Ach, je weet het excuse he .... "Waar ben je geboren? "quote:Op dinsdag 30 september 2008 07:58 schreef omapietje het volgende:
En dan van iemand het paspoort wegnemen omdat die persoon "gelogen " zou hebben ??
Echt te treurig voor woorden deze moraal ridder deze schijnheil bah !
Recht door zee : an me hoela !
Als je goed luistert zegt ze dat ze penningmeester is geweest van de badmintonclub. Dat is wel wat anders dan penningmeester van de PSP.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:23 schreef MrX1982 het volgende:
Vergeten zijn dat je penningmeester bent geweest bij zo'n links clubje. Yeah right.
Waarom moeten politici altijd zo glashard liegen.
Dat is een goede, ik denk dat ze (Verdonk) gewoon een discussie over het onderwerp wilde ontlopen. Net als Den Uijl bijvoorbeeld. Oud MP Den Uijl was compleet vergeten (de waarheid gebied te zeggen dat hij er wellicht ook nooit naar gevraag is) dat hij lid geweest is van de Hitler Jugend. Vreemd genoeg is dat nooit boven water gekomen in de hollandse pers.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:23 schreef MrX1982 het volgende:
Dan sla je toch wel een enorme flater. Vergeten zijn dat je penningmeester bent geweest bij zo'n links clubje. Yeah right.
Waarom moeten politici altijd zo glashard liegen.
Zeggen dat je iets bent wat je niet ben om erbij te horen en penningmeester (quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:55 schreef schoelje het volgende:
Op zich is het wel te begrijpen, al die Nijmeegse studentjes zitten elkaar al jaren gek te maken. Als je niet links bent dan val je al snel in een sociaal isolement bij het volgen van de softe wetenschappen. Zelfs een Fortuyn was daar niet tegen bestand. Ik praat een politiek links-verleden niet goed maar ik kan het me wel voorstellen.
Al helemaal om het vervolgens weer te vergeten dat je met veel tegenzin en onder sociale druk toch maar penningmeester (:D) bent geworden.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:53 schreef DroogDok het volgende:
Zeggen dat je iets bent wat je niet ben om erbij te horen en penningmeester () worden zijn nog wel 2 verschillende dingen natuurlijk!!
Je bedoelt dat je met een rechtse politicus pas weet wat je in huis hebt als deze zo verknipt mogelijk is?quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:18 schreef Hyperdude het volgende:
Die clubs zaten natuurlijk wel helemaal vol met linkse CV jagers. Even lid worden voor Fl. 5,- en 3 maanden de penningmeester (=contributie innen van 50 man en heel veel sjekkies roken met zielige gevallen) uithangen, 2 keer een raam ingooien bij de AMRO op het Keizer Karel Plein; en je had weer een mooie stempel in je Rode partij boekje.
Rechtse politici dienen:
-geen ambtenaar te zijn geweest.
-niet gedemonstreerd te hebben tegen kruisraketten.![]()
-geen letteren/sosiologie/politiekologie en/of andere krypto kommunistische vormingsinstituten te Nijmegen/Tilburg/UvA te hebben bezocht.
-wel afgestudeerd te zijn in een normale Grotemensen studierichting.
-bijvoorkeur in dienst te zijn geweest; of nog beter KVV'er.
Anders zijn ze niet te vertrouwen.
Het kan natuurlijk altijd zijn dat ze penningmeester is geworden om die club financieel van binnuit uit te hollen natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:53 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Zeggen dat je iets bent wat je niet ben om erbij te horen en penningmeester () worden zijn nog wel 2 verschillende dingen natuurlijk!!
Het verhaal blijft overeind. Ze is lid geweest van de PSP waarom zou je dat vergetenquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:47 schreef ES57 het volgende:
Als je goed luistert zegt ze dat ze penningmeester is geweest van de badmintonclub. Dat is wel wat anders dan penningmeester van de PSP.
Dus niet zo liegen joh.
http://www.novatv.nl/index.cfm?ln=nl&fuseaction=videoaudio.details&reportage_id=6371&selectArchiveDay=2
Idd, je kunt je bijna afvragen of ze geselecteerd worden op hun vermogen belangrijke zaken te "vergeten"quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:40 schreef Hyperdude het volgende:
Een slecht geheugen is altijd handig in de politiek, of je nou Rita of minister Cramer bent.
Je moet alleen niet betrapt worden.
Niet links, niet rechts, maar averechts...quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:30 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik snap die hele Verdonk niet. Van Zalm is toch ook bekend dat die actief lid was van PVDA is geweest? Dat was toch ook geen probleem. Dat gedraai werkt toch alleen maar averechts?
Het rechtdoor is mislukt?quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:42 schreef Verbal het volgende:
[..]
Niet links, niet rechts, maar averechts...
V.
Recht door de mand gevallen. Wellicht bedoelde ze dat wel.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:53 schreef kraaksandaal het volgende:
Het rechtdoor is mislukt?
Waarom zou ze in hemelsnaam die badmintonclub willen uithollen?quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:27 schreef schoelje het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk altijd zijn dat ze penningmeester is geworden om die club financieel van binnuit uit te hollen natuurlijk.
Letterenquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:18 schreef Hyperdude het volgende:
-geen letteren/sosiologie/politiekologie en/of andere krypto kommunistische vormingsinstituten te Nijmegen/Tilburg/UvA te hebben bezocht.
Nou, dan is er wel een heleboel veranderd in 25 jaar. Je wordt in nijmeegse studentkringen (ook al doe je een alpha-studie) echt niet uitgekotst als je niet links bent hoor...quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:55 schreef schoelje het volgende:
Op zich is het wel te begrijpen, al die Nijmeegse studentjes zitten elkaar al jaren gek te maken. Als je niet links bent dan val je al snel in een sociaal isolement bij het volgen van de softe wetenschappen. Zelfs een Fortuyn was daar niet tegen bestand. Ik praat een politiek links-verleden niet goed maar ik kan het me wel voorstellen.
3x keerquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:37 schreef One_of_the_few het volgende:
Ineens weet je het: Ik was penningmeester!
Nou en?quote:
<......Zucht ..... >quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Niet op die site of in dat filmpje.
Ik voel me belazerd door de TS... hij was zeker ook vergeten wat de werkelijke uitzending van Nova uit de doeken deed?quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:20 schreef ES57 het volgende:
[..]
Waarom zou ze in hemelsnaam die badmintonclub willen uithollen?
Niet links, niet rechts, maar recht door de mand?quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:00 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Recht door de mand gevallen. Wellicht bedoelde ze dat wel.
Als je net zo veel vergeet als Verdonk de afgelopen jaren begin ik het hebben van hersens bij haar sowieso wat te betwijfelenquote:Op dinsdag 30 september 2008 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
Als je jong bent, en je bent niet links heb je geen hart.
Als je oud bent, en je bent niet rechts heb je geen hersens.
Het reddingsplan is weggestemd.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:04 schreef ES57 het volgende:
[..]
<......Zucht ..... >
Spoel door naar 50 seconden
http://www.novatv.nl/index.cfm?ln=nl&fuseaction=videoaudio.details&reportage_id=6371
Het wordt echt gezegd in het interview met Verdonk. Ik heb het zojuist gezien (zie mijn post).quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het reddingsplan is weggestemd.
En ook in het stukje over Verdonk zag ik het niet. (hoewel ik daar een stukje "niets" had)
quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:49 schreef schoelje het volgende:
[..]
Oud MP Den Uijl was compleet vergeten (de waarheid gebied te zeggen dat hij er wellicht ook nooit naar gevraag is) dat hij lid geweest is van de Hitler Jugend.
Volgens mij heeft schoelje de klok horen luiden, maar weet hij niet waar de klepel hangt?quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik zou beter moeten weten, maar toch: Bron?
Den Uil sympathiseerde inderdaad met Duitsland maar had een afkeer van het racistische deel van het programma van de Nazis en is bij mijn weten nooit bij de HItlerjugend danwel NSB geweest.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:03 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Volgens mij heeft schoelje de klok horen luiden, maar weet hij niet waar de klepel hangt?
Video waaruit blijkt dat hij wel sympatiseerde met het Duitse rijk in de jaren 30, maar over lidmaatschap hoor ik zo gauw niets.
Kan ook niet. De HJ stond niet open voor lidmaatschap van buitenlandersquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:03 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Volgens mij heeft schoelje de klok horen luiden, maar weet hij niet waar de klepel hangt?
Video waaruit blijkt dat hij wel sympatiseerde met het Duitse rijk in de jaren 30, maar over lidmaatschap hoor ik zo gauw niets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |