteel vanaf brengt bij Steaua?
Laat Ajax maar gewoon starten in de sterkste opstelling.Ze kunnen nog wel wat bijschaven aan het spel.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:04 schreef Cheiron het volgende:
Ik hoop eigenlijk wel dat Ajax donderdag Suarez en Huntelaar rust geeft ten faveure van Cvitanich en <vul willekeurige opkomende jeugdspeler in>. Of misschien 1 helft ofzo.
Nee, dat is volwassen.quote:
Laat nou maar... Het is nu weer rustig.quote:
Standaard huilie gedrag van een persoon die zijn zin niet krijgt. Gewoon niet op ingaan, hij gaat vanzelf weer terug naar zijn eigen topic.quote:
Prima joh. Als je alleen maar veren in je reet wil. Wat is er mis met een forumdiscussie? Neem een voorbeeld aan Suijk of andere niet nader te noemen Ajax-users die hier niet of nauwelijks nog komen omdat ze dit soort gezeik van jou en sjimz en anderen zat zijn. Dat gezeur en gezuig en niet inhoudelijk op iets gaan.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Standaard huilie gedrag van een persoon die zijn zin niet krijgt. Gewoon niet op ingaan, hij gaat vanzelf weer terug naar zijn eigen topic.
Ik begin steeds meer te denken dat je het fragment überhaupt niet gezien hebt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Prima joh. Als je alleen maar veren in je reet wil. Wat is er mis met een forumdiscussie? Neem een voorbeeld aan Suijk of andere niet nader te noemen Ajax-users die hier niet of nauwelijks nog komen omdat ze dit soort gezeik van jou en sjimz en anderen zat zijn. Dat gezeur en gezuig en niet inhoudelijk op iets gaan.
sjimz start het weer op met zo'n domme smiley en geeft de anderen vrij spel. Perfect voorbeeld eigenlijk van wat Huntelaar doet. Dat dan weer wel.
Lindgren is altijd nog handig voor de verdedigingquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:46 schreef Dvm86 het volgende:
Gentenaar
Lindgren
Bakircioglü
Rommedahl
Leonardo
Ik zie die spelers in de winterstop wel vertrekken mits er interesse bestaat van andere clubs. Zij komen namelijk toch niet meer aan spelen toe. Lindgren zie ik graag blijven, maar hij hoeft ook niet op veel speelminuten te rekenen met concurrenten als Enoh, Gabri en Vertonghen.
Inderdaad, dan hadden we hem beter bij Groningen kunnen latenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:49 schreef kevin6188 het volgende:
WTF, Lindgren vertrekken in de winter? Kom nou.
Inderdaad ook een buitenspeler houden, Rommedahl bijvoorbeeld. Daar heb ik nog geen gezeur van gehoord in ieder geval en hij loopt altijd met een happy-smile op zn gezicht rondquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Lindgren mag absoluut niet vertrekken. Die anderen vier heb je denk ik inderdaad niet nodig. Misschien toch één buitenspeler behouden voor het geval dat.
Gentenaar is eigenlijk ook gewoon te goed om tweede keeper te zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:46 schreef Dvm86 het volgende:
Gentenaar
Lindgren
Bakircioglü
Rommedahl
Leonardo
Ik zie die spelers in de winterstop wel vertrekken mits er interesse bestaat van andere clubs. Zij komen namelijk toch niet meer aan spelen toe. Lindgren zie ik graag blijven, maar hij hoeft ook niet op veel speelminuten te rekenen met concurrenten als Enoh, Gabri en Vertonghen.
Geen enkele spelers is een zekerheidje, maar waarom specifiek Gabri? Hij is pas 29...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:50 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Lindgren is altijd nog handig voor de verdedigingSowieso moet je hem niet laten gaan aangezien Gabri na dit seizoen waarschijnlijk ook geen zekerheidje meer is en Lindgren een goede gast is (tot nu toe in ieder geval).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |