Gewoon wat shit die je er gratis bij krijgt (stickers enzo).quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:23 schreef baNEEL het volgende:
Ik heb er even over nagedacht, maar de kleur is niks voor mij...
Puur uit interesse: wat is een goodiepack?
Wat bij elkaar geraapte onzinnige dingetjes, gewoon om het pakketje wat op te leuken ?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:23 schreef baNEEL het volgende:
Ik heb er even over nagedacht, maar de kleur is niks voor mij...
Puur uit interesse: wat is een goodiepack?
Onzinnig is het zeker niet, geheim wel.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:43 schreef DJO. het volgende:
[..]
Wat bij elkaar geraapte onzinnige dingetjes, gewoon om het pakketje wat op te leuken ?
Schop 'm dan maar naar Brave New Worldquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:45 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Onzinnig is het zeker niet, geheim wel.
Psssstttt....75 euro, dan mag je het geheim wetenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:49 schreef baNEEL het volgende:
[..]
Schop 'm dan maar naar Brave New World
Tsja vast, maar ik heb er gewoon de retail + shipping voor betaald. Dus dat maakt iets van 100 euro.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:20 schreef kensei het volgende:
In het outlet centre van Roermond nieuw te krijgen voor 50 euro
Waar zit die? En is er een site van of iets dergelijks?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:20 schreef kensei het volgende:
In het outlet centre van Roermond nieuw te krijgen voor 50 euro
Maak ff zelf een topic aanquote:Op zondag 5 oktober 2008 14:46 schreef baNEEL het volgende:
[..]
Waar zit die? En is er een site van of iets dergelijks?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:33 schreef baNEEL het volgende:
[..]
Wees blij dat ik jouw topic hoog in de active lijst houd
Ik ga ze beaten...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:44 schreef baNEEL het volgende:
Je gaat ze wátten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |