quote:
No shit?quote:
quote:Op maandag 29 september 2008 22:01 schreef Rikketik het volgende:
'Dan ben je wel een loser, als je daar je geld insteekt.'
'Ze breken het hele stadion af als Ekramy inkomt.'
Prachtig.
quote:Op maandag 29 september 2008 22:02 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Die Derksen lult me toch een hoop onzin zeg ongeloofelijk.
Inderdaadquote:Op maandag 29 september 2008 22:02 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Die Derksen lult me toch een hoop onzin zeg ongeloofelijk.
Kan je ff toileteren, zo heb je financieel nieuws bij studio voetbal en jupiler bij VIquote:Op maandag 29 september 2008 22:05 schreef Palmboom313 het volgende:
Ach even jupiler league omdat jupiler sponsor is dat maakt niet uit.
Mwah, het is een toneelstukje dat ze nu al 5 jaar geduldig afdraaienquote:Op maandag 29 september 2008 22:02 schreef detulp050 het volgende:
Derksen tegen Genee is altijd leuk
Ik zei net in het sex forum dat ik komquote:
Inderdaad, Cvitanich heeft wel 60 hele minuten al in het eerste gespeeldquote:Op maandag 29 september 2008 22:06 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het leuk dat ze over voetbal praten (i.t.t. Studio Voetbal), maar ze lullen tegelijkertijd wel een hoop onzin. Van der Gijp die net doet alsof Cvitanich een pruster eerste klas is, alsof Silva zo'n vervelende speler is (is me nooit echt opgevallen), Derksen die denkt dat Fer weg mocht, etc.
Vergeet de toegevoegde waarde van Sno niet.quote:Op maandag 29 september 2008 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind dat afghaanse windhond Derksen erg vermakelijk is, maar hij heeft wel erg veel stokpaardjes, hier een aantal:
- Rechtspoten op links, linkspoten op rechts
- De stemverheffing van van Gaal
- Timmer die een goede clubkeeper is, maar niet meer dan dat
- Het krachtverschil in de "Sjampions Liek" vanwege de grote verschillen in de budgetten.
- De spitsen Koevermans en Lazovic die goed genoeg zijn voor de Nederlandse competitie, maar in Europa niets voorstellen.²
Ja, in de studio zitten nu meer mensen.quote:Op maandag 29 september 2008 22:08 schreef Rikketik het volgende:
Die beelden van de Jupiler League waren schrijnend. Wat een trieste bende zeg, bijna niemand op de tribunes.
Vooral FC Eindhoven speelde echt in een sfeervolle omgeving.quote:Op maandag 29 september 2008 22:08 schreef Rikketik het volgende:
Die beelden van de Jupiler League waren schrijnend. Wat een trieste bende zeg, bijna niemand op de tribunes.
En aangezien de sponser betaaldquote:Op maandag 29 september 2008 22:06 schreef TAV74 het volgende:
RTL moet toch iets met die fucking eerste divisie rechten..
ook: Het rapport van Peter Bosz, waar alleen maar open deuren worden ingetrapt (is een oudje maar hij zei t vandaag weer), In het Johan Derksen topic stond een mooie bingokaart met uitsprakenquote:Op maandag 29 september 2008 22:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vergeet de toegevoegde waarde van Sno niet.
Normaal gesproken zou Derksen nu ook vertellen dat de hoofdklasse een stuk boeiender is door alle streekderby´s, maar ja, Jupiler sponsort...quote:Op maandag 29 september 2008 22:08 schreef Rikketik het volgende:
idd, wat een onzin verkondigen die tweequote:Op maandag 29 september 2008 22:06 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het leuk dat ze over voetbal praten (i.t.t. Studio Voetbal), maar ze lullen tegelijkertijd wel een hoop onzin. Van der Gijp die net doet alsof Cvitanich een pruster eerste klas is, alsof Silva zo'n vervelende speler is (is me nooit echt opgevallen), Derksen die denkt dat Fer weg mocht, etc.
Hij kende Schet niet eens! Terwijl die al elke wedstrijd op de bank zit dit seizoen.quote:Op maandag 29 september 2008 22:10 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Stukken minder slecht dan studio voetbal, alleen hebben Vd Gijp en Derksen hun feitjes niet op orde. Dat zou Johan eigenlijk niet mogen overkomen.
spijker op zijn kop, het is gewoon lekker plat vermaakquote:Op maandag 29 september 2008 22:12 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
idd, wat een onzin verkondigen die twee![]()
wel vermakelijk verder
je bedoelt Schepquote:Op maandag 29 september 2008 22:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij kende Schet niet eens! Terwijl die al elke wedstrijd op de bank zit dit seizoen.
Ik heb ook een sociaal leven, stiekem.quote:Op maandag 29 september 2008 22:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar bleef je? It was a cold place without you
Ohquote:Op maandag 29 september 2008 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb ook een sociaal leven, stiekem.
quote:Op maandag 29 september 2008 22:07 schreef Silenus het volgende:
Het was de 2e overwinning voor Dordrecht hoor wilfred
Ik ook.quote:Op maandag 29 september 2008 22:15 schreef Zero2Nine het volgende:
ik schrok, ik dacht dat Wheels on 7 al begonnen was
Heb je gemailed?quote:Op maandag 29 september 2008 22:07 schreef Silenus het volgende:
Het was de 2e overwinning voor Dordrecht hoor wilfred
Haha, ik lig er verder geen seconden wakker van, maar ze moeten wel hun feitjes op orde hebben.quote:
Ajax is nog helemaal niet genoemd in het verhaaltjequote:Op maandag 29 september 2008 22:18 schreef VoreG het volgende:
Ajax werd niet genoemd bij de clubs die zouden weigeren of wel?
Kan toch niet omdat ze op de beurs zitten. of denk ik nou verkeerd.quote:Op maandag 29 september 2008 22:18 schreef VoreG het volgende:
Ajax werd niet genoemd bij de clubs die zouden weigeren of wel?
Manure is ook overgenomen en zaten ook op de beursquote:Op maandag 29 september 2008 22:19 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Kan toch niet omdat ze op de beurs zitten. of denk ik nou verkeerd.
Die mogen ook opflikkerenquote:Op maandag 29 september 2008 22:20 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Inderdaad, kom maar gewoon met een sjeik
sjeik kan toch ook aandelen kopenquote:Op maandag 29 september 2008 22:19 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Kan toch niet omdat ze op de beurs zitten. of denk ik nou verkeerd.
idd een heel verschil met vorig jaar en het Barbara Barend tijdperkquote:Op maandag 29 september 2008 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Het programma bevalt me zo wel, lekker serieus.
Inhoudelijk misschien niet, maar het is wel vermakelijker.quote:Op maandag 29 september 2008 22:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vind het niet beter dan Studio Voetbal eigenlijk.
Feitenkennis van Gijp en soms ook Derksen is dramatisch.
Rene voegt wel meer toen dan willemquote:Op maandag 29 september 2008 22:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vind het niet beter dan Studio Voetbal eigenlijk.
Feitenkennis van Gijp en soms ook Derksen is dramatisch.
quote:Op maandag 29 september 2008 22:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
ja jongens blaas de boel nog maar een keer op.
Iets wat al een afgesloten hoofstuk is rakelen hun nog een keer op daarbij ging het maar op 2 of 3 dingen maar dan nog.quote:
quote:Op maandag 29 september 2008 22:31 schreef M0NTANA het volgende:
Blij dat het weer terug op TV is. Vooralsnog miste ik Willem van Hanegem niet.
Inderdaad anders gaat het hele tijd over het team van de gast.quote:Op maandag 29 september 2008 22:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Prima programma![]()
Mis de gast totaal niet, die voegde vaak toch niks toe.
een stadionuitbreiding erbij en dan staat NAC weer in de lift als het dat al niet stond.quote:Op maandag 29 september 2008 22:39 schreef Stofje het volgende:
Ik kreeg wel een beetje een naar gevoel bij die buitenlandse geldschieters. Johan noemde NAC nogal vaak.
Groningen gelukkig ook niet.quote:Op maandag 29 september 2008 22:38 schreef Blawh het volgende:
Onze jongens niet geïnteresseerd in Russen, Sheiks, oid.
En een koploper heeft dat ook helemaal niet nodigquote:Op maandag 29 september 2008 22:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Groningen gelukkig ook niet.
Moet er niet aan denken dat de club een speeltje wordt van een rijke Sheik.
Als hij er zat van is laat ie zo'n club ook zo weer verotten.
Ook dat inderdaad..quote:Op maandag 29 september 2008 22:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
En een koploper heeft dat ook helemaal niet nodig
quote:Op maandag 29 september 2008 22:04 schreef Rikketik het volgende:
Nou, zeg het maar: is dit een penalty?
Ach, jullie hebben nu ook al bijna geen een Nederlander dus in dat opzicht veranderd er weinigquote:Op maandag 29 september 2008 22:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Groningen gelukkig ook niet.
Moet er niet aan denken dat de club een speeltje wordt van een rijke Sheik.
Als hij er zat van is laat ie zo'n club ook zo weer verotten.
Inderdaad. Een gast erbij zou niet verkeerd zijn.quote:Op maandag 29 september 2008 22:48 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
Het is duidelijk. VI pwnt Studio Voetbal hard... ondanks het brakke decor.
Leuk programma.
Goede vergelijking.quote:Op maandag 29 september 2008 22:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ach, jullie hebben nu ook al bijna geen een Nederlander dus in dat opzicht veranderd er weinig
Nou het enige want zo'n kerel doet is spelers halen voor veel te veel geld dus in principe wel jaquote:
Het programma kan nog wel wat 'spanning' gebruiken inderdaad.quote:Op maandag 29 september 2008 22:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad. Een gast erbij zou niet verkeerd zijn.
quote:
Edwin Struis!quote:Op maandag 29 september 2008 22:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad. Een gast erbij zou niet verkeerd zijn.
Spelers zijn passanten, een sheik die je club koopt is direct de baas.quote:Op maandag 29 september 2008 22:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nou het enige want zo'n kerel doet is spelers halen voor veel te veel geld dus in principe wel ja
Lijkt me niet dat Voetbal International iemand van Sportweek een platform gaan geven.quote:
Vind ik hem helemaal geen gek idee eigenlijk, Hans Kraay jr.quote:Op maandag 29 september 2008 22:57 schreef Martijn_fijn het volgende:
Een vierde gast mag er van mij wel bij, en dan geen nietszeggende voetballer, maar nog een meeluller zoals bijvoorbeeld een Hans Kraay jr.
Zijn beiden leuke studio gastenquote:Op maandag 29 september 2008 23:14 schreef The_Verve het volgende:
Hans Kraay jr.
Ik moet er niet aan denken. Doe dan maar Jan Mulder.
Je hebt nu ook Sportweek TV, daarin is het ook al zo'n flapdrol. Vind het maar een rare vent, die Struis.quote:Op maandag 29 september 2008 22:58 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat Voetbal International iemand van Sportweek een platform gaan geven.
Bovendien, ik weet niet hoe Struis op TV is maar in zijn columns vind ik hem altijd echt veel te zuur.
NAC, Willem II, Heerenveen en Roda sowieso dacht ik.quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:58 schreef PyTh het volgende:
Welke clubs werden er genoemd voor een mogelijke overname door buitenlandse investeerders?
Het meest gehoorde argument om geen rijke Rus te nemen, is "omdat de identiteit van de club verloren gaat". Als er iets voor identiteit zorgt zijn het de spelers (de fans en dergelijke zullen gewoon blijven). Ik identificeer mij het meest met een zo Nederlands mogelijk elftal, oftewel met Groningen kan ik me niet identificeren en later met een Rus zou mij dat dus ook niet lukken.quote:Op maandag 29 september 2008 22:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Spelers zijn passanten, een sheik die je club koopt is direct de baas.
Hij gebruikt je club zijn zijn speeltje, om lekker mee te pronken.
Het is toch veel mooier om zelf wat op te bouwen dan afhankelijk te moeten zijn van zo'n rijke arabier?
Als hij flauw is van zijn speeltje zit je met de gebakken peren.
Wordt nog wel meer.quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:24 schreef Adelante het volgende:
kijkcijfers: 323.000
Matig onderzoek dan.quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:08 schreef sjimz het volgende:
NAC, Willem II, Heerenveen en Roda sowieso dacht ik.
En Feyenoord was voor 200 miljoen te koop.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Matig onderzoek dan.
FC Den Bosch wil ook wel hoor
Ik ben benieuwd naar dat onderzoek, want 1 maand geleden heeft Henk Hoekstra mij (en 50 andere toehoorders) verteld dat Heerenveen onder de huidige directie altijd op eigen benen zal blijven staan.quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
NAC, Willem II, Heerenveen en Roda sowieso dacht ik.
En Feyenoord was voor 200 miljoen te koop.
Gezienquote:
Wat loop je te janken kneus.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Kijk even een paar posts naar boven, lamme hond.
Denk niet dat zoiets er zomaar door komt...quote:Op maandag 29 september 2008 22:39 schreef Stofje het volgende:
Ik kreeg wel een beetje een naar gevoel bij die buitenlandse geldschieters. Johan noemde NAC nogal vaak.
het publiek mis ik nou juist nietquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:50 schreef MaxC het volgende:
Vind er weinig aan zonder publiek, beelden en Willem
Gisterenavond was hij te gast bij Sport1 United en ik heb wel van hem genoten.quote:Op maandag 29 september 2008 23:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je hebt nu ook Sportweek TV, daarin is het ook al zo'n flapdrol. Vind het maar een rare vent, die Struis.
tytyquote:Op maandag 29 september 2008 23:53 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)ernational_s1_a1.xml
Deze show is WEL online terug te kijkenquote:
zo'n clown moet je er gewoon bij hebben ondanks dat er niks zinnigs uitkomt.quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:05 schreef Urquhart het volgende:
Aan Willem mis je niets.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:13 schreef Kopbal het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)jack_van_gelder.html
Genee over dikke Jack.
Lekker danquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:13 schreef Kopbal het volgende:
Genee over dikke Jack.
Denk voor de opname, beeld/geluidchecks.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:28 schreef MaxPower het volgende:
is dat een proefopname ofzo? Wie zijn die gasten aan tafel??
welke NSB-er op de redactie heeft dit dan online gezet?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:43 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Denk voor de opname, beeld/geluidchecks.
Wat een minne afgunstige jaloerse lul ben je dan zeg.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:44 schreef MaxPower het volgende:
[..]
welke NSB-er op de redactie heeft dit dan online gezet?
Genee over dikke Jack.
Die is in elk geval niet bang zijn mening te geven.quote:
Genee over dikke Jack.
Mee eens, dit soort dolletjes worden overal wel gemaakt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:29 schreef shroomer het volgende:
[..]
Wat een minne afgunstige jaloerse lul ben je dan zeg.Hij zegt dit gewoon als grap om de sfeer er in te houden en dan komt het online te staan.
reacties interpreteren kan je leren!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als er een afgunstige omroep is dan is het de NOS wel.
Ik zie het nu ja.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:15 schreef MaxPower het volgende:
[..]
reacties interpreteren kan je leren!
Daarom moest ie van Riemer weg bij Heerenveenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:01 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Die is in elk geval niet bang zijn mening te geven.
Helemaal niet, hij heeft vertrouwen in Verbeek.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:37 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik ben benieuwd, Johan heeft flinke kritiek geleverd op he trainingsbeleid van Verbeek dus nu kan hij dat gaan verdedigen tegenover hem.
Daarmee is mijn 1e punt bevestigd, voetballers horen op het veld en niet in een studio.quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 03:19 schreef Kreupeldicht het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
verkapte tvp
Eindelijk weer eens een leuke knudde (vooral het 2e plaatje)quote:Op maandag 6 oktober 2008 03:19 schreef Kreupeldicht het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
verkapte tvp
oh ja, dan krijg je weer zo'n "daar kan ik niet over oordelen" show. Derksen moet hem gewoon flink aan de tand voelen over de trainingsmethode, even kijken of ze m op de kast kunnen krijgenquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:54 schreef Kopbal het volgende:
Jammer dat Verbeek niet gaat over het financiele beleid van Feyenoord en daar dus ook niks over gaat zeggen.
Grolschquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:27 schreef shroomer het volgende:
*Schenkt alvast Grolsch herfstbok in en tovert een zak Kettle chips tevoorschijn*
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:30 schreef Zero2Nine het volgende:
*Schenkt rooibosthee in en tovert een appeltje tevoorschijn*
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:32 schreef Rikketik het volgende:
De studio is beter dan vorige week.Dichter bij elkaar en gezelliger ingericht.
Randzaken International.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zucht. Zo een non-conflict dat tussen Berger en Bosz.
Dat kijk ik al niet eens meer.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:36 schreef Zero2Nine het volgende:
maar serieus wat een verademing zeg t.o.v. Studio V. gister.
quote:Bij zijn toespraak ten overstaan van het Europees Parlement heeft FIFA-president Sepp Blatter aangegeven dat Nederland en België “goede kandidaten zijn” om het Wereldkampioenschap in 2018 te organiseren.
FC Limburgquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
Roda nu dus in de schulden .....
quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:42 schreef BB-boy het volgende:
[..]Triest.
Er zijn momenteel maar 2 stadions die überhaupt in aanmerking komen voor een WK.
qatarquote:“België en Nederland zijn goede kandidaten, maar er zijn ook nog Engeland, Spanje, Rusland, China, Japan, Australië en Qatar”, sprak Blatter.
Inderdaadquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Johan loopt zo uit zijn nek te lullen.
Natuurlijk niet. Ze morren een beetje, maar na een tijdje plukken ze de vruchten van Verbeeks trainingsmethode en vinden ze hem weer geweldig.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:43 schreef Zjakkie het volgende:
En toch geloof ik niet dat de spelers 'klaar zijn' met Verbeek.
iddquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Inderdaad, éérst weeeeeeeken lang Verbeek belachelijk maken, en nu hij naast hem zit loopt hij alles af te zwakken en weg te nuanceren.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hoi Banshee.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
"Poolse bouwvakkers"
Ben er trouwens wéér.²
Ik weet wel hoe het gaat, VI krijgt van een zaakwaarnemer te horen dat een speler de trainingsmethode van Verbeek niet fijn vindt, een journalist klopt het op en Johan gelooft hem blindelings en maakt ervan dat de spelers helemaal klaar zijn met Verbeek.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:46 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ze morren een beetje, maar na een tijdje plukken ze de vruchten van Verbeeks trainingsmethode en vinden ze hem weer geweldig.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Zap maar weer naar Sport 1 United.
Messi
Hé, alles stabiel, ondanks de koortslip van Ibi?quote:
Zal hij wel wéér zeggen dat hij nu een jong druistig talent heeft gevonden in Thailand: voor het gemak zal hij "vergeten" te zeggen dat het hier niet om een voetballer gaat maar om een dame van lichte zeden.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:50 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Volgende week Piet de Visser!
Ik moest er wel om lachen maar de grap werd niet opgepikt.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:51 schreef Crane het volgende:
Genee met z'n opmerking over Janota waarna die maar snel z'n bek hield.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |