Matig onderzoek dan.quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:08 schreef sjimz het volgende:
NAC, Willem II, Heerenveen en Roda sowieso dacht ik.
En Feyenoord was voor 200 miljoen te koop.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Matig onderzoek dan.
FC Den Bosch wil ook wel hoor
Ik ben benieuwd naar dat onderzoek, want 1 maand geleden heeft Henk Hoekstra mij (en 50 andere toehoorders) verteld dat Heerenveen onder de huidige directie altijd op eigen benen zal blijven staan.quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
NAC, Willem II, Heerenveen en Roda sowieso dacht ik.
En Feyenoord was voor 200 miljoen te koop.
Gezienquote:
Wat loop je te janken kneus.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Kijk even een paar posts naar boven, lamme hond.
Denk niet dat zoiets er zomaar door komt...quote:Op maandag 29 september 2008 22:39 schreef Stofje het volgende:
Ik kreeg wel een beetje een naar gevoel bij die buitenlandse geldschieters. Johan noemde NAC nogal vaak.
het publiek mis ik nou juist nietquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:50 schreef MaxC het volgende:
Vind er weinig aan zonder publiek, beelden en Willem
Gisterenavond was hij te gast bij Sport1 United en ik heb wel van hem genoten.quote:Op maandag 29 september 2008 23:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je hebt nu ook Sportweek TV, daarin is het ook al zo'n flapdrol. Vind het maar een rare vent, die Struis.
tytyquote:Op maandag 29 september 2008 23:53 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)ernational_s1_a1.xml
Deze show is WEL online terug te kijkenquote:
zo'n clown moet je er gewoon bij hebben ondanks dat er niks zinnigs uitkomt.quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:05 schreef Urquhart het volgende:
Aan Willem mis je niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |