abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62015703
Rita Verdonk, die ten stelligste ontkende lid te zijn van de linkse beweging PSP.
Blijkt plotseling nadat ze het advies kreeg eens de archieven in te duiken... zich plotseling weer te herinneren dat ze penningmeester was van die club... Penningmeester? Volgens haar eigen woorden "ja ik zat fout, dat was ik vergeten"

Penningmeester
Penningmeester

Met alle respect, want het is het eerste goede dat ik van haar hoor dat ze dat heeft gedaan, maar penningmeester zijn van welke club dan ook in je studententijd vergeet je niet. Als je dat wel vergeet ben je per definitie al ongeschikt om een functie van enige waarde, laat staan een functie van landsbelang, te vervullen.

Ik vind het niet erg, het is typisch Verdonk... liegen liegen liegen totdat liegen niet meer kan...
Zijn er echt nog mensen die zoiets in de regering willen hebben?

Zo ja, zeg het hier. Ik ik stop al die gegevens in mijn spreadsheet en ik verwacht dat de resultaten overeenkomen met de 5% zeer zwakbegaafden met stemrecht die ons land kent
pi_62015706
Ik vond het ook lachwekkende televisie hoor.
pi_62015708
Mja, lachwekkend is misschien nog wel het beste woord... Penningmeester
"ik heb nooit bij de psp gezeten"

Penningmeester
pi_62015709
Hoe ze het oplas. "Ik schijn penningmeester te zijn geweest, bijeenkomsten georganiseerd te hebben" en nog een hele rits.
pi_62015711
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 06:07 schreef DrDentz het volgende:
Hoe ze het oplas. "Ik schijn penningmeester te zijn geweest, bijeenkomsten georganiseerd te hebben" en nog een hele rits.
Ja, het is dat ik een zeer zwart gevoel voor humor heb, want eigenlijk is het diep en diep triest natuurlijk...
En stug blijven ontkennen en pas toen een verslaggever haar erop wees dat die gegevens, compleet met handgeschreven brieven van haar, gewoon openbaar zijn... "Ooeps... ik niet weet... ohja, ik misschien toch nog weet".

Lijkt mij een bijzonder goed moment om alsnog de zaak van de dode asielzoekers te heropenen, want ik kan mij niet aan de indruk ontrekken (gezien alle rapporten die rita wel degelijk had gelezen voor de brand) dat ze eigenlijk toch best wel ook daar over gelogen heeft. Een mooier voorbeeld van iemand die gewoon echt liegt en bedriegt voor haar eigen persoonlijk gewin kun je toch niet verzinnen...

"ik heb nooit bij die club gezeten"

Penningmeester
pi_62015743
Komop, dit is FOK! er moet toch iemand zijn die dit gedrag gaat goedpraten
  dinsdag 30 september 2008 @ 06:36:43 #7
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_62015766
Volgens mij had ze gewoon niet verwacht dat mensen er daadwerkelijk achter zouden komen maar wist ze dondersgoed dat ze wel lid was geweest destijds.
Nu zogenaamd " eerlijk" toegeven dat je een " foutje" hebt gemaakt geloof ik persoonlijk geen moer van.
Kwestie van sympatiek doen maar ondertussen weet ze beter
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
pi_62015771
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 06:36 schreef Superfast het volgende:
Volgens mij had ze gewoon niet verwacht dat mensen er daadwerkelijk achter zouden komen maar wist ze dondersgoed dat ze wel lid was geweest destijds.
Nu zogenaamd " eerlijk" toegeven dat je een " foutje" hebt gemaakt geloof ik persoonlijk geen moer van.
Kwestie van sympatiek doen maar ondertussen weet ze beter
Natuurlijk wist ze dat ze penningmeester daarvan is geweest. Ze was 1/3de van het bestuur!
En dat neem ik haar echt niet kwalijk, ik ben oprecht verbaast dat dit mens ooit gevoel en connectie met de samenleving heeft gehad. Maar dat ze het keihard ontkende... totdat ze het niet meer kon ontkennen, ja sorry... dan moet je gewoon de hand in eigen boezem steken en toegeven dat je gewoon liegt. Het bevestigde natuurlijk wel de gevoelens van mij (en van vele met mij gok ik zo, niet iedereen is blind), dat ze gewoon bereid is alles te zeggen en bij elkaar te liegen voor haar eigen persoonlijke gewin.

De linkse kerk had haar niet zo hard kunnen laten afgaan al zouden ze nog zo hun best hebben gedaan. Ze doet het helemaal zelf, en ik ben blij dat nu uitkomt hoe Rita in elkaar zit.

"ik ben nooit lid geweest van die club"

Penningmeester
pi_62015827
Mja, ik zou er ook stil van worden Hoe leg je dit uit als je oprecht op de FP rita constant als boegbeeld aanhaalde...

Penningmeester
pi_62015980
Zou trouwens een modje zo vriendelijk willen zijn dit naar nws of pol te schoppen... Ik besef me nu pas dat ik het in GC heb gezet.
pi_62016160
En dan van iemand het paspoort wegnemen omdat die persoon "gelogen " zou hebben ??
Echt te treurig voor woorden deze moraal ridder deze schijnheil bah !
Recht door zee : an me hoela !
  dinsdag 30 september 2008 @ 08:13:14 #12
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_62016260
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 07:58 schreef omapietje het volgende:
En dan van iemand het paspoort wegnemen omdat die persoon "gelogen " zou hebben ??
Echt te treurig voor woorden deze moraal ridder deze schijnheil bah !
Recht door zee : an me hoela !
Och, na de aanvaring met de ijsberg ging de Titanic ook recht door zee, hoor. Verticaal, weliswaar, maar dat doet niets af aan het feit
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_62016285
"Recht in de zee. In een ton."
pi_62016312
Voor iemand zonder politieke interesse mag je al niet verwachten dat ze vergeten zijn waar ze lid van geweest zijn en deel van het bestuur hebben uitgemaakt, maar voor iemand met bovengemiddelde interesse is het natuurlijk een kutsmoes pur sang. Wat ga je dan af zeg.

Het gevoel dat Verdonk dacht dat al haar sporen goed uitgewist waren (foto's etc) bekroop me al toen daar een maand of wat geleden naar gevraagd werd. En nu puntje bij paaltje komt is het zo klaar als een klontje. Verdonk doet zichzelf hier stom genoeg heel veel schade mee. Vele malen meer dan wanneer ze het eerlijk had toegegeven en uitgelegd.

Penningmeester.
pi_62016375
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 08:20 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Voor iemand zonder politieke interesse mag je al niet verwachten dat ze vergeten zijn waar ze lid van geweest zijn en deel van het bestuur hebben uitgemaakt, maar voor iemand met bovengemiddelde interesse is het natuurlijk een kutsmoes pur sang. Wat ga je dan af zeg.

Het gevoel dat Verdonk dacht dat al haar sporen goed uitgewist waren (foto's etc) bekroop me al toen daar een maand of wat geleden naar gevraagd werd. En nu puntje bij paaltje komt is het zo klaar als een klontje. Verdonk doet zichzelf hier stom genoeg heel veel schade mee. Vele malen meer dan wanneer ze het eerlijk had toegegeven en uitgelegd.

Penningmeester.
Ja dat vind ik juist zo vreemd. Ook op tv werd er namelijk uitdrukkelijk erbij gezegt dat ze zich toen o.a. in heeft gezet voor bejaarden. Iets dat je toch met 2 handen aanneemt om jezelf juist een voordeel mee te doen

Daarom begrijp ik ook dat krampachtige ontkennen niet... Het is zo dom. Maar het is echt zo dom dat ik niet anders kan doen dan denken: rita... wat iedereen al zei is waar. Je bent niet te vertrouwen. Waarom zou je anders iets positiefs ontkennen

Penningmeester
  Boks-Chick dinsdag 30 september 2008 @ 08:41:34 #16
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_62016487
Op verzoek van TS naar POL
lolwut
pi_62016502
Als je jong bent, en je bent niet links heb je geen hart.
Als je oud bent, en je bent niet rechts heb je geen hersens.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_62016543
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
Ja ja Winston was best goed, daar gaat dit topic dan ook niet over
pi_62016546
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
Ik was al vroeg oud. Maar om gelijk zo in hokjes te vervallen...
  dinsdag 30 september 2008 @ 08:47:56 #20
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_62016548
Wat een onzettend geblunder.
pi_62016570
Domme actie van Rita maar nu weer over op de orde van de dag?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_62016596
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 08:50 schreef du_ke het volgende:
Domme actie van Rita maar nu weer over op de orde van de dag?
Nou ik vind dit nogal noemenswaardig van iemand die 'recht door zee' zou zijn.. Dat was haar slogan toch? Ik vind dit niet iets dat je gewoon even door de vingers ziet...
pi_62016615
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 08:52 schreef santax het volgende:

[..]

Nou ik vind dit nogal noemenswaardig van iemand die 'recht door zee' zou zijn.. Dat was haar slogan toch? Ik vind dit niet iets dat je gewoon even door de vingers ziet...
Het valt voor mij in het niets bij alle andere domme acties en uitspraken van haar
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_62016640
Alle politici liegen, en die komen er mee weg, maar dit is echt de allerslechtste smoes
die ik ooit heb gehoord. "Nou, ik zal dan wel lid zijn geweest".
pi_62016655
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 08:47 schreef santax het volgende:
Ja ja Winston was best goed, daar gaat dit topic dan ook niet over
Eens. Ze had het gewoon moeten opbiechten.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')