there fuckedquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:42 schreef Sgele het volgende:
Kan iemand even wat bijleggen?
[ afbeelding ]
heb je het licht uit haar ogen gebatst?!quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heb je het licht uit haar ogen gebatst?!
Dude m'n waterquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heb je het licht uit haar ogen gebatst?!
Cool,quote:
Gewoon huis,tuin en keuken kattenquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:05 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Cool,
Wat voor rassen enzo
Ik heb zelf een blauwe rus.. nogmaals katten![]()
Enne Olep more info please cmon!
Mogguh mop!quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:48 schreef lynda het volgende:
Kat 1 slaapt altijd bij mij.. Is gewoon MIJN kat, moet niemand anders..
kat wou er om 5 uur uit vanochtend.. Lui als ik ben gooi ik kat er uit en laat ik slaapkamerdeur op kier staan..
Vijf uur later word ik wakker met twee katten naast mij
Beesten blij.. ik wat minder![]()
Moguh
Ahh, had me tante ook een kat met 1 ook..quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:08 schreef lynda het volgende:
[..]
Gewoon huis,tuin en keuken katten
1 bitch (mijn kat), 1 kater die 6 kilo weegt (een bonk spieren) en dan nog 1 kater met 1 oog wat een zwerfkat was
Showquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh mop!
Ik vind het altijd wel lief om zo wakker te worden,
poessebeesten zijn lief
p.s
Gisteren weer aardig wat foto's van onze buurkat gemaakt, ook zo'n tof beest
Hier ontstoken oog.. Echt verschrikkelijk goor om te zien.. Nu onze jaapie eenoogquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:10 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ahh, had me tante ook een kat met 1 ook..
Die was gevallen etc.. vies verhaal
Ik zit niet thuis, foto's staan nog op mijn cam.quote:
Hehe jah ziet echt vaag uit..quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:19 schreef lynda het volgende:
[..]
Hier ontstoken oog.. Echt verschrikkelijk goor om te zien.. Nu onze jaapie eenoog
Ik vertel jullie meer als de vervolg date er op zit. Maar 1 ding weet ik zeker: er is potentiequote:Op dinsdag 30 september 2008 11:06 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Alles!
De date zelfs, de persoon etc..
Oog was hier wit.. Als je nu niet weet dat die kat 1 oog heeft merk je het niet zo heel snel.. Tot je goed gaat kijkenquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe jah ziet echt vaag uit..
Weet nog wel de eerste keer toen ik die kat zag.. echt zon gat daar ik dacht echt huh?!?!
Hehe, tof zal ik kijken of ik ook nog fotos heb van mijn katquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zit niet thuis, foto's staan nog op mijn cam.
Zal vanavond even wat foto's online gooien
Eetse en tot straksquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:24 schreef lynda het volgende:
[..]
Oog was hier wit.. Als je nu niet weet dat die kat 1 oog heeft merk je het niet zo heel snel.. Tot je goed gaat kijkenMooi dicht gegroeid
![]()
Nu.. tijd om ontbijt te maken
Hehe mooi zo succesquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:23 schreef Olep het volgende:
[..]
Ik vertel jullie meer als de vervolg date er op zit. Maar 1 ding weet ik zeker: er is potentie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe mooi zo succes!
Owja.. weet iemand een orginele manier om happy birthday te zeggen..
Vind happy birthday zo afgezaagt dus vraag me af over er leuke/grappige varianten zijnFeliz cumpleaņos?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I want to congratulate you on the fact you came out of your momma's ...eerhm.. .:') that amount of years ago?Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Haha,quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Feliz cumpleaņos?
I want to congratulate you on the fact you came out of your momma's ...eerhm.. .:') that amount of years ago?
Tja dan ben je hier aan het verkeerde adresquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:41 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha,
Het moet wel gewoon ''netjes'' zijn!
I know dorm die spoiler aha..quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja dan ben je hier aan het verkeerde adres
Ik vermoed een hapje etenquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:46 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
I know dorm die spoiler aha..
Waar is iedereen btw :|?!
Ja dat iedereen hard aan het werk isquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:56 schreef debbie_19 het volgende:
Ik was ff tijdelijk afwezig..heb ik iets gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |