Ja, het is dat ik een zeer zwart gevoel voor humor heb, want eigenlijk is het diep en diep triest natuurlijk...quote:Op dinsdag 30 september 2008 06:07 schreef DrDentz het volgende:
Hoe ze het oplas. "Ik schijn penningmeester te zijn geweest, bijeenkomsten georganiseerd te hebben" en nog een hele rits.
Natuurlijk wist ze dat ze penningmeester daarvan is geweest. Ze was 1/3de van het bestuur!quote:Op dinsdag 30 september 2008 06:36 schreef Superfast het volgende:
Volgens mij had ze gewoon niet verwacht dat mensen er daadwerkelijk achter zouden komen maar wist ze dondersgoed dat ze wel lid was geweest destijds.
Nu zogenaamd " eerlijk" toegeven dat je een " foutje" hebt gemaakt geloof ik persoonlijk geen moer van.
Kwestie van sympatiek doen maar ondertussen weet ze beter
Och, na de aanvaring met de ijsberg ging de Titanic ook recht door zee, hoor. Verticaal, weliswaar, maar dat doet niets af aan het feitquote:Op dinsdag 30 september 2008 07:58 schreef omapietje het volgende:
En dan van iemand het paspoort wegnemen omdat die persoon "gelogen " zou hebben ??
Echt te treurig voor woorden deze moraal ridder deze schijnheil bah !
Recht door zee : an me hoela !
Ja dat vind ik juist zo vreemd. Ook op tv werd er namelijk uitdrukkelijk erbij gezegt dat ze zich toen o.a. in heeft gezet voor bejaarden. Iets dat je toch met 2 handen aanneemt om jezelf juist een voordeel mee te doenquote:Op dinsdag 30 september 2008 08:20 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Voor iemand zonder politieke interesse mag je al niet verwachten dat ze vergeten zijn waar ze lid van geweest zijn en deel van het bestuur hebben uitgemaakt, maar voor iemand met bovengemiddelde interesse is het natuurlijk een kutsmoes pur sang. Wat ga je dan af zeg.
Het gevoel dat Verdonk dacht dat al haar sporen goed uitgewist waren (foto's etc) bekroop me al toen daar een maand of wat geleden naar gevraagd werd. En nu puntje bij paaltje komt is het zo klaar als een klontje. Verdonk doet zichzelf hier stom genoeg heel veel schade mee. Vele malen meer dan wanneer ze het eerlijk had toegegeven en uitgelegd.
Penningmeester.
Ja ja Winston was best goed, daar gaat dit topic dan ook niet overquote:Op dinsdag 30 september 2008 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
Als je jong bent, en je bent niet links heb je geen hart.
Als je oud bent, en je bent niet rechts heb je geen hersens.
Ik was al vroeg oud.quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
Als je jong bent, en je bent niet links heb je geen hart.
Als je oud bent, en je bent niet rechts heb je geen hersens.
Nou ik vind dit nogal noemenswaardig van iemand die 'recht door zee' zou zijn.. Dat was haar slogan toch? Ik vind dit niet iets dat je gewoon even door de vingers ziet...quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:50 schreef du_ke het volgende:
Domme actie van Rita maar nu weer over op de orde van de dag?
Het valt voor mij in het niets bij alle andere domme acties en uitspraken van haarquote:Op dinsdag 30 september 2008 08:52 schreef santax het volgende:
[..]
Nou ik vind dit nogal noemenswaardig van iemand die 'recht door zee' zou zijn.. Dat was haar slogan toch? Ik vind dit niet iets dat je gewoon even door de vingers ziet...
Eens. Ze had het gewoon moeten opbiechten.quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:47 schreef santax het volgende:
Ja ja Winston was best goed, daar gaat dit topic dan ook niet over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |