Nee hoor..al zijn collega's hebben 1 kutcollegaquote:
quote:
das toch niet erg... das heroïsch!!quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Net zoals WL me constant bleef herinneren aan het feit dat ik ooit een vent heb neergehoekt omdat hij z'n vrouw aan het afslaan was op het station
Nee, 1 maar..... en dat vind ik ook wel genoeg hahahaquote:
quote:
Ik krijg zoveel van die rotzooi dat ik niet meer weet wat oud en wat niet oud isquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Oudtdtdt maar blijft een goede hoor, echt, wat een giller![]()
![]()
Doe maar doorsturen!quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik krijg zoveel van die rotzooi dat ik niet meer weet wat oud en wat niet oud is
Echt waar? Maar ik was er nietquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, 1 maar..... en dat vind ik ook wel genoeg hahaha
Heb hier van de week zijn foto op internet gepost
Moet je ff 3 topics terug kijken ofzoquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Echt waar? Maar ik was er niet
Grappemaker en dan al die pagina's door zekerquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:51 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Moet je ff 3 topics terug kijken ofzo
quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Net zoals WL me constant bleef herinneren aan het feit dat ik ooit een vent heb neergehoekt omdat hij z'n vrouw aan het afslaan was op het station
quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Grappemaker en dan al die pagina's door zeker
Goed bezig... hahahquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
heb ooit ook zoiets gedaan... toen beuke een van zijn maten mij neer met een barkruk
5 zwaar gekneusde ribben
tssssquote:
de dubbelzinnigheid druipt heir vanafquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
tsssszooo whatevaaaa
Droxz![]()
laat em nog eens zien?
Lui donderquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
tsssszooo whatevaaaa
Droxz![]()
laat em nog eens zien?
Meen je dat nou?quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:55 schreef tripack het volgende:
[..]
de dubbelzinnigheid druipt heir vanaf![]()
okeej dan..tot latersquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:57 schreef Crazy-M het volgende:
Grrrr, wat ee ntering drukte hier voor de verhuizing
kamer leeggehaald:
ja we moeten daar nog oefenen![]()
![]()
Kun je weer alles overhuizen. En dat terwijl volgende week pas echt verhuisd wordt
Dus beloofd wat volgende week
* Crazy-M weer back to hard work
wtf?!quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:57 schreef Crazy-M het volgende:
kamer leeggehaald:
![]()
Kun je weer alles overhuizen. En dat terwijl volgende week pas echt verhuisd wordt
quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:57 schreef Crazy-M het volgende:
kamer leeggehaald:
![]()
Heb alleen een link verstuurd via PM, heb die foto nooit op fok! gezetquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
idd droxz kan je ff niet reposten?!
Toen ik nog in de horeca werkte heeft iemand zich ook laten gaan met een barkruk.. voor ik KO ging had ik hem ook liggen trouwensquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
heb ooit ook zoiets gedaan... toen beuke een van zijn maten mij neer met een barkruk
5 zwaar gekneusde ribben
Bikkels :|!!quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Toen ik nog werkte heeft iemand zich ook laten gaan met een barkruk.. voor ik KO ging had ik hem ook liggen trouwens![]()
Dat op het station sloeg nergens op...zo'n Marokkaan die z'n vrouw aan het aftuigen was.. toen ik er wat van zei wilde hij mij een knal geven.. en toen lag hij ineens onderaan de roltrap
Nou zet die link hier ff neer danquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb alleen een link verstuurd via PM, heb die foto nooit op fok! gezet
(ik heb hier ogen in mijn nek op mijn werk... iedereen weet mijn nickname enzo)
quote:
hehe knap als je na een barkruk nog blijft staan!quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Toen ik nog in de horeca werkte heeft iemand zich ook laten gaan met een barkruk.. voor ik KO ging had ik hem ook liggen trouwens![]()
Dat op het station sloeg nergens op...zo'n Marokkaan die z'n vrouw aan het aftuigen was.. toen ik er wat van zei wilde hij mij een knal geven.. en toen lag hij ineens onderaan de roltrap
Sowieso je vrouw aftuigenquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe knap als je na een barkruk nog blijft staan!
wie gaat er nu zijn vrouw aftuigen voor een roltrap...dat is vragen om van de trap te rollen!!!!
"hij"quote:
Pijn = waas = doorgaan tot het doel bereikt isquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe knap als je na een barkruk nog blijft staan!
wie gaat er nu zijn vrouw aftuigen voor een roltrap...dat is vragen om van de trap te rollen!!!!
hahah te laat, had hem al verstuurd via pmquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou zet die link hier ff neer danof via PM
die waas ken ik nog wel van wedstrijden... maar damn... dan heeft hij je ook niet vol geraakt... ik was echt stone cold in elkaar gezaktquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Pijn = waas = doorgaan tot het doel bereikt is
En tja..was niet echt handig van die man
Geen vrouwen aftuigen waar ik bij ben, ik ga door het lint....quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:08 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Sowieso je vrouw aftuigen![]()
Mag je wel wat anger management nemen!
Mooi.. anders ik welquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geen vrouwen aftuigen waar ik bij ben, ik ga door het lint....
Al eerder meegemaakt
Het zelfde voor mannen hoor, ik ben zo'n sukkel die overal tussen springt.... geen ruzie/gevecht... opzouten.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mooi.. anders ik wel
Dan moet je je echt gedragen.
Hij raakte me op m'n rug en half op m'n nek.. als ie m'n kop geraakt had had ik denk ik ook niet blijven staan hoorquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
die waas ken ik nog wel van wedstrijden... maar damn... dan heeft hij je ook niet vol geraakt... ik was echt stone cold in elkaar gezakt
neuh dat heb ik weer niet... tenzij het 5 vs 1 is ofzo... maar verder vind ik dat een man zijn eigen consequenties moet aanvaarden en wanneer je ruzie krijgt het lekker samen moet oplossenquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het zelfde voor mannen hoor, ik ben zo'n sukkel die overal tussen springt.... geen ruzie/gevecht... opzouten.
Ik kijk het eerst even aan.. als het gewoon 1 op 1 is lekker uit laten vechten...als het in een kroeg/discotheek is, dan moeten ze maar heel gauw naar buiten, want dan gaat het vaak heel erg uit de hand lopenquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het zelfde voor mannen hoor, ik ben zo'n sukkel die overal tussen springt.... geen ruzie/gevecht... opzouten.
Dat moge duidelijk zijn.. ik ook niet hoorquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat moge duidelijk zijn.. ik ook niet hoor
als sport wel in het openbaar nietquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:26 schreef draculettetje het volgende:
ow en trouwens al helemaal niet van vechten
quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als sport wel in het openbaar niet
is het nat buiten?quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:31 schreef debbie_19 het volgende:
Ik denk dat ik maar stop met roken
Ben ik al maanden mee bezigquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:31 schreef debbie_19 het volgende:
wijs besluitquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:31 schreef debbie_19 het volgende:
je bent tog al gestoptquote:
Ik denk niemand hier ;Pquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat moge duidelijk zijn.. ik ook niet hoor
Ja doe er maar een...want daar ging de mijnequote:Op dinsdag 30 september 2008 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning deelt koffie uit.
handig zon apparaat
[ afbeelding ]
Ik sta mijn mannetje wel, maar praten gaat eerst.... ben ik nog best goed in ook, ookal zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:26 schreef draculettetje het volgende:
ow en trouwens al helemaal niet van vechten
Ook dat maar ik krijg het benauwdquote:
Jep, alleen soms heb je nog wel eens zin in een peuk... en zolang je dat nog hebt...ben je nog aan het stoppen vind ikquote:
ik zal ff kijken wat ik op zak hebquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:42 schreef Sgele het volgende:
Kan iemand even wat bijleggen?
[ afbeelding ]
Lekker dan..!quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:42 schreef Sgele het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:42 schreef Sgele het volgende:
[ afbeelding ]
Goeiemorgenquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:48 schreef lynda het volgende:
Kat 1 slaapt altijd bij mij.. Is gewoon MIJN kat, moet niemand anders..
kat wou er om 5 uur uit vanochtend.. Lui als ik ben gooi ik kat er uit en laat ik slaapkamerdeur op kier staan..
Vijf uur later word ik wakker met twee katten naast mij
Beesten blij.. ik wat minder![]()
Moguh
Mogguhquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:48 schreef lynda het volgende:
kat wou er om 5 uur uit vanochtend.. Lui als ik ben gooi ik kat er uit en laat ik slaapkamerdeur op kier staan..
Moguh
En en en ???quote:
there fuckedquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:42 schreef Sgele het volgende:
[ afbeelding ]
heb je het licht uit haar ogen gebatst?!quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heb je het licht uit haar ogen gebatst?!
Dude m'n waterquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heb je het licht uit haar ogen gebatst?!
Cool,quote:
Gewoon huis,tuin en keuken kattenquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:05 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Cool,
Wat voor rassen enzo
Ik heb zelf een blauwe rus.. nogmaals katten![]()
Enne Olep more info please cmon!
Mogguh mop!quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:48 schreef lynda het volgende:
Moguh
Ahh, had me tante ook een kat met 1 ook..quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:08 schreef lynda het volgende:
[..]
Gewoon huis,tuin en keuken katten
1 bitch (mijn kat), 1 kater die 6 kilo weegt (een bonk spieren) en dan nog 1 kater met 1 oog wat een zwerfkat was
Showquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh mop!
Ik vind het altijd wel lief om zo wakker te worden,
poessebeesten zijn lief
p.s
Gisteren weer aardig wat foto's van onze buurkat gemaakt, ook zo'n tof beest
Hier ontstoken oog.. Echt verschrikkelijk goor om te zien.. Nu onze jaapie eenoogquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:10 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ahh, had me tante ook een kat met 1 ook..
Die was gevallen etc.. vies verhaal
Ik zit niet thuis, foto's staan nog op mijn cam.quote:
Hehe jah ziet echt vaag uit..quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:19 schreef lynda het volgende:
[..]
Hier ontstoken oog.. Echt verschrikkelijk goor om te zien.. Nu onze jaapie eenoog
Ik vertel jullie meer als de vervolg date er op zit. Maar 1 ding weet ik zeker: er is potentiequote:Op dinsdag 30 september 2008 11:06 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Alles!
De date zelfs, de persoon etc..
Oog was hier wit.. Als je nu niet weet dat die kat 1 oog heeft merk je het niet zo heel snel.. Tot je goed gaat kijkenquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe jah ziet echt vaag uit..
Weet nog wel de eerste keer toen ik die kat zag.. echt zon gat daar ik dacht echt huh?!?!
Hehe, tof zal ik kijken of ik ook nog fotos heb van mijn katquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zit niet thuis, foto's staan nog op mijn cam.
Zal vanavond even wat foto's online gooien
Eetse en tot straksquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:24 schreef lynda het volgende:
[..]
Oog was hier wit.. Als je nu niet weet dat die kat 1 oog heeft merk je het niet zo heel snel.. Tot je goed gaat kijkenMooi dicht gegroeid
![]()
Nu.. tijd om ontbijt te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |