Lock 'n Load zit ook in Amersfoortquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:53 schreef stijn_ het volgende:
[..]
k thnx. toevallig niet ergens in zwolle ofzo?
¤71.33 at SNS:quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
Nike Hi Dunk VNTG Black of zo
Iemand enig idee waar deze (online) te vinden zijn in US 9?
Thanks, nette prijs ookquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:56 schreef SHOOOTO het volgende:
¤71.33 at SNS:
http://www.sneakersnstuff.com/system/search/product.asp?id=8411
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:23 schreef morgane het volgende:
Die zijn gaaaaf!Ik kwijl nog steeds op deze:
[ afbeelding ]
de paarsemaar 120/130 euro is me toch wat te veel.
Drop je CV maar.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:30 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Zoeken jullie nog mensen voor 2~ daagjes in de week? Ik heb vet exclusieve nikes, yo.
ik wil nog altijd een gewone niet-vintage paartje hiervanquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
Nike Hi Dunk VNTG Black of zo
Iemand enig idee waar deze (online) te vinden zijn in US 9 tot 10?
Hey Ian_Cali_HAL!quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:23 schreef Electric_Wizard het volgende:
Hoi ik ben trainerbeest, het was weer nodig.
ok thanksquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:24 schreef SunBoom het volgende:
Nike valt sowieso kleiner uit dan de meeste merken.
Ach, stuur je pakketjes door naar mij, dan betaal ik je shipping welquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:32 schreef thaWarhead het volgende:
Kut, waarom heb ik mn eBay account nou weer nieuw leven ingeblazen...
quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:37 schreef thaWarhead het volgende:
Nergens in NL meer te koop. Alleen bij resellers, sla dat spaarvarken maar stuk.
quote:A new Nike Air Max Light has been released today. First released back in the late 80s, the Air Max Light immediately became an iconic shoe and has regained this status since re-issue last year. Now it comes in a new Black/Mulberry-Abyss colorway, which looks overall very solid, yet not boring. The nylon/felt upper is also nice for the colder months.
quote:
quote:SOURCE: highsnobiety
en voilà:quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:53 schreef Electric_Wizard het volgende:
Vind de 2-kleurige zool van die light echt kut.
Thanx voor de tip, was het helemaal vergetenquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:55 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
en voilà:
[ afbeelding ]
(beetje PS voordat CL begint)
Gvd, zonder OV is dat redelijk klotequote:Op dinsdag 30 september 2008 14:56 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Lock 'n Load zit ook in Amersfoort
quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:00 schreef Electric_Wizard het volgende:
wsl stond mijn adres in de inbox van de verkoper, op het lacebag forum.
Zo vind ik ze mooier. Is dat eigenlijk goed te doen, een zool verven?quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:55 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
en voilà:
[ afbeelding ]
(beetje PS voordat CL begint)
Die zijn echt hard. Heb zelf ook nog lange tijd op adicolors rondgelopen, heerlijke schoen!quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:55 schreef thaWarhead het volgende:
Heb nog wat nieuwe Lights in de zomer 2009 catalogus op mn werk, vandaag wat pics proberen te maken maar phonepics van pics die al crappy zijn zijn nogal crappy.
Postbode draait overuren, kwam net langs.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
stelletje racisten hierquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:29 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Die zijn echt hard. Heb zelf ook nog lange tijd op adicolors rondgelopen, heerlijke schoen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |